arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۳۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۴ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
تازه ترین ادعای واشنگتن تایمز:

سواحل آمریکا به زودی در معرض موشک های ایران/ ایران هم اکنون اورانیوم کافی برای 3 بمب اتم دارد

رضا خلیلی در واشنگتن تایمز نوشت: در حالی که امریکا بر روی مشکلات داخلی خود و حضور در سه جنگ و اقتصاد جهانی تمرکز کرده است، ایران در سه جبهه در جال پیشروی است: سلاح های هسته ای، موشک ها و توانایی ها دریایی.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رضا خلیلی در واشنگتن تایمز در گزارشی تحت عنوان" موشک های ایران به زودی می توانند به سواحل امریکا برسند" نوشت: در حالی که امریکا بر روی مشکلات داخلی خود و حضور در سه جنگ و اقتصاد جهانی تمرکز کرده است، ایران در سه جبهه در حال پیشروی است: سلاح های هسته ای، موشک ها و توانایی های دریایی!

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.IR، با وجود اینکه ایران 4 بار از سوی سازمان ملل تحریم شده است،  ایران نه تنها برنامه هسته ای خود را رها نکرده است بلکه آنها را توسعه هم بخشیده است.  رهبران ایران در اواسط جولای، نصب سانترفیوژ های سریع را اعلام کردند. و اینکه تولید اروانیوم غنی شده تا 20 درصد را  در نیروگاه فردو در نزدیک قم 3 برابر می کنند.

واشنگتن تایمز در ادامه ادعا کرد: ارزیابی شده است که ایران در طی دو ماه ، اورانیوم غنی شده کافی برای یک بمب هسته ای خواهد داشت و در حال حاضر اورانیوم با غنای کمتری دارد که برای 3 بمب اتمی کافی است.

ایران همچنین در حال کار بر روی سیتسم موشکی خود است. اخیرا، سپاه پاسداران ایران مانورهایی برگزار کرد که طی آن چندین موشک دوربرد پرتاب شدند. آنها همچنین به طور موفقیت آمیز دو موشک بالستیک که قادر به حمل کلاهک اتمی است ازمایش کردند.

موشک های سپاه ایران تا 1200  مایل می رسند که البته تمام پایگاه های امریکا در خاورمیانه و تمام اسرائیل را پوشش می دهد. ایران اکنون موشک های کره شمالی را دارا است که تا 2000 مایل قدرت حرکت دارد که بیشتر اروپایی غربی را پوش می دهد.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.IR،واشنگتن تایمز می افزاید: نیروی دریایی ایران به دستور آیت الله خامنه ای فعالیت خود را گسترش داده است. در ماه فوریه، برای اولین بار پس از سه دهه، دو ناو ایران از کانال سوئز عبور کردند.  سپس نیروی دریایی ایران به طور موفقیت امیز، ماموریت خود در اقیانوس هند را گستش داده و زیر دریایی های آن، ماموریتی دو ماهه را در دریای سرخ به پایان رساندند.

در سخنانی هشدار دهنده، سردار حبیب الله سیاری گفت که برنامه های نیروی دریایی ایران برای استفرار کشتی های جنگی در اقیانوس اطلس  جز برنامه ی نیروی دریایی برای ورود به آب های بین المللی است. البته او اعلام نکرد که به کجای اقیانوس اطلس کشتی فرستاده می شود؟

دو روز بعد، سردار سید محمد موسوی فاش ساخت که نیروی دریایی ایران مجهز به چندین کشتی و واحد مختلف به موشک های زمین به زمین  دور برد است.

بدتر از همه هشدار فرمانده سپاه است. محمد علی جعفری گفت: در حال حاضر ما می خواهیم از توانایی هایی دفاعی خود در آب های آزاد استفاده کنیم. و این به معنای ان است که اگر دشمن برنامه ای برای تهدید ایران داشت، ایران قادر است علیه آن اقدام کند.

سپاه پاسداران به طور موفقیت آمیز، موشک های دور برد بالستیک را آزمایش کرده است.

این خبر که انها کشتی های مجهز به موشک دارند ، امریکا را به شدت نگران کرده است.

یک کشتی ایران یا کشتی تجاری این کشور، به راحتی می تواند موشک از بیرون خلیج مکزیک بفرستد که تقریبا کل امریکا را پوشش می دهد.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.IR، واشنگتن تایمز در پایان می نویسد: هشدار دهنده تر از همه این است که ایران یک بمب اتم هم داشته باشد. آن روز به راحتی ایران می تواند آمریکا را به زانو درآورد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۲
محمد علی
|
AFGHANISTAN
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
0
34
انشاالله ظهور نزدیک است
ابي موشك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۴
0
34
زنده باد ايران قدرتمند
نظرات بینندگان