arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۲۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰

20 نصاب ماهواره دستگیر شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت گفت: در نخستین مرحله برخورد با فروشندگان و نصب کنندگان تجهیزات ماهواره بیش از 346 هزار انواع تجهیزات گیرنده ماهواره از قاچاقچیان و نصب کنندگان کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسین قاسم لویی در گفتگو با خبرنگاران مهر وایسنا اظهار داشت: با توجه به اینکه مهمترین عوامل بروز ناهنجاریهای اجتماعی و اخلاقی پخش برنامه از ماهواره است پلیس با دو نگرش وظیفه پیشگیری از وقوع جرم و از بین بردن بسترهای ناهنجاری اولین مرحله از طرح برخورد با فروشندگان و نصابان ماهواره را اجرا کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در قانون صراحتا خرید و فروش ماهواره ممنوع است پلیس از مدتها قبل موضوع برخورد با ماهواره ها را در دستور کار خود قرار داد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت از فعالیت عده ای سودجو در تولید و نصب ماهواره خبر داد و افزود: اخیرا در برخی از محله های پاکسازی شده عده ای سودجو با تشکیل باند حرفه ای ورود تجهیزات و نصب ماهواره علاوه بر سودجویی اقدام به عناد با نظام کردند.

قاسم لویی با اشاره به اجرای نخستین مرحله برخورد با فروشندگان و نصب کنندگان تجهیزات ماهواره تصریح کرد: در مرحله اول اجرای این طرح 130 هزار و 258 دیش، 186 هزار و 912 ال ان بی،دوهزار و 348 رسیور، 24 هزار و 49 سوئیچر و 5 هزار قلم انواع تجهیزات ماهواره کشف و ضبظ شد.

وی از تداوم اجرای این طرح در تمام مناطق تهران خبر داد و تاکید کرد: در مرحله اول اجرای این طرح 20 نفر از وارد کنندگان و نصب کنندگان ماهواره شناسایی و دستگیر شدند.

وی ضمن هشدار به قاچاقچیان و نصب کنندگان ماهواره خاطرنشان کرد: به افرادیکه از روی دشمنی با نظام اسلامی اقدام به قاچاق تجهیزات ماهواره کنند هشدار می دهم پلیس آنها را شناسایی و با آنها برخورد جدی می کند. از مردم هم می خواهیم که اطلاعات خود را در این زمینه به پلیس اعلام کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
0
5
مردم چه گناهی کردند این تکنولوژی روز دنیا ممنوع کنند این یعنی عقب ماندگی
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
0
4
این کارا هیچ فایده ای نداره
همش نتیجه ی عکس داره.بجاش باید فرهنگ سازی کرد.
شهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
0
2
چه مملكت باحالي داريم اين همه جرم و جنايت داره تو كشورمون اتفاق ميفته اونوقت اينا گير دادن به ماهواره اگه يادتون باشه چند سال پيش كه تازه ويدئو اومده بود داخل كشور دولت استفاده از ويدئو را ممنوع كرده بود اما هيچ فايدهاي نداشت مطمئن باشيد اگه كسي بخواد ماهواره داشته باشه هر طور شده ماهواره رو ميخره پس نه وقت مردمو بگيريد نه وقت خودتونو اين طرحتون هيچ فايده اي نداره
نظرات بینندگان