arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۴۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰

آقاتهراني: اطاعت از ولي فقيه راه رسيدن به خداوند است

حجت‌الاسلام آقاتهراني در چهاردهمين يادواره شهداي پايگاه سيدالشهدا(ع) اظهار داشت: اطاعت از ولي فقيه همان راه مستقيم است كه انسان را به خدا مي‌رساند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حجت‌الاسلام آقاتهراني در چهاردهمين يادواره شهداي پايگاه سيدالشهدا(ع) اظهار داشت: اطاعت از ولي فقيه همان راه مستقيم است كه انسان را به خدا مي‌رساند.

به گزارش ايسنا، حجت الاسلام مرتضي آقاتهراني، در چهاردهمين يادواره شهداي پايگاه سيدالشهدا (ع) سمنان، افزود: مساله ولايت فقيه، يكى از مهم‏ترين مسائل جامعه اسلامى است و سنگ‏بناى نظام جمهوري اسلامي است.

وي تأكيد كرد: اطاعت محض از ولي فقيه يكي از ويژگي‌هاي حضرت زهرا(س) بود كه او را از برترين افراد بعد از امام علي (ع) قرار داده است.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ضمن اشاره به معناي واقعي زندگي شرافتمندانه خاطرنشان كرد: حيات واقعي، لذت بردن از همين زندگي كوتاه است.

آقاتهراني حركت در مسير حق را رسيدن به لذت بي‌نهايت دانست و گفت: هر كه در راه حق بميرد، شهيد شده است.

بنابراين گزارش، در اين يادواره از دو كتاب «آنچه كه افسانه نيست» و « وصيتنامه شهداي پايگاه سيدالشهدا سمنان» رونمايي شد و به امضاي آقا تهراني رسيد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
هيچ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
0
0
ضمن احترام به رهبر معظم انقلاب ، خاطرنشان ميكنم بهترين راه ضربه زدن به حقيقتي ، بد دفاع كردن از آن است ، بعضي آدما براي دو روز زندگي آيات قرآن رو هم ناديده ميگيرن ، اولا اطاعت از خدا ، و رسول و ولي امر در قرآن سفارش شده . دوما صراط مستقيم در اولين ايات سوره مباركه بقره با صراحت بيان شده. و البته در جاي جاي قرآن كريم . و اينكه اطاعت از ولي فقيه به شرط و شروطي ذكر شده . امروز جز مقام معظم رهبري اشخاص ديگه اي هم اجتهاد دارن كه ممكنه مثل بعضي مجتهدين تو زرد از آب در بيان و بازيچه ي اجانب بشن !
نظرات بینندگان