arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰

فتح الله زاده: استقلال خانواده فرهاد مجيدي است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست باشگاه استقلال گفت: استقلال جزئی از خانواده فرهاد مجیدی است. به گزارش خبرنگار ما ، آقای فتح الله زاده در نشست خبری درباره پیشنهاد یکی از تیم های خارجی به فرهاد مجیدی افزود: مجیدی از یک تیم عربی پیشنهاد داشت اما اعلام کرد چون دلم با استقلال است در این تیم می مانم. آقای فتح الله زاده در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره جشن اخیر استقلال گفت: در این جشن ، کارهای خوب بسیاری شد اما برخی دوستان کارهای خوب را ندیدند و به دنبال نقطه ضعف ها هستند. وی افزود: از پیشکسوتان دعوت کرده بودیم و کارهای جدیدی نیز در آن شد البته نقص هایی داشتیم که امیدواریم با پیشنهادهای دوستان ، سال آینده آنها را جبران کنیم و در کل اصل کار خوب و برتری های آن خیلی بیشتر بود. آقای فتح الله زاده درباره انتخاب حسن روشن به عنوان رییس کمیته فنی استقلال و شرح وظایف آن گفت: من به اعتقادات فوتبالی‌ام همیشه پافشاری می‌کنم.

سرپرست باشگاه استقلال افزود: حدود10 یا 15 سال پیش در خصوص مسائلی که امروز در فوتبال در مورد آن صحبت می‌ شود از جمله خصوصی سازی یا انتخاب کمیته فنی صحبت‌هایم را انجام دادم و درباره این مسائل همیشه نفر اول بوده ام.

آقای فتح‌الله‌زاده ادامه داد: به همین علت اعتقاد دارم کمیته فنی باید کار اساسی انجام دهد که البته برای تحقق آن به زمان نیاز داریم و هر کاری در آغاز با مقاومت‌ هایی رو به ‌روست.

وی افزود: من امسال خودم کادر فنی و سرمربی تیم را انتخاب کردم ولی درسال‌های آینده این مسئولیت را از خودم برمی‌دارم و برعهده کمیته فنی می‌گذارم یعنی کمیته فنی باید بگوید به عنوان مثال این سه نفر دارای شرایط سرمربی‌گری هستند و من یک نفر را انتخاب کنم .

سرپرست باشگاه استقلال گفت: شرح وظایف کمیته فنی تدوین و تنظیم شده است و روز شنبه همزمان با صدور حکم رییس کمیته فنی این شرح وظایف را اعلام می‌کنم.
نظرات بینندگان