arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
علی رفیعی :

نمي‌خواهم حتي يك فريم، از صدا و تصويرم در تلويزيون پخش شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
كارگردان فيلم سينمايي «آقا يوسف» با اشاره به اين كه كسي من را براي حضور برنامه «هفت» دعوت نكرد و تلفن همراهم نيز روشن بوده است، گفت: نمي‌خواهم حتي يك فريم، از صدا و تصويرم در تلويزيون پخش شود.

نشست فيلم سينمايي «آقايوسف» با حضور علي رفيعي در خبرگزاري سينماي ايران برگزار شد.

اين كارگردان سينما در اين نشست با اشاره به گلايه فريدون جيراني از وي، مبني بر عدم حضورش در اين برنامه گفت: رفيعي: چندان علاقه اي براي حضور در تلويزيون ندارم و به همين دليل است كه تحت هيچ عنوان سريال نمي سازم. نمي‌خواهم حتي يك فريم، از صدا و تصويرم در تلويزيون پخش شود.

وي ادامه داد: اما در مورد برنامه «هفت»،بايد بگويم كه من نه مسعود فراستي را مي شناسم و نه رضا درستكار را. شنيدم كه هر دو نفر راجع به فيلمم منفي صحبت كرده‌اند. از آنها هيچ انتظاري ندارم ولي از جيراني انتظار داشتم كه دست كم يك منتقد با نظر مثبت و يك منتقد ديگر مخالف را كنار هم در برنامه اش بياورد تا بحث به يك نتيجه برسد ولي در غياب من، آن دو نفر با ديد منفي، فيلم را محكوم كردند.

دكتر رفيعي با بيان اين مطلب كه تهيه كننده فيلمش خواستار حضور وي در برنامه هفت بوده، گفت: تهيه كننده به من پيشنهاد حضور در اين برنامه را داد تا به فروش فيلم كمك كند، ولي به نظر من حضور يا عدم حضور من در هفت ربطي به فروش فيلم ندارد.

وي گفت: كسي من را براي حضور برنامه «هفت» دعوت نكرد و تلفن همراهم نيز روشن بوده است.
كارگردان «آقا يوسف» همچنين در اين نشست، از تبليغات اندك اين فيلم گلايه كرد و گفت: من تعجب مي‌كنم كه حتي يك بيلبورد شهري هم براي اين فيلم نصب نشده است.
نظرات بینندگان