arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۲۲۴
تعداد نظرات: ۲۶۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۵ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰

تصاویر: جشن آب‌پاشي در پارك آب و آتش تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :































نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۶۲
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۳۲
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
258
43
ایران بود یا لاس وگاس؟ سردار رادان، جزو مصادیق بدپوششی بود یا نه؟ ما که نفهمیدیم چی جزء مصادیق هست چی نست ولی این جشن که به نظر مورد ارشادی داشت. یه کمی هم مثل جشن گوجه فرنگی تو اسپانیا یا مراسم دویدن در گل در انگلستان. دیگه واقعا بعضیها یادشون رفته ایران زندگی میکنند باید به بعضی قوانین احترام بذارند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
به نظر شما هرکی در ایران زندگی میکند دیگر باید در زندگی را بر روی خود ببندد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
با این همه بچه بازی بازم می گی تفریح نمی کنن. دادادش من اینکارها در شان این ادمهای گنده نیست. ضمنا اگه با این کارها دنبال آرامش روحی و روانی هستند نشون دهنده اینه که از معنویت غافلند. خواهشن نگید نفست از جای گرم در می یاد چون همه اینا که توی عکس می بینید از اقشار مرفه هستند که اینقدر بیکارن میان آب بازی کنن. قرآن مظلوم می گه "الا بذکراله تطمئن القلوب" "با یاد خدا قلبها آرامش می گیرد". در قرآن چیزی از لهو و لعب و ... نیامده!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
ايشون فكر ميكنه همه بايد برن تو حسينيه وبراي شادي كردن،يكي مولودي بخونه بقيه هم دست بزنن.نه برادر ،شادبودن اينجوريم ميشه.هرچي كه باب ميل شماست كه نبايد بشه.دم دكتر قايبافم گرم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
نه بابا بهتره بگي تو غرب وحشي كه همه مشغول كشتن همديگه هستن اين آدماي الكي خوش از كجا در اومدن
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
خداوند عالم هم به اندازه شما سخت نمی گیرد برادر. یک بار سوره یوسف را در قران بخوانید.
تارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
نمیدونیم والله دیگه چی بگیم خوبه اینا گله دارن چرا بامامقابله میکنین مقابله میکنن اینطوری هستین؟؟؟؟؟؟؟؟من مخالف جشن وشادی نیستم ولی خوبه ازراه درستش باشه
حمید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
وقتی هنوز برخی از مردم ما چشم دیدن شادی دیگران را به روشی غیر از روش و فکر خودشان ندارند چه انتظاری از نیروی انتظامی باید داشت . چند نفر به همدیگر آب پاشیده اند طرف داره با لاس وگاس مقایسش میکنه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
قانونی که قانون نباشته چرا باید اجرا بشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
22
182
بنازم به جوانان مدرن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
بنازززززززززززززززززززز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
اون داداشمون كه جواب داده فك كنم كيبوردش خرابه !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
بله كه بايد بنازه و مينازيم به اين جوانان عزيزززززززز
بابا
|
GERMANY
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
27
237
وای چقدر زیبا. اشک در چشمانم حلقه زده ولی اشک شادی. بالاخره مردم ما هم صاحب مراسمی شدند که مهمترین تاثیر ان خنده و شادی دستجمعی میباشد.
درود برکسانی که در برپایی این مراسم سهیم هستند.
درود درود درود بی نهایت
پاسخ ها
هستی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
خنده به هر قیمتی؟ به دلقک هم میخندند باید دلقک شد؟ بدون در نظر گرفتن شان و انسانیت
هستی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
خنده به هر قیمتی؟ به دلقک هم میخندند باید دلقک شد؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
هستی خانم ! پس خبر نداری تو این مملکت مردم به جای دلقک به کیا دارند می خندند !!!!!!!!
خیلی ها هم تلاش می کنند از همون ها بشن !!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
هستي انگار در ايران نيستي!
تارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
هستی جون توایران هست شمانیستی ناشناس واقعاخنده به چه قیمتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به قیمت ازبین رفتن حیا و عفت و عزت و شرف و ابرو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
هستی الان هستی کجایی هستی بعدشم دلقک بودن گناه نیست کار خوبی بندگان خدا را شاد میکند از کار بعضی ها هم که حق مردم را میخورن حلال تره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
هستس اگه ايران بود اينجوري فكر نمي كرد تارا جون
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
خدا شفاتون بده...!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
ببخشيد مثلا اگه 500 تا پسر به هم آب مي‌پاشيدن كسي ايراد مي‌گرفت يا مثلا 500 دختر. مطمئنا كسي با شادي هيچ كسي مخالف نيست اما اگه نخواهيم خودمونو گول بزنيم معلومه كه چون مجلس بي‌رياست به بعضي‌ها خيلي حال داده وگرنه شادي و خوش بودن بهونس
هيچكس
|
-
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
11
40
حالا بعضي ها ته دلشون آرزو ميكنن ،
اي كاش بجاي اسلحه ماس ماسكي ، اسلحه راس راسكي دستشون بود ، عده شون كمتر مي شد تا الان .

آره!!!!!!!!!!!!!!!!11
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
12
148
براستی این خنده ها رو چه کسی میتواند به غم تبدیل کند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
همچین دو سوت به جرم اخلال در نظم عمومی کاری میکنند که تا عمر داره یادش نداره امنیت کشو را به خطر بندازه!!!!
عامک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
به زودی آقایان خاتمی و علم الهدی که به نظر میاد هنوز خبردار نشدن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
http://www.entekhab.ir/fa/news/33439

یه نگاهی به این خبر بنداز، اون وقت جواب سوالتو می گیری
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
پس از مرگ غم را هم در چهره های این عده خواهی دید...! عجله نکن...!
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
17
172
خدایا شکرت که بعد از مدت ها لبخند جوانان ایرانی رو دیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
خیلی بی انصافی!!!!!
ايراني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
دوست متوهم چرا فكر ميكني كه همه جوانان ايران اينها هستند؟ چرا دوست داري به ما تلقين كني كه افسرده و غمگين هستيم و اصلاً نمي خنديم؟
جشنهاي شعبانيه كجا بودي؟ كدام شبكه را نگاه ميكردي؟
حامي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
جناب ايراني با عرض معذرت برو بابا...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
تو جوان ایرانی چرا خودت را جای تمام جوانان میگذاری و فکر میکنی همه مثل تو شادند و افسرده نیستن شاید تو با آب نبات چوبی هم شاد شوی یا برنامه شبکه های .........
حمید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
جناب ایرانی. ممکنه شما با مولودی خونی و جشن شعبانیه شاد بشی ولی بعضیا با جشن آب پاشی هم شاد میشن. قبول کن و بپذیر که همه نباید همونجوری که تو شاد میشی شاد بشن . ما مشکلی با نحوه شادی شما نداریم . شما هم دست از دگم بازی بردار.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
شما چطور مسلمانی هستی که از ارتکاب گناه و حرام خوشحال شده و تازه خدا را شکر می کنی؟! ضمناً درسته که خنده و شادی خیلی خوبه ولی نه به هر قیمتی..!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
13
154
چرا این اخبار و عکس ها را به گونه ی منفی نمایش میدهید از انتخاب بعید است با شادی مردم مخالف باشد و شبیه متحجرین فکر کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
118
18
امان ازبی حیایی...
پاسخ ها
ناشناس
| NORWAY |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
shadi va ab bazi misheh bihayaei,bihayaei tazvir,dorogh va fesad ast na shadie masome tedadi javan
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
boro aba,delet khoshe,ye khndeh ro ham ro labe mardom nemitobin bebinin,zod fatva sader mikonin,key rahat mishim az shomaha
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
11
91
با تشکر از برگزار کننده مراسم انشاالله ایرانی همیشه شاد باشد.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
11
81
الان مشکل شما عقب مانده ها با شادی و سرور مردم چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میشه واضحتر توضیح بدین لطفا؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| NORWAY |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
moshkele inha ineke hame baqyad siyah beposhan,ghyafehaye mahzon dashte bashan
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
مشکل روحی دارن متحجرین
ناشناس
|
CANADA
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
12
85
چقدر راحت می شه شادی رو به مردم داد ولی متاسفانه ازشون دریغ میکنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
8
69
با با بذار مردم یکم بخندن بیخیال
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
اگه مردم شیشه های خونه شما رو بشکنند یا روی ناموستون آب بپاشند و با اونا شوخی و بازی کنند آیا از نظر شما اشکالی نداره؟ بازم می گی بیخیال؟
خنده به هر قیمتی؟
jalal
|
UNITED KINGDOM
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
4
60
vaghean az khoshali javonaie malekatemoon khoshhal shodam. Hamishe shad bashid
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
13
121
خیلی جالب بود آفرین به ترتیب دهنده گان چنین مراسمی
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
8
77
چرا همه ی سایت های ارزشی! دنبال اینن که بگن مانتوی خانوما خیس شده و چه و چه... بابا یه نیم نگاهی هم به لبخند روی لب این جوونا بندازین
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
نمیتونن ببینن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
شادی به قیمت گریه در آخرت نمی ارزه...!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
كورن آخه مي خوان همه رو مثل خودشون كنن
فرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
6
64
جای من خالی . چه فازی می ده تو این هوا . آااااه ه ه ه ه ه ه ه خدای من
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
122
6
سلام
کاربر محترم اولی، اینجا لاس وگاس نبود، اشتباه نکن اینجا لاس بلاس است و البته پارک آب و آتش درست است، آبش آبروی ماست که پیش ائمه اطهار و پیامبر گرامی رفته و آتشش هم همان آتش شهوت است که ابلیس در دل جوانان غیرتی ما انداخته و ریشه غیرتشان را سوزانده است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
آبرومون پيش ائمه بابت اين همه قتل ميره نه شادي مردم ملتفت باش برادر ارزشي
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
اوه اوه ! يك كمي از اين آب را بريز اونجا كه مي سوزه
صادق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
من اگه اونجا بودم مطمان باش دست به اینکار نمیزدم چون با روحیه ام جور در نمیاد. ولی از دیدن چهره شاد بچه ها لذت میبرم.نگویید شادی با گناه و...... اگر شما فضای شادی را برای جوان فراهم نکنید به هر نحوی باید انرژی جوانی تخلیه شود واین تخلیه انرزی بهتر است یا پارتی شبانه یا در باغهای اطراف شهر که اصلا قابل کنترل برای والدین نیست وآلوده به مواد مخدر وقرصهای روان گردان است.اقا سعید عزیز من ترجیح میدهم فرزندم در شهر در مقابل چشم همه آب بازی کند وبخندد وفریاد بزند ولی مخفیانه در یک باغ وویلا طعمه ثروت اندوزان مواد فروش نشود.قرار نیست همه بالاجبار در مولودی خانی ما بخندند که نه شدنیست ونه عاقلانه ومنطقی. اگر عفاف وحجاب چماغی بود ما در این سی سال موفق شده بودیم از سال63 تا بحال همواره چماق را بر سر بی حجابها نگه داشته ایم ولی میبینید که بقول معروف عرض خود میبریم وزحمت خود میداریم.همانطور که بسیاری از حکومتها حجاب را نتوانستند به زور ریشه کن کنند.حاکمیت وظیفه دارد محیط شادی برای همه از هر صنف و با هر سن وسال و روحیه ای فراهم کند .حکومت فقط به امر ونهی کردن نیست آنهم در جامعه شهری امروز .حق وتکلیف توام با همند. شادی حق مردم است وحکومت موظف به فراهم کردن آن برای جلوگیری از آسیبهای اجتما عی نبود آن است مانند طلاق وافسردگی های اجتماعی و... که موجب انتقام گیری های مختلف توسط بیماران روحی از جامعه میشود.اگر شادیهای متنوع قابل کنترل ایجاد نشود تفریحات به شدت خطر ناکتری نه اینکه ممکن بلکه مطما نا در انتظار جامعه است.جوانان ما بخاطر تربیت خانوادگیست که نجابت بخرج میدهند وبه یک آب بازی بچه گانه شیرین بسنده میکنند. ونکته آخر اینکه در فرهنگ ما در سالهای نه چندان دور روستاییان ما با هر سن وسالی شیطنتهایی به مراتب مزحک تر وخنده دار تر انجام میدادند ولذا شادتر با گذشت تر مهربانتر و در وقت خود جدی تر وبا صلابت تر وبا حیاتر بودند. میتوانید از انان بپرسید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
آبرو با تجاوز دسته جمعی به نام امر به معروف میره اخوی!!!!!
حمید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
آقا سعید یه نگاه به منفی های کسب شده توسط خودت و همفکرانت بنداز تا بفهمی که شما و همفکرات خیلی از دنیا و از تعقل فاصله گرفته اید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
تكبير!!!
ننه سکینه
|
-
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
59
4
تابستان و کمبود اّب و این جلافت ها !!!!! پناه بر خدا ننه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
5
46
براي چي مات كرديد صورتشونو ايرادش چيه مگه؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
توی تابستون گرم مشخصه خیلی زیر آفتاب بودی... که حرام رو تشخیص نمی دی..!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
57
3
توکزمحنت دیگران بیغمی....ازشادی همین رامیفهمی.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
تو بهتر مي فهمي بگو ما هم ياد بگيريم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
تن شاعر بنده ی خدا لرزید بابت تحریف شعرش

حتی وزن هم نداره شعرت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
الان شما کلی از محنت زندانیا و معتادا تو مملکت ما محنت داری دیگه . پس چرا صدات در نیومده تا الان. به تفریح چهار تا جوون که رسید یاد محنت بقیه افتادی
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
4
66
خدایا این جور خوشیها رو از جوانان ما نگیر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
4
74
دوستاني كه ناراحت هستند از اينهمه قتل و تجاوز و دزدي و اعتياد و ريا و حقه بازي و مدرك دكتري جعل كردن و باندبازي و پارتي بازي و بچه دزدي و مفت خوري و ... ناراحت باشن نه از شادي مردم. اگه احيانا دست استكبار هم توكار باشه در اين موارد است نه تفريح و شادي مردم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
به نظر میاد خیلی زیر آفتاب بودی ...

* شما اگه ذره ای از نیروی عقل استفاده می کردی می فهمیدی که هم قتل و تجاوز و دزدی گناهه و هم این عملی که در پارک اتفاق افتاده...!

شادی اشکالی نداره ولی گناه...؟

اگه دخترا و پسرا جدا از هم آب بازی و .. می کردند آیا شادی نداشت؟ حتماً باید گناه بکنند؟
مردمک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
3
47
زیاد خوشحال نباشید ... اگه این موضوع در دو سه رسانه دیگه هم انعکاس پیدا کنه یقین بدونین که داد و فریادهای وااسلاما به آسمان خواهد رفت و هجمه ها در مورد همچی مراسمی اونقد زیاد خواهد شد که ترتیب دهنگان از خیر تکرار این مراسم برای همیشه خواهند گذشت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
5
52
خيلي لازمه كه جشناي اينطوري داشته باشيم...ما كه فقط تبليغ گريه تا اين سن و سال ديديم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
80
11
به حرف من متحجر مرتجع یه کم گوش کنید!! نفسم هم از جای گرم در نمی یاد! مثل اکثر شماها بابام کارمنده و زندگی متوسط داریم! ولی با این کارها آرامش روانی و شادی درونی ایجاد نمی شه! این کارها مثل داروی مسکن ، اثرش موقتیه ! ماها مسلمانیم و دینی داریم که برای آرامش روان راههای بسیار بهتری داره. قرآن میگه:
"من یتق اله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لایحتثب"
یعنی:" اگر تقوای خدا پیشه کنید خداوند مشکلات شما را حل می کند و از جایی برایتان روزی می دهد که فکرش را هم نمی کردید"
" ولذین جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا" "
"کسانی که برای ما(خدا) تلاش می کنند براستی که راههای موفقیت را به ایشان نشان می هیم"
"ان تنصراله ینصرکم و یثبت اقدامکم"
"اگر خدارا یاری کنید خدا نیز شما را یاری می کند و قدون شما را استوار می گرداند"
"الا بذکراله تطمئن القلوب"
"همانا یاد خدا آرام بخش دلهاست".
ببخشید من کوچیک همتونم ولی این هموطنهای عزیزی که در تصاویر می بینید اگه با دعای کمیل ، مناجات شعبانیه ، مناجات خمسه عشر، دعای عهد ، دعای توسل آشنا بودند و حداقل یه بار در عمرشون با فرازهای پر معنای این دعاها آشنا می شدند ، یا با امام زمان که حی و حاضره و دلسوز همه بشریته یه ارتباط دوستانه داشته باشند ، اینجوری دنبال شادی نمی رفتند.
خلاصه اینکه اینکارها لودگیه تا تفریح!
اگه توی اسپانیا جشن گوجه یا گاوبازی دارن ، چون از معنویت بی بهره اند. به خدا معنویت حلقه گم شده ماست. ببخشید که وققتون رو گرفتم.
آقای انتخاب لطفا نظر منو فیلتر نکن!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
بابا بينش اسلامي 2!
ناشناس
| NETHERLANDS |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
نظر شما حذف نمی شود چون پر از موعظه هایی است که اینها می خواهند اما همه نظرات من چون کمی بوی انتقاد می داد حذف شد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
استدلال جالبی بود بشرظ اینکه جنبه سیاسی نداشته باشه
صادق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
عزیزم.پسرم .دخترم .برادرم .خواهرم. حرف شما کاملا درست ومطینه.اما عزیزم شعار به جایی نمیرسه.باید برای غم وشادی همه اقشار برنامه داشته باشیم.از من پیره مردگفتن از شما جوان مومن پر شور نشنیدن.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
برادر محترم. از متن زیبای شما بسیار سپاسگزار. ولی عزیز دل شما هم یک حلقه گمشده در تفکرتان دارید و آن اینکه از ان طرف جوی افتاده اید. یعنی آنقدر ذهن شما درگیر اخرویات شده که دنیا را فراموش کرده اید . عزیز محترم یکی از ائمه میفرماید آنچنان برای آخرت تلاش کن انگار همین امروز خواهی مرد و آنچنان برای دنیایت بکوش انگار مدتهای طولانی زنده خواهی بود. برادر عزیز یکطرفه به قاضی نرو و برای شادی مردم حرمت قائل باش و بدان که قرار نیست همه مطابق با سلیقه شما رفتار کنند و شاد باشند و زندگی کنند.هیچکس نباید به خود حق دخالت در کارهای دیگران را بدهد که این خلاف اسلام و حقوق انسانی است.
ناشناس اولی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
جناب ناشناسی که بعد آقاصادق نظر دادی! اون مولای مظلومان علی بوده که می فرماید "طوری به فکر زندگی باشید که انگار هیچگاه نخواهید مرد و طوری به فرک آخرت باشید که انگار تا لحظه ای دیگر زنده نیستید". لکن دوست عزیز! تلاش برای دنیا لهو و لعب نیست ، یعنی تلاش برای پیشرفت مادی و معنوی ، یعنی تلاش برای ایجاد رفاه بیشتر (البته از راه حلال) ، خدا نعمتهای دنیا رو آفریده برای استفاده مردم ولی در قرآن می فرماید " کلو و شربو و لا تسرفو" بخورید و بیاشامید ولی اسراف نکنید! داداش من! ایناخودمونو با این حرفا گول نزنیم! این کارها لودگیه راه تفریحات سالم وجود داره ضمنا اینها یه مشت مرفه هستند مثل من و شما از قشر متوسط نیستند! که به معنویات هم یه نیم نگاهی داشته باشند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
قرار نیست که همه مردم مثل شما فکر کنند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
8
58
دمشون گرم.دردو بلاشون تو سر كسايي كه نميتونن ببينن. منم اصفهان اين برنامه رو رديف مي كنم.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
4
36
چرا محدوديت ها را فقط براي شهرستاني ها ميزارن چرا در شهرستانها از اين جشنها خبري نيست چرا قوانين بازدارنده بايد فقط براي شهرستانيها باشه اگه قراره آزادي از اين نوع باشه چرا جاهاي ديگه ايران ايجوري نيست مگه ايران فقط تهرانه كه هرچي برنامه وامكانات هست اونجاست وبودجه ها همه اونجا خرج ميشيه ايران از شمال تاجنوبش واز شرق تا غربش بايد يكي باشه وگرنه عدالت وعدالت محوري هم يه شعار بيش نيست.
امير علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
6
52
شايد براي اولين بار شادماني واقعي جوانان را در يك مكان عمومي ديدم خيلي جالب و هيجان انگيز بود واقعا كيف كردم.
alireza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
2
12
بازهم مثل هميشه ما يا از اين طرف بام مي افتيم يا از آنطرف معلوم نيست تكليف اين مردم چي هست و بايد چكار بكنند ديروز سردادر رادارن ميگفت ميگيريم امروز اين مراسم اتفاق مي افتد بالاخره تكليف اين مردم را مشخص كنيد بفهمند بايد چه رفتاري داشته باشند
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
3
39
سلام شما با اجازه کی عکس های به این قشنگی رو خراب کردین !
20
|
UNITED STATES
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
3
46
حالا بعضي ها نظر منفي ميدن چرا نظر منفي ميدن؟چه اشكالي داره همه تو يك مراسم با هم بخندن و شادي كنن تا خرخره كه رفتيم هممون زير غم قصه حداقل چند ساعتي كه ميشه شاد بود مگه چقدر قراره عمر كنيم..به هم نخنديم با هم بخنديم
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
64
8
خطاب به کسانی که گفته بودند مراسم خوبی بود آیا شما خواهر و مادر و اگر متاهل هستید همسر خودتون رو به این مراسم اونهم با اون وضع می فرستید؟
پاسخ ها
رهام
| UNITED KINGDOM |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
برای یکبار بفهمید که مادر , خواهر و همسر ملک طلق شمانیستند که با اجازتون بخوان به اینجا ها برن یا نه. خودشون عقل و شعور و اجازه انتخاب دارن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
خواهر و مادر بنده مثل خواهر و مادر جنابعالی توسری خور نیستند که منتظر اجازه ی من باشند! هر تصمیمی بگیرند حتما صحیح است. متاسفم برای خواهر و مادر امثال تو!
ناشناس
| MALAYSIA |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
من که از خدا بود زن ام اینجا باشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
اگه امسال تو ،در این مراسم بودن نه نمیبریم ولی چون تو و برادرانت نباشید میبرم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
بله آقای ناشناس . من اگر اطلاع داشتم با تمام فک و فامیلم میرفتم . اصلا هم لازم نبود من واسه خواهر و مادر و همسرم اجازه نامه صادر کنم . خودشون جوری تربیت شدن و در سطحی از شعور و آگاهی قرار دارند که خوب و بد را از هم تشخیص بدهند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
من نمی فرستادم ولی قرار نیست همه مثل من فکر کنند . خدا بازخواست فردی را از فرد دیگر نمی کند .
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
121
5
کجائید ای شهیدان پاک از جان رفته!کجائید ای جانبازان از جان گذشته!کجائید ای رزمندگان دلسوخته!الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
شما از این کار گناه بزرگتر ندیدی که ارزوی فرج امام زمان را بکنی دروغ گناه کبیره نقل نبات بزرگان .تهمت .بردن آبروی مسلمان... ربای بانکهای به اصطلاح اسلامی ووووووووووو تو را به خدا انصاف داشته باشید ماموریت بردن به بهشت همه را کی به شماها داده لطفا جوابم را حذف نکنید
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
شما چرا هر وقط کم میارین از خون شهدا مایه می زارین ؟ مگه اونا رفتن شهید بشن تا کسای مثل شما بیان ازشون استفاده ابزاری کنن؟ چرا رگ غیرتتون وقطی طرف میاد دعای فرجو میخونه بعدش میاد بربر تو دوربین نیگاه میکنه و دروغ میگه بیرون نمی زنه ؟میخوام بدونم رعایت حجاب تو قران بیشتر امده یا پرهیز از دروغ تهمت؟و ایا شما برادر ارزشی کشوری رو تو دنیا سراغ دارین که حجاب توش اجباری باشه ؟
ناشناس
| UNITED ARAB EMIRATES |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
با این دعای اخرت موافقم .فقط اگه بیاد برای امثال شما بد می شه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
اگر شهدا بودند و جنایات و کشتار مردم ایران به دست ... میدیدند مطمئن باشید با دل و جان از مردم دفاع میکردن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
5
65
كور شه چشم حسودايي كه نميتونن خنده جوونهاي ايراني رو ببينن . قابل توجه بعضي ها
تفکر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
24
5
فکرشو کنید وقتی تو مملکت اسلامی زشت هست دکتر زنان مرد باشد این مراسما چیییییه؟؟؟؟
ايران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
4
58
مگه اين جشن چه عيبي داره؟
حداقلش اينه كه توي يه محيط سالم و جلوي چشم همه دارند تفريح ميكنند نه توي خونه هاي .... و بدور از چشم مردم!
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
3
41
گناه جوانان ماچیست که نباید شاد باشند هرچه جامعه محدودترباشد نتیجه بدتری میگیریم شادی جزء جدانشدنی جوانان ونوجوانان است من چند روز پیش دراین پارک بودم واقعا ازشادی بچه ها لذت میبردم حالابزرگترهاهم دراین شادی نقش داشتند چه اشکالی داره قتل که مرتکب نشدند فقط انرژی خودراتخلیه کردند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
54
5
آدم باورش نمیشه اینجا ایرانه! مام داریم میشیم مثل کشورایی که همه جوره عقده ی غربی شدن رو دارن. واقعا متأسفم...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
برو سوریه که متاسف نباشی اخوی!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
اره دادا برو سوریه . حنما بهت خوش میگذره. خواستی برو لیبی هم یه سر بزن
شهاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
3
38
دمشون گرم.فقط کاش یه ندا هم به ما میدادن نامردا
هستی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
63
3
خنده به هر قیمتی ارزش نداره.انتشار این تصاویر فقط دل دشمن رو شاد میکنه.این طور که از نظرشون معلومه خوشحالن چون خودشون رو به هدف نزدیک میدونن. ولی فکر کنم یادشون رفته به قول رهبرمون سید علی خامنه ای هیچ غلطی نمیتونن بکنن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
چی رو به چی ربط میدی هستی خانوم؟!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
هستی خانم ! این کامنت ها تو پرینت بگیر ببر اداره بهت اضافه کار خوبی می دهند !!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
پشت اسم هستی پنهان شده ای؟‌شبه الرجل و لارجل؟؟
تینیا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
خاک برسرت هستی خانم مزدور بدبخت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
هستی نان به این نرخ ها که تو میخوری نمی ارزد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
هستی، واقعا تو باغ نیستی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
دشمن ایران و ایرانی تحجر و تعصبه...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
جناب «انتخاب» چرا اين نظر رو نمايش داديد؟
اولاً اين جمله از رهبر نيست؛ از امام است و دوماً اين جمله در مورد آمريكاست؛ نه ديگران.
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
دل دشمن؟؟؟؟ دشمن کیه؟ ذهن شما مریضه خانوم. خودتونو درمان کنید.
ايران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
يعني واقعا فكر ميكنيد دل دشمن با آب بازي شاد ميشه؟يعني اينهايي كه آب بازي كردند و شاد شدند و ما رو هم شاد كردن دشمنند و دشمنيم!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
62
4
سلام وقتی که بی غیرت زیاد میشه همینه دیگه خوک صفت داره زیاد میشه تو کشور

گناهانی که کشورهارو نابود کرده و انسانهارو بی حیاییه همین بی غیرتی انسانهاست

این بی حیایی ها و بی
روز قیامت چهره اشون دیدنیه

اسبهاتونو بتازونین تا روز قیامت اون وقت چهره هاتون دیدنیه

تف به بی غیرت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
چی میگی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
از تو يكي خوشگل ترن روز قيامت باور كن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
یعنی الان شما طبقه چندم بهشت را رزرو کردید فکر کردید آنحا هم با مقیاس شما سنجیده میشه !نه جونم...........غیرت خیلی چیزهای دیگه است سر شما با اینا گرمه !!!!!لطفا حذف نکنید لطفا
ناشناس
| NORWAY |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
bigeyrati,fesad,faghr,rantkhari,tajavoze daste jamei,reshvekhari,soe modiriat ast dost aziz,na ab pashi,yek kam fekr kon va bebin ky roze ghiyamat bayad javab bedeh
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
شما خودشو ناراحت نکن! برو مغزتو بذار جلو آفتاب خشک شه! با تاید شستنش!
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
هر کس رو در گور خودش میگذارند. اون دنیا هم هر کس از طرف خودش حرف میزنه شما چرا نگرانی؟!
ناشناس
| CANADA |
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
به مردم فحاشی کردن جزو حسنات محسوب می شود که این محمد آقا در پیامشان به جا آوردند التماس دعا
ناشناس
| UNITED ARAB EMIRATES |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
شعورت در حد همین جمله ی اخرت دیگه.کاریش نمیشه کرد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
تعجب می کنم هر کسی برای خوش فتوا می دهد .. ملاک بهشت و جهنم، اعمال است و این عمل حرام و گناه است و قطعاً اگر توبه نکرده و مورد بخشش خداوند قرار نگیرند یقیناً در عذاب خواهند بود و چهره آن ها نیز به قول دوستمان دیدنی است...
ارسلان
| UNITED STATES |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
اگه به روز قیامت اعتقاد داری پس تو خیلی جوش نزن حساب اونا با خداست نه تو.متاسفم چقدر ندید بدید هستی و از کجا معلوم چهره تو در قیامت دیدنیتر نباشه؟؟؟؟
يارو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
پس كساني كه باعث فروختن دخترهاي ايراني در اون ور آب هستند باغيرتند؟
در ضمن حرف دهنت رو بفهم آقاي بي ترمز.اين روزها همه ABS دارند ولي شما اصلا ترمز نداريد!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
محمدآقا می دونستی فحش دادن خودش گناه است ؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
معلوم میشه سی دی فقر و فحشا را ندیده اید . فقر و فحشا بخاطر یک لقمه نان گناه است یا اب پاشی چند نفر ؟؟ آنهم در کشوری که روی گنجهایی مثل نفت و مس و ... قرار دارد .
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
آره، بی غیرت زیاد شده، و بی صفت و بی صفتی...
پشت سر همم دارن منفی میگیرن ولی از رو نمیرن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
61
5
این بی حیایی ها و
روز قیامت چهره اشون دیدنیه
راستی اینها را مسئولان دولت اسلامی عدالت محور تدارک می بینه؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED ARAB EMIRATES |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
تو میری بهشت نگران نباش
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
نه اینکه رفتی اونجا , خبر داری حتما!
مطمئن باش اینا تو قیامتن شادن , خدا هم میگه دمتون گرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
2
19
چه اشکالی داره ...فرزندان آقایون تو کشورای دیگه این کارو می کنن و جوانای ما هم توی ایران ...چه ایرادی داره.خیلی هم خوبه ....اگه گشت ارشاد داره تفریط می کنه اینا هم دارن افراط می کنند ..باید این مسایل حل بشن چرا جوانای ما اینقد افسرده هستند چرا؟
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
57
3
گویا دیگر چیزی بنام غیرت و حیا در مردان و زنان وجود ندارد.
بقول رهام "برای یکبار بفهمید که مادر , خواهر و همسر ملک طلق شمانیستند که با اجازتون بخوان به اینجا ها برن یا نه. خودشون عقل و شعور و اجازه انتخاب دارن " که من بردار و شوهر را هم به آن اضافه می کنم بعد خودتان نتیجه بگیرید که چه احساسی نسبت به نزدیکترین افراد به شما دست خواهد داد.
ای جوانها ای کسانی که می خواهید ازدواج کنید چشمانتان را باز کنید در چاه نیفتید.
بعضی ها دوست دارند مثل دستمال کاغذی باشند و آنرا آزادی تفسیر می کنند ولی متولیان جامعه باید بدانند جای دستمال کاغذی در سطل زباله است نه در ظرف غذا.
پاسخ ها
رهام
| UNITED KINGDOM |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
این احساس بهتون دست میده که زن مایملک پدر, برادر و شوهر نیست و به بهانه "غیرت" نمیشه اونو تو خونه حبس کرد, کتک زد و یا کشتش.(آمار قتل های ناموسی هنوز هم در جامعه ما بالاست.)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
غيرتي ها دارن همو مي كشن بي غيرت ها موندن فقط
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
آقا چرا فکر می کنید هر کسی با یه مرد یا زن دیگه حرف زد شوخی کرد مشکل داره تا کی تو قید این مسایل هستید ما سنجاق قفلی را هم از همون کشورهایی وارد می کنیم که ول کردن این حرفهارو .بابا مگه انها زندگی نمی کنند؟؟؟؟؟؟؟؟
عامک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
البته بعد از خوردن غذا و صد البته اگه بعضی ها دلشون بیاد دستمال کاغذی بخرن و باهاش دست و دهنشونو تمیز کنن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
شما اگه در آلمان هستي اونجا اينقدر خوشي هست كه شما هم حتما ازشون بي بهره نيستي !!!!!
ناشناس
| UNITED ARAB EMIRATES |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
این مشکل شماست که کنترل چشم و ... خودت رو نداری
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
تو اول بیا ایران، اول از فرانکفورت و کلن بزن بیرون، بعد نظر بده!
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
1
15
اگه جشنی نباشه میگن چرا نیست؟حالا که یه هست لا اقل مردم یه کم شاد باشند باز هم بعضی ها گیر میدن که نباید باشه و اینجور جاها در شان ما نیست.مگه چه اشکالی داره مردم یه ذره شادی کنند از بس که مراسم شاد نداریم بعضیها چقدر براشون عجیبه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
خدا شفا بده..!
عزیزم اگه مسلمونی چرا به عمل حرام رضایت داری؟ کسی با شاد بودن مشکلی نداره ... ملاک قرآنه و این عملشون حرام...

اگه همین عده، خانم ها در مکانی مناسب و جدا بودند و آقایون هم جدا بودند و بازی و آب پاشی می کردند آیا شادی نداشت؟ حتماً باید گناه باشد؟
احمد
| UNITED STATES |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
اولا من خدا را شکر سالمم و احتیاج به شفا ندارم.دوما خدا تو رو شفا بده که توی همون 1400سال قبل موندی.و دیگه اینکه تو هم دیگه لازم به خودت زحمت بدی و یکی یکی موعظشون کنی برو فکری به حال خودت کن.
ناشناس
|
NORWAY
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
1
14
دوباره اسلام در خطر افتاد ....
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
1
12
‫وقتی که این سرگرمیهای معصومانه رو داشته باشن، تا تو یه اتاق تنها موندن، به جای حرف زدن فکرهای دیگه نمیکنن...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
این نوع سرگرمی نه تنها معصومانه نیست بلکه کاملاً هم شیطانیه...!
پرستو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
27
6
دلم خون است مهدی عج
به فدای دل خونت
اللهم عجل لولیک الفرج
من 20 سالمه و یک جوونم اما افتخار می کنم به اسلام
به خون شهدا.....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
خون است دل مولا...
خداوند به امام زمانمون صبر بده و ظهورشون رو نزدیک کنه انشاء الله

زبونم لال اگر آقا به همین زودی نیاد شاهد بد تر از این ها هم خواهیم بود...
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
2
17
يه دفعه بگين جوونا برن بميرن هم خودتون رو راحت كنيد هم ما رو.
اه
همشهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
2
20
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
3
24
آخه چه اشکالی داره؟! واقعاً نمیدونم چرا بعضیا شادی این ملت و نمیخوان ببینن؟! اصلاً از نظر این افراد شادی کلاً حرامه....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
نه برادر شادی نه تنها حرام نیست بلکه در دین مورد تاکیده ولی نه هر نوع شادی . شما اگر مسلمان هستی از هر عالم دینی که می خواهی سوال کن : این نوع حرام است
نسل خاکستر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
2
24
امریکا و اسراییل تا پارک اب و اتش هم پیش اومدن.
واقعا واسه بعضیا متاسفم که شادی رو در حد یه مولودیو کف زدن میبینن.منم خیلی از این مولودی ها رفتم ولی اصلا شاد نشدم تازه اخرشم گریه زاری میکنن.
دمت گرم آقاي قاليباف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
2
22
به نظرم طرح خيلي عالي بوده.
كاش يكبار هم كه ميشد اين نگاه تنگ نظرانه حقير مردونه متحجر رو كه هميشه به مو و مانتوي دخترا زال زده رو اصلاح مي‌كرديد.
بابا،دخترا هم آدمن!حق ندارن خوش باشن؟بخندن؟

دمت گرم آقاي قاليباف
دمت گرم آقاي قاليباف

دمت گرم آقاي قاليباف

دمت گرم آقاي قاليباف

دمت گرم آقاي قاليباف

حداقل تو جوونا رو درك ميكني.بقيه كه ميخوان به زور آدمو مسلمون كنن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
آیا شما مسلمان هستی یا نه؟
اگر هستی بدان این عمل حرام و گناه است...
و حرام عملی است که در آخرت عذاب خواهد داشت.
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
حرام چرا؟
آقایون که همه ستر عورتین کردن، خانمها هم که پوشیده هستن، تماسی هم که نیست (یا اگر باشه من و شما از حیث نبود ادله نمیتونیم با قصد شهوانی بوده) تنها ایرادی که به نظر من هم وارده پوشش مشکی خانمهاست که اونهم همه میدونن مکروهه نه حرام که اونهم باز چون به اجبار حکومته بلا اشکال هست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
خطاب به آقا مهدی که فرمودند حرام چرا؟
لطفاً قبل از اظهار نظر شخصی به اسم اسلام لطفاً با یکی از این مراکز یا سایر دفتر علماء تماس بگیر :

دفتر ملی پاسخگویی به سوالات شرعی : 09640

دفتر حضرت آیت الله خامنه ای در تهران : 02164412000

دفتر حضرت آیت الله خامنه ای در قم : 02517746666

دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در قم : 02517840001

چرا نمی فهمید که باید تابع دین باشیم و نباید دین رو مطابق میل خودمون کنیم...
اميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
17
3
هيچ كس با شادي و تفريح مخالف نيست؛ همانطور كه دستورات ديني هم آمده كه بخشي از وقت خود را براي تفريح سالم بگذاريد. به نظر شما اگر در اين جشن محل بازي خانم ها و آقايان از هم جدا و محفوظ بود باز هم كسي به آن اعتراض ميكرد؟ متاسفانه اين مرضي است در بعضي ها وجود داره كه فكر ميكنن تفريح بايد در كنار جنس مخالف (نامحرم) باشه. در حالي كه حتي بدون فرض دستورات ديني؛ الان روانشناسان به اين مطلب اذعان دارند كه افرادي كه روابط غيرشرعي با جنس مخالف دارند زندگي زناشويي خوبي ندارند و حتي اگر مجرد هم باشند از لحاظ روحي وضعيت خوبي ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
احسنت... گل گفتی... شادی اشکال نداره ولی گناه؟
یاس
| UNITED STATES |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
آقای امید تفریح کردن کنار جنس مخالف چه ربطی داره به رابطه ی نا مشروع برادر من؟؟؟
وقتی کنار یه جنس مخالف باشی و به چشم یک انسان بهش نگاه کنی اینجوری حرف نمی زنی. مشکل شما اینه که فکر میکنید هر دختر و پسری اگه کنار هم ایستادن با هم رابطه دارن. آخه این چه ربطی داره؟
اميد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
جناب ياس عزيز منظور من از روابط غيرشرعي؛ آن رابطه ي نامشروع در ذهن شما نيست. منظور من آن رابطه اي است كه از چهارچوب دين خارج است؛ وگرنه اسلام با كار و حضور زنان در جامعه نه تنها مخالف نيست؛ بلكه در صورت نياز آن را لازم هم ميداند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
قابل توجه "یاس" گرامی :
هر کار حرامی که شرع آن را تایید نکند نا مشروع است و نا مشروع منحصر به آن نوعی که شما فرمودید نیست...!
مثل تمام اعمال حرام که نا مشروع است...

اگر کسی شک داره بازی و شوخی با نامحرم آن هم به این وضعیت اشکالی نداره بهتره از یکی از دفاتر علماء سوال کنه البته در صورتی که مسلمانه ...!


دفتر ملی پاسخگویی به سوالات شرعی : 09640

دفتر حضرت آیت الله خامنه ای در تهران : 02164412000

دفتر حضرت آیت الله خامنه ای در قم : 02517746666

دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در قم : 02517840001
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
با عرض پوزش در نظر قبل که با عنوان : قابل توجه "یاس" گرامی منتشر شد بنده سهواً اشتباه نوشتم که درستش اینه :

اگر کسی شک داره بازی و شوخی با نامحرم آن هم به این وضعیت اشکالی داره بهتره از یکی از دفاتر علماء سوال کنه البته در صورتی که مسلمانه ...!
A
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
2
20
یه سری به آمار خودکشی های جوانان توی این 2 ماه اخیر بزنید بعد می فهمید که این مراسمه به قول بعضیا خلاف شرع لازمه یا نه.........!!!!
تورو به خدا دست از سر این جوونا بر دارید بزارید یه کم نفس بکشن...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
از خدا طلب شفا دارم برای شما.
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
خداوند انشا الله شما را از خواب دقیانوس بیدار کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
1
11
خداوند کافر شاد را از مومن غمگین بیشتر دوست دارد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
چرا چرت و پرت می گی کذاب؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
اگر این حدیث درست باشه پس مشخص شد اسلام با شادی مشکلی نداره بلکه با گناه مشکل داره... و این عملشون حرام و گناه و مستوجب عذاب در آخرته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
1
6
خب مي‌خوايد در بوستان آب و آتش رو گل بگيريم. دختر و پسرا هم ميتونن برن تو خونه با هم خلوت كنن. خيلي هم عالي. خيلي هم عاشقانه. واقعا چيه اين كاراي چيپ؟ والا ما بچه هم بوديم اينجوري همديگه رو خيس نمي‌كرديم. اينا سوسول بازيه. يه شيلنگي، آفتابه‌اي چيزي ...
پاسخ ها
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
آفرین...
آفرین...
احسنت...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
14
2
چرا یه دختر چادری توو عکس ها نیست؟
حتما اینا نماد مدرن بودن و یا امروزی بودن یا بهتر بگم از نظر عزیزان روشن فکر بودنه؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
اتفاقا بود نمی دونم چرا نگذاشتن !! فکر کنم سانسور شده به هر حال میتونی سرچ کنی می بینیش.
من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
آره اتفاقا دقیقا از یک دختر کاملا محجبه و چادری هم عکسی در اینترنت منتشر شده
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
2
24
من يك روستائي دهاتي هستم ، باور كنيد اين آب بازي جوانها يك صدم بازي هاي ما تو دهات نيست بخدا دختر و پسر با هم تفريح و شادي مي كنيم هيچ اتفاقي هم پيش نمي ياد .من چون خودم تحصيلكرده شهر هستم بعضي مواقع دلم به حال جوانها در شهر هاي بزرگ ميسوزه . علت اين مسائل هم اين است كه به جوانهاي خودمون اعتماد نداريم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
1
22
اشکالش کجاست که دستگیر کردین؟
بعد می گین چرا می رن آنتالیا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
برادر، آیا شما مسلمان هستی یا نه؟
اگر هستی این عمل حرام و گناه است...!

در جواب بعضی ها که می گن چرا نمی زارین جوان ها شاد باشند؟ روشنه که مشکلشون شادی نیست بلکه رابطه با نا محرم و .. است چون اگر همین عده از نظر جنسیتی جدا بودند یعنی دختر ها در جایی مخصوص بانوان و آقایان هم در مکانی دیگر بودند آنوقت اشکال که نداشت هیچ، بلکه خیلی هم جالب بود شاید منم می یومدم...!
س .ب .ز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
2
19
چرا وقتی چندتا جوان دور هم جمع میشن که شادی کنن شما چشم دیدن آنها را ندارید از کجا میدانید دین آنها کمتر از شماست . چرا فکر میکنید اسلام اونی هست که شما میگید شما اسلام را هم خراب کرده اید.
شما به محض اینکه کسی مخالفتان حرفی بزند اون را به زندان می اندازید در حالی که حکومت علی (ع) هیچ کس را به جرم حرفش به زندان نمی انداخت و به مالک گفت مردم دو دسته هستن یکی برادر دینی تو یکی در آفرینش با تو همسان . کمیبه این گفته فکر کنید تا بفهمید مفهوم دموکراسی در حکومت علی چه بود و هیچگاه کسی را به خاطر برخی تنگ نظری های شما کتک نمیزدند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
برادر من لطفا فتوا ندهید ...
این عملشون قطعاً حرام و گناه هست و عمل حرام هم اگر خداوند نبخشد یقیناً مستوجب عذاب اخروی خواهند بود
احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
برادر عزیز ناشناس , شما لطفا فتوا ندهید . شما کجای اسلام هستین که می گین " این عملشون قطعاً حرام و گناه هست " چرا به خودتون اجازه می دین در مورد همه چیز اظهار نظر کنین. وجدان جیز خوبیه که خیلی از ماها نداریم. شما هم نگران عذاب اخروی بقیه نباش فکر زندگی خودت باش.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
برادر احسان باید عرض کنم مرز حرام و گناه سلیقه ای نیست که به نظر من گناه باشد و به نظر دیگری گناه نباشد...

ملاک قرآن است... می تونی از هر کدام از علمایی که عمرشون رو در تحصیل علوم قرآنی به پیری رسوندند سوال کنی... آب بازی و شوخی با نامحرم ( آن هم به این وقاحت و بی حیایی ) قطعاً حرام است ...
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
این آقا یا خانم ناشناس داره به همه فتوای من در آوردی میده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
این فتوای شخصی نیست... بنده اصلاً صلاحیت فتوا دادن ندارم عزیزم... ولی این چیزی که در عکس ها مشخص است جای شک در گناه بودن باقی نمی گذارد....

هر کسی شک داه از هر عالمی که می خواد سوال کنه!
بهناز
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
2
18
فقط شما میدونید دین و اسلام چیه به همون خدا قسم که هرکسی برای خودش اعتقاداتی داره مطمئین باشید دل این جوونا از شما پاکتره .. چرا نمیذارید راحت زندگی کنیم . گناهکار شمائید که به فکر منافع خودتون هسنید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
شما احتمالاً یا دیشب رو خوب نخوابیدید یا خیلی وقت زیر آفتاب ایستادید...

* ملاک گناه بودن یا نبودن نظر جنابعالی نیست بلکه ملاک درست یا غلط بودن عمل قرآن است.
هیچ مسلمان واقعی این عمل رو تایید نمی کنه...!
و اگه مسلمونی چرا از حرام و گناه حمایت می کنی؟

* کسی با تفریح و شادی مشکلی نداره...!
اگه این عده دخترا جدا در جای مناسب و پسرا هم جدا آب بازی می کردند شادی نداشت؟
حتماً باید گناه باشد تا شادی داشته باشه؟!...
مریم
|
UNITED STATES
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
1
24
انرژی مردم به این شکل تو مکان عمومی تخلیه شه بهتر از توی خونه هاست که به ناکجاآباد برسه.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
0
5
نامردا
این جشن ها فقط مال تهرانیاست؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
1
16
اين جور شادي كردن بهتر از قتل و جنايت است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
برادر من این جنایت خاموشه...!

یا کشتن ثمره ی خون هزاران شهید و تمام کسانی که برای انقلاب و دین جهاد کردند جنایت نیست؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
2
3
اين جور تفريح دير به اين مملكت رسيد واسه همين بعضي ها عقدهاي شدن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
1
9
وا مصیـــــــــــــبتا !!! وا ویلا !! اسلام و مسلمین به خطر افتاد !! !!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
2
9
دمشون گرم.. نقطه ضعف اسلام شما همین شادی کردن مردمه که مثل خناق خفه تون میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
پیشنهاد می کنم خیلی زیر آفتاب نشینی چون اینجوری پرت و پلا می گی...

من در مسلمان بودن شما شک دارم ...

* اگه یکم فقط از اندکی نیروی عقل استفاده می کردی حتماً می فهمیدی که اگه همین عده دخترا در جای مناسب دیگر و پسر ها هم در جایی جدا بازی و شادی می کردند هیچ کسی اشکالی بر اون نمی گیره و اشکالی هم از لحاظ دین نداره ....!

*فقط بازی و آب پاشی با نامحرم شادی داره؟ حتماً باید گناه باشه؟
در جواب مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
4
1
هه هه هه جک گفتی؟
اول از اینجاها شروع میشه بعد میره تو خونه!
کوروش ایمانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
14
3
حال آدم از قسمت نظرات این سایت بهم میخوره اکثرا انگار مسلمان نیستند. چه بلایی سر ما مردم باغیرت ایرانی آمده؟ باید خون گریه کرد اینهمه شهید دادیم آخر شد این.
یا مهدی ادرکنی
لطفا تایید کنید لااقل تا به مسلمان بودن شما شک نکنم!
سارا
|
TURKEY
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
2
7
من هیچی نمی گم ...فقط یه نگاهی به مثبت ها و منفی ها بندازید همه چی گویاست...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
10
3
آیا مسلمان هستیم یا نه؟ اگر هستیم این عمل قطعاً حرام و مستوجب عذاب اخروی است.
آب بازی و شاد بودن در اسلام هیچ مانعی نداره ولی گناه نه ...! این عده الان بدون اینکه خجالت بکشند آب را بر روی نا محرم می ریزند و بازی می کنند و پس فردا در پیشگاه خداوند این خودشانند که از خجالت آب می شوند...
شادی به چه قیمتی؟
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
14
2
کسانی که از این هرزگی حمایت میکنن حتما خوهران و مادران این تیپی دارند

تفریح و شادی با ناموس مردم! ما مخالف شادی نیستیم ولی چرا با ناموس مردم
چرا؟ چون غیرتها نم کشیده
تایید کنید لطفا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
15
13
تعداد منفی و مثبت دادن به نظرات ملاک درست یا غلط بودن این عمل نیست. بلکه ملاکِ درست یا غلط بودن این عمل فقط قرآن است... پس خواستید نظر قرآن رو بدونید به مراجع و علمایی که یک عمر در خدمت قرآن بودند رجوع کرده و سوال کنید...!

چرا بعضی ها بیخودی بحث شادی و تفریح رو مطرح می کنند؟
اگر دختر ها جدا در مکانی مناسب و پسر ها هم جدا آب بازی می کردند شادی نداشت؟

لطفاً این نظر رو فیلتر نکنید...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
احسنت بر شما دوست منصف و واقع بين.
نظر واقعاً خوب و كاملي بود.
سعید گراوندکلسرخی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
1
10
خداوندا لبخند بر لب شادی در دل .....ونشاط را همیشه بر روح وجسم ملت ایران بخصوص جوانان همیشه شکوفا وجاودان بفرما
جوونن وشادی میکنن ههیچ اشکال شرعی ندارد وحرام هم نیست مگه جوون ایرونی حق شادی ندارد آقایاننننننننننننننننننننن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
1
10
شادي كردن گناه نيست دوستان
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
این نوع شادی کردن گناه است...
saray.7
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
4
4
من نمیدانم
کاش یکدیگر را میفهمیدیم
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
15
14
نظر قبلی منو منتشر نکردی لطفا عادل باشید و انتقاد پذیر
لااقل این یکی رو منتشر کن

یه عده به عنوان آب بازی! با ناموس مردم هر کاری میکنند و تا کسی انتقاد میکند میگویند شما از متحجرین هستید

وقتی مسلمان باشی و این کارهای کثیف را نهی کنی میشوی متحجر!

یک سوال کسانی که با این کارها موافقند انصافا اگر ناموس خودشان اینکارها را بکند باز موافقند؟ مرد باشید و جواب بدهید.
پاسخ ها
احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
دوست عزیز من مرد هستم و جواب شما را هم می دهم : بله حتی اگر همسر و دختر من هم بخوان در این مراسم شرکت کنم من هیچ مخالفتی ندارم چون این ذهن منحرف شما و هفکرانتان هست که مراسم شادی که در همه جای دنیا مرسوم هستش را با فساد و اعمال سخیف اشتباه می گیرد. برادر من مردی به زور نیست به انسانیت هستش
حميد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
قبول دارم حرفتونو ولي اين ديدگاه به خاطر بد بيني خودمونه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
من اجازه نمی دادم . ولی جلوی بقیه را هم نمی گرفتم .
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
12
12
در روزگاري كه كه مردم دم از عقل و شعور ميزنند آيا فكر هم كرده اند كه چرا به اين دنيا آمده اند؟
آيا خدايي كه با اين عظمت كل ماسوا را آفريده انسان را بيهوده و براي آب پاشي براي نامحرم و با اين وضعيت اسفناك آفريده؟
مسلما كه نه. خدايا با اين غصه كه وارد قلب امام زمانمان ميكينيمبالاخره ....
شاعرباشي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
2
3
به كجاچنين شتابان...؟!
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
4
4
هر كسي آزاده هر تفريح وشادي كه مطابق خواستش باشه انجام بده البته راه درست منم فكر نميكنم اين مدل ذره اي ايراد داشته باشه كجاي عقل آدم ميگه شاد شدن وشاد كردن دل آدما ايراد داره.بخدا همه اينائي كه مخالفن اگه روشون بشه با كله ميان وسط پارك وشروع ميكنن به خيس كردن همديگه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
عقل می گه اگه مسلمونیم به مسلمونی عمل کنیم و از هر عالمی که می خوای سوال کن: این عمل گناهه...

دوماً : کسی با تفریح و شادی مشکلی نداره...!
اگه این عده دخترا جدا در جای مناسب و پسرا هم جدا آب بازی می کردند شادی نداشت؟
حتماً باید گناه باشد تا شادی داشته باشه؟!...

مشکل شما در دینداریه
آذر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
12
12
خب اين بي حيايي ها معلومه براي جلب توجه هست ديگه
وگرنه هيچ دختر باحيايي خودش رو در معرض نمايش عمومي نميذاره
پسرها هم كه التبه فيض ميبرن
بعد ميگن واي چقدر ناامني زياد شده!خب بي بندو باري شما ها زيادش ميكنه
اينها اگه مسلمان باشن و يه بار سوره نور رو خونده باشن ميفهمن حد و حدودي كه خدا ،نه دولت تعيين كرده چيه
سهیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
13
13
آقا کسی با شادی و آب بازی تو گرما مخالف نیست. گفته دوستان اینکه چرا مختلط؟ چرا به این صورت؟ پس غیرت آریائیها کجا رفته
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
غيرت آريايي تركيب جديد است سهيل جان؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
1
4
ایرانی ها حواست تون کجاست این بازی ها برای اینکه سرمردم گرم کنند به این مسائل تا وقتی ماحواسمون نیست کارهای دیگرشان را انجام بدن مثل پول مفتی که درکیش آقایان به آن شرکت دادندمثل پول نفتی که دولت هندرسماًاعلام کرده 9میلیارد دلارولی دولت جمهوری اسلامی اعلام کرده2میلیارد دلارو.....کدوم یکی ازاین مسایل اینقدرتوبوق کردندوهموطنان ما هم پیگیرش بودند.
چرادرمورد این جورمسائل که بیت المال است حضراتی که دائماًدم ازاسلام واسلام درخطر است صحبت نمی کننداظهارنظر نمی کنندفتوا نمی دند.
ایرانی ها یه کم کلاهه تون بالاتربزارین گول این بازی های رسانه را هم نخورید این همشه ترفندبهوش باشید.
مجيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
4
1
با تمام وجودم فرياد می زنم: خداوند لعنت كند تمام آبپاشان را! اصلا مرده شور هرچی جوان آبپاش را ببرند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
3
4
اسلام با تفریح و شادی مشکلی نداره
اگه این عده دخترا جدا در جای مناسب و پسرا هم جدا آب بازی می کردند شادی نداشت؟
حتماً باید گناه باشد تا شادی داشته باشه؟!

اونایی که این عمل زشت رو تایید می کنند اگر با خواهر و همسر و ... اونا هم شوخی و بازی می کردند باز هم تایید می کردند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
4
4
* یکی می گه اشکال داره... یکی می گه اشکال نداره...
مشکل ما سلیقه ای بندگی کردنه... ملاک عمل درست و غلط قرآن کریم هست ولی بعضی مسلمونا چون فلان عمل رو دوست دارند جایز می دونند بدون اینکه به رضایت خدا و کلام خدا و نظر علماء و بزرگان اسلام کاری داشته باشند...

مشکل اونایی که این عمل زشت رو تایید می کنند اینه که مسلمونیشون در حد اسمه...
اگرنه از تمام مراجع، علماء و بزرگان اسلام سوال کنید! هیچ کدام تایید نمی کنند... اگر شک دارید امتحان کنید..
کسی با تفریح و شادی مشکلی نداره...!
اگه این عده دخترا جدا در جای مناسب و پسرا هم جدا آب بازی می کردند شادی نداشت؟
حتماً باید گناه باشد تا شادی داشته باشه؟!...
این افراد دنبال گناهند نه دنبال شادی...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
1
1
من مخالف مراسم اینطوری هستم بلاخره شادی بین مرد و زن تا حدودی اشکال ندارد ما باید این حدود را اول شناسایی کنیم بعد به مردم یاد بدیم در مملکتی که شادی تعریف نشده است چه انتظار از بوجود آمدن اینجور مراسمات هست مسئولان باصطلاح مومنمان اول خودشان این تعریف را بکنن بعد به فکر محدودکردنش باشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
1
3
دمشون گرم
همین
یسریها اینقدر ذهن منحرفی دارن که هر چیزیو با معیارهای اون ذهن منحرف میسنجن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
6
5
گفتم چي شده ؟؟ همچين شلوغ كردن كه انگار تجاوز به عنف شده بالاخره مردم شادي شون رو بايد يجوري نشون بدن ديگه اينم يه نوع شايد حروم باشه ولي بهتر از صدتا غلط غربي هاست پس بيايم الكي به اين جوونا گير نديم جونن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
دوست گرامی شما حتماً به زشتی و عاقبت حرام واقف نیستی که به اون رضایت داری...!
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
3
4
چرا شلوغش میکنید کی با آب بازی مخالفه؟ آب بازی مشکلی نداره سوا از اینکه اصرافه... به درک. بحث اینکه این اختلاط جنسی برای بچه مسلمون خوب نیست. چرا با پارکهای آبی مخالفت نمیشه چون اختلاطی توش نیست. پس مشکل شادی و آب بازی نیست وکسانی که اینکارو نمیتونن توجیح کنن بحثو عوض نکنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
7
8
مشکل اونایی که به این عمل راضیند از چند حال خارج نیست:
یا اصلا مسلمان نیستند
یا اسماً مسلمانند ولی در عمل کاری با اسلام ندارند
یا در خوش بینانه ترین حالت مسلمان واقعی هستند ولی ابعاد حلال و حرام را نمی شناسند

هر کسی که اندک شکی در حرام و گناه بودن این عمل دارد از علماء سوال کند..!

دفتر ملی پاسخگویی به سوالات شرعی : 09640

دفتر حضرت آیت الله خامنه ای در تهران : 02164412000

دفتر حضرت آیت الله خامنه ای در قم : 02517746666

دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در قم : 02517840001


کسی با شاد بودن و بازی کردن مشکلی نداره... اگه آقایان در جمع خصوصی خودشون و خانم ها هم در جمع خصوصی خودشون بازی می کردند شادی نداشت؟
حتماً باید گناه کنند؟
خیلی ها به نظر می رسه گناه رو شوخی گرفتند... در وحشتناک بودن گناه ذکر همین نکته کافیه که اگر خداوند گناه رو نبخشند گناهکار در دوزخ و در عذاب خواهد بود. و شاید الان بخندیم و مسخره کنیم ولی یه روزی حسرت زده خواهیم بود...
لذا دوستان هر جور شادی و بازی که می خوان انجام بدن فقط مرتکب گناه نشوند...! مثلاً همین آب بازی کافی بود محیط بازی خانم ها و آقایون در جایی مناسب و جدا از همدیگه باشه تا هر چقدر که می خوان روی هم آب بپاشند و تفریح کنند ...! شادی داشت و گناه هم نبود...!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
ناشناس عزیز اینارو گفتی که مسخرت کنن؟! دوره آخرالزمانه دادادش! همه چی برعکسه! حلال خدا حرام و حرام خدا حلال شده! تو نمی تونی به اینا بفهمونی که این کارها حرامه برادر عزیز! اگه به حرفات پافشاری کنی بلافاصله محکوم میشی به تحجر ، مزدور بودن . خیلی چیزهای دیگه. ولی من تمام حرفاتو تایید می کنم حرفات کاملا درسته!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
شما برو 118 حتما استخدام میشی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
بزار مسخره کنند..! اهمیتی نداره...
مهم اینه که خدا می بینه...
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
4
3
متاسفانه دوستان اصلو ول کردن رفتن دنبال فرع.اولن آن خانمهایی که تو بازی بودن از سر اجبار نیومدن آنجا که کسی بخواداذیتشون بکنه.دوم اگه همچین جاهایی نباشه که جوانا انرژیشونو تخلیه کنن کجا برن تخلیه کنن؟پای بساط مواد یا تو پارتیای شبانه با مشروب و قرص اکس؟کدوم بهتره؟چندتا دختر پسر خیس یا دختر پسرهای مست یا نئشه؟خودتونو با آنها مقایسه نکنید،هر کسی یه اعتقادی یه علاقه ای و یه فکری داره. به نظر من این شادیهای عمومی خیلی بهتر از شادی و تفریح های خصوصیه.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
3
4
در جواب سعید
برعکس شما اصل رو ول کردید چسبیدید به فرع
اصل اینکه این رفتارها گناهه. دوست عزیز چرا با استخرها مخالفت نشده؟ چون مختلط نیست. حتی طرز پوشش در استخر خیلی بازتره ولی مشکلی نداره چون زن و مرد سوا به استخر میرن.
نتیجه گیری اینکه کسی با تفریح مخالف نیست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
احسنت برادر... خیلی منطقی گفتی
MOSTAFA KHAN
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
1
4
دعوا نکنید ارزش نداره ایرانی که با ایرانی دعوا نمیکنه
درست و غلطش با خدا
امیدوارم همه شاد باشیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
2
3
دنیای غرب با این ادعای ازادیش در حال افوله و تازه مردمش دارن میان سمت اسلام حالا ما تازه داریم راهی که اونها رفتن را میریم واقعا ما از دنیا عقبیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
3
4
ذکر چند حدیث برای اونایی که ادعای مسلمانی دارند و این عمل هم تایید می کنند لازمه :

یامبر اکرم صلی الله علیه و آله:
هر کس با یک زن نامحرم دست بدهد، روز قیامت در غل و زنجیر به محشر وارد میشود و خداوند دستور میدهد که او را به آتش جهنم بیفکنند، و هر کس با یک زن نامحرم شوخی کند ، در مقابل هر کلمة حرامی که به او گفته است، هزار سال حبس خواهد شد.

یامبر اکرم صلی الله علیه و آله:
«هر کس چشمان خود را از نگاه به زن نامحرم پرکند (و با خیال راحت به این نگاه خود ادامه دهد)، خداوند متعال در روز قیامت میخهای آتشین به چشمان او فرو خواهد برد و بعد از رسیدگی به کار مردم، دستور خواهد داد که او را به آتش جهنم بیندازند»


یکی از راویان می گوید در کوفه به زنی قرآن می آموختم، روزی با او شوخی کردم، بعد به دیدار امام باقر (علیه السلام) شتافتم، فرمود: آن که ( حتّی) در پنهان مرتکب گناه شود خداوند به او اعتنا و توجّهی ندارد، به آن زن چه گفتی؟ از شرمساری چهره ام را پوشاندم و توبه کردم، امام فرمود: تکرار نکن.


حضرت علی (علیه السلام) :
اختلاط و گفتگو مردان با زنان نامحرم سبب نزول بلا و بدبختی خواهد شد ، و دلها را منحرف میسازد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
4
4
قُل لِّلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَ یَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذَلِكَ أَزْكَى لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبِیرٌ بِمَا یَصْنَعُونَ »؛
به مردان مومن بگو دیده فرو نهند و پاکدامنی خود را حفظ کنند. (سوره نور، آیه 30) «

وَ قُل لِّلْمُؤْمِنَاتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَیَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَلْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَى جُیُوبِهِنَّ وَلَا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ :
به زنان با ایمان بگو چشم از نگاه به مردان اجنبی فرو بندند و فرج (عورت) های خویش را حفظ کنند و زینت خویش را جز آنچه پیداست آشکار نسازند و نیز دستور بده تا اطراف سرپوش های خود را بر گریبان و سینه های خود انداخته، آن را بپوشانند و هنگام راه رفتن پاهای خود را بر زمین نکوبند تا زینت های پنهانی شان معلوم شود(نور 31)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
2
2
این رو از اینترنت پیدا کردم و درسته که این سوال دقیقاً در مورد موضوع نیست ولی فکر می کنم جواب دوستان رو بده :

سوال: شوخي کردن بين زن و مرد نامحرم در محل کار بدون صداي خنده چه حکمي دارد؟

جواب دفتر رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي: بطور کلي ارتباط با نامحرم که مستلزم مفسده و يا خوف ارتکاب گناه در آن مي‌باشد، جايز نيست.

جواب دفتر حضرت آيت الله مکارم شيرازي: صورتي که جهات شرعيّه مراعات شود، و به جز آن دو نفر شخص ثالثي نيز وجود داشته باشد، يا امکان ورود ديگري بدون اجازۀ آنها باشد، و سخنان عادي و معمولي باشد، اشکال ندارد.

جواب دفتر حضرت آيت الله سيستاني: جايز نيست .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
2
2
من ازخوشحالی جوانان ایرانی خوشحالم (البته اگر مغرضانه نباشد.
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
2
1
پرورش دهید فرزندانتان را مطابق اخلاق آن دوره و زمانیکه در آن زیست می کنید.امام علی (ع).اگه ما به این کلام عمل می کردیم که الان اینهمه عقب افتاده نبودیم.شادی جوانان (آشکارا) چه ایرادی داره. چرا از همه چی گناه می سازید.اینهمه ریا نکنید.مردم به اندازه کافی دلشون از دست شماها خون هست.پس لطفا سرتون به کار خودتون باشه.
بادخزان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
1
3
من كه باديدن اين عكسها شادشدم ........
لسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
1
0
سلام
اگه ما یاد بگیریم حدو مرز بذاریم برای هرکاری ب مشکل برنمی خوریم .. این فقط ی آب بازییه ... آگه شما رو ناراحت کرده وشما روخوشحال باید ریشه یابی کنی ک چراا؟ بعد میتونی با درون پنهان خودت ک هیچ کسی هم با خبر نمیشه از خود واقعییت درستر ببینی .. اینکه هرکسی با چ فکری ب اون مراسم رفته بخودش مربوطه ولی با رعایت اعتدال بجایی نمیرسیم ک یکی اونور دنیا دست بزنه یکیاینجا پس .. اینجا ایرانه ماله خودمونه بیاین نشون بدیم به بهایاندک ملعبه دست هر کسی نمیکنیمش ما باید با هم باشیم نه برهم ... آآآآافررررین همه آشتی ب افتخاره خودموووون هووووراااا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
0
0
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام
لفطا اصلاح بفرماهییید ... میسی ک نظرمو نمایش دادین
درود بر تریبون آزاد مودبانه سازنده ... برای اینکه گلا راحت تر بخونن برین بعضی کلمات رو اصلاح کنید سرم پایین رو کیبرد ویراستاری نشده ارسال کردم زحمت افتادین مرسی 1:درستر ببینی ادامش بنویسید :و نظر بدی جانم ..2:یکیانجا :یکی اینجا .......3:بهایاندک :بهای اندک..... بازم میام
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
5
ای کاش میشد فساد را توی تلویزیون خودمان جمع کنند
در بین هنرپیشه نماها
ناشناس
|
CANADA
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
2
5
اگه به شماها باشه می گید زندگی فقط غم و غصه است و مردم ایران مخصوصا جوونا باید همیشه عزادار باشن . نمی دونم چرا اینا فقط واسه مردم عادیه و خودشون باید سفرهای خارجیشون ، جشناشون به پا باشه . شهادتا تو ایران میشه یه هفته و جشنا نصف روز ، چرا ؟؟؟
بعد کسایی که حرف از محرم و نا محرم میزنن امیدوارم امیدوارم که خودشون بهش عمل کنن و خدا بهشت رو نصیبشون کنه . مرد مومن ما هر روز به هم دروغ میگیم سر هم کلاه میزاریم واسه کار خودمون ائمه رو با 124 هزار پیامبر رو قسم میدیم . نگو که نیستی که باورش مشکله . پس لطف کن ریا بازی در نیار . توی دنیا دانشمندای ما حرف اول رو می زدن الان فقط مغزهای ما فرار می کنن . عالیه نه ؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
2
آقادين كه زوركي نميشه خودشون ميگن مسلمون نيستم ديگه حرفيه مملكتم فقط برا مسلمونا نيست كه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
4
3
البته از آقایون بیشتر از این هم نباید انتظار داشت وقتی در سال 2011 به دنبال جدایی دختر و پسر تو دانشگاه ها هستند! روز به روز به عقب بر می گردیم ! امان از تحجر و بی شعوری بعضی ها
يا زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
4
4
اللهم عجل لوليك الفرج

من با ديدن اين عكس هافقط همين رو مي تونم بگم وبس...

آقا بيا تا دلخوشي ما جوونا به اين چيزهاي اندك نباشه

آخه...اينا دلخوشيه ! ياااا صاحب الزمان
خودت كمك كن آقا جون
مرتضی ارومیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
0
0
چرا اینطورایران
اشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
2
3
الهي به مردامون غيرت بده و به دختران و زنان عفت
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
3
2
الهی آمین.یه عقلی هم به شما افراطی های مذهبی بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
3
2
هستی و سعید و ایرانی براتون متاسفم که مثله پیرزن پیرمردا صحبت میکنید.خوش بحال اونایی که اونجا بودن جای من خالی
asal
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
4
10
dame javune irani garm
age manam khabar dashtam miraftam,be kooriye cheshme hameye adamayi k hata nemidoonan chejoori zendegi konan!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
30
2
mage ma ironi nistim ine gheirate ariaeeeee
فریاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
2
14
اخه بابا جان مگه خدا با شادی کردن مخالفه!!!!چرا تا چندتا دختر پسرو با هم میبینین فکرای ناجور میکنین!!! البته تقصیری ندارین مشکل از خودتونه فکر میکنین بقیه هم مثل شمان!!! انقدر شادی نکردیم که تا میبینیم چند تا جوون دور هم جمع شدنو یه جوری میخان غصه هاشونو فراموش کنن تعجب میکنیم و از فرط تعجب یه چرت و پرتایی میگیم که..........
یه زمانی اب بازی رسم ایرانیا بوده!ای کاش هنوز ایرانی میموندیم!!!!!!!!!!!!!!
سعیده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
3
6
بعضی ها هم ایراد های الکی می گیرن مگه فقط باید رفت تو مسجد؟ درضمن اگه این جوونا کار داشتند نمیومدند تو پارک آب بازی کنن.
آناهيت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
2
3
آخی برادر چرا ميسوزی تو به فكر آخرت خودت باش واسه ما بسه اصن گيرم كه رفتيم تو جهنم تو رو سننه
راحيل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
9
2
خاك تو سر هرچي بي غيرت روشن فكر
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
0
3
به نظر من از بس جلوی این کارا رو گرفتن بدتر شده. اگه اینقد حساسیت نشون ندن خود جوونای ایرونی بهتر از هر کسی می فهمن ناموس یعنی چی. بهتر از هر کسی می دونن کی باید شاذی کنن کی عزاداری
نظرات بینندگان