arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۶ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰

پس از مايکروسافت؛ «اسکايپ» هم با«فيس بوک» دست دوستي داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تازه ترين نسخه نرم افزار خدمات تلفن اينترنتي اسکايپ به کاربران اجازه مي دهد به فيس بوک هم سر بزنند.

به گزارش همکاران سيستم، شرکت اسکايپ به صورت رسمي جديدترين نگارش نرم افزار خدمات تلفن اينترنتي خود را براي رايانه هاي بر پايه ويندوزي عرضه کرد، در اين نسخه گزينه هاي بيشتري براي استفاده همزمان کاربران اسکايپ از فيس بوک طراحي شده است.

نسخه 5/5 اسکايپ به کاربران اجازه مي دهد بدون خروج از فضاي اسکايپ با اتصال به فيس بوک با دوستان آنلاين خود چت کنند و در همان حال تازه ترين بروزرساني آنها را نيز مشاهده کنند.
براي اين کار کافي است روي گزينه View menu صفحه اصلي اسکايپ کليک کنيد و سپس با انتخاب گزينه Facebook Friends به فهرست دوستان خود دسترسي داشته باشيد.

بسياري از کاربران فيس بوک حتي لحظه اي هم تاب دوري از آن را نداشته و نمي خواهند از تاز ه ترين فعاليتهاي دوستان خود بي خبر بمانند. شايد همين اشتياق و وابستگي به فيس بوک سبب شده ديگر شرکت هاي ارايه دهنده خدمات گوناگون اينترنتي براي توفيق بيشتر امکان استفاده همزمان از اين شبکه اجتماعي را در کنار خدمات اصلي خود فراهم کنند.

پيش از اين مايکروسافت امکان استفاده همزمان از خدمات خود و نيز ارتباط با فيس بوک را در خدمات پيام رسان Live Messenger فراهم کرده بود.
نظرات بینندگان