arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۲۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۷ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰

مشتري هاي بد حساب بانکي سه ستاره مي شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کارشناس بانک مرکزی در باره شناسایی مشتریان بد حساب بانک‌ها اعلام کرد : تفکیک مشتریان بدحساب در پاسخ استعلام ارسالی به بانک‌ها از اول مرداد از طریق درج علامت سه ستاره  در فیلد نام و نام خانوادگی مشتری انجام می شود.

به گزارش انتخاب؛ خانم پاپی در مصاحبه با رادیو اقتصاد افزود : بانک ها باید اطلاعات سامانه تسهیلات و تعهدات بانک مرکزی را برای شناسایی مشتریان بدحساب دارای مطالبات غیرجاری، در مجموع به میزان بیش از پانصد میلیون ریال ، مبنا قرار دهند.

خانم پایی افزود: این مبلغ شامل مجموع بدهکاری ها به همه بانک ها و موسسه های مالی اعتباری است. وی گفت: ارائه هرگونه تسهیلات به افراد بدحساب منوط به تعیین تکلیف بدهی ها به همه بانکها و نهادهای پولی طلبکار است.

خانم پاپی تاکیدکرد : تا زمانی که این بدهی ها تعیین تکلیف نشود علامت سه ستاره پاک نخواهد شد و ممنوعیت ارائه خدمات شامل دسته چک و مشوق های صادراتی هم است.

وی افزود : موسسه های مالی و بانک ها باید از بانک مرکزی استعلام کنند و این ستاره ها تا زمانی که شخص بدحساب با چند طلبکار تسویه کند اما حتی به یک موسسه مالی هم بدهکار بماند، ادامه خواهد داشت.

کارشناس بانک مرکزی گفت : شخص بدحساب اگر به چند موسسه و بانک بدهکار است باید با همه انها تسویه حساب و تعیین تکلیف کند تا علامت سه ستاره پاک شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بيطرف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
0
0
اگر طرف خوش حساب بود که احتياج به چندرغاز وام نداشت .که آنقدر برايش صغرا و کبرا بگن ...........بابا جمالت عشق ا ست....................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
0
0
آقا یه وام یک میلیاردی به من بدید تا صبح جلو اسمم ضربدر بزنید!
محمود
|
UNITED STATES
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
0
0
البته منظور آقازاده ها و درشت دانه ها مطمئناً نبوده و نیست. منظور همون چندرغاز وام گیرنده ها(به قول آقای بیطرف) است که حالا ستاره دار هم بشوند یه مانور تبلیغاتی هم برای انتخابات درست بشه. راستی این مفسدین که قرار بود معرفی بشند و وامهای میلیاردی گرفتند و پس نمیدند و نخواهند داد هم ستاره میگیرند؟ نه بابا! شوخی میکنید!
نظرات بینندگان