arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۵۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰

غوغاي پورشه در ايران

پورشه كاين بالاترين امتياز را از نظر رضايت مشتريان ايراني از كيفيت خودروهاي سواري داخلي كسب كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پورشه كاين بالاترين امتياز را از نظر رضايت مشتريان ايراني از كيفيت خودروهاي سواري داخلي كسب كرد.

به گزارش انتخاب، شركت خودروسازي پورشه آلمان كه چندي پيش توانسته بود با محصولش پانامرا عنوان باكيفيت ترين سازنده خودرو سواري جهان را به دست آورد، در بازار خودروهاي سواري ايران نيز موفق شد عنوان مشابهي را كسب كند.

براساس تازه ترين گزارش منتشرشده از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، خودرو پورشه كاين كه تعداد آن در ايران انگشت شمار است، توانسته بالاترين امتياز را نسبت به ساير رقبا (884) از نظر رضايت مشتريان ايراني از كيفيت خودروهاي سواري به دست آورد.

 اين براي نخستين بار است كه يك نهاد بازرسي و نظارتي در ايران اعلام كرده كه محصولي از شركت پورشه در صدر رده بندي كيفيت خودروهاي سواري ايران قرار گرفته و اين در حالي است كه مدت زمان خيلي زيادي هم از ورود پورشه كاين به ايران نمي گذرد. اگرچه در گزارش شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، خودرو پورشه كاين جزو خودروهاي با قيمت بالاي 50 ميليون تومان طبقه بندي شده، اما براساس اطلاعات منتشره، پورشه كاين در هفت مدل توليد مي شود كه قيمت آنها از 45 تا 128 هزار دلار متغير است.

ما در رده هاي دوم و سوم رضايت مندي مشتريان ايراني از كيفيت خودروهاي سواري داخلي نيز دو محصول از شركت هاي كره اي و ژاپني قرار گرفتند. اين خودروها نيز همچون پورشه كاين در محدوده قيمتي بالاي 50ميليون تومان قرار گرفتند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، هيونداي جنسيس با نمره 842 و نيسان مورانو با نمره 839 توانستند در اين رده بندي دوم و سوم شوند. در اين بررسي به ملاك هايي مانند بدنه، مجموعه نيروي محركه و سوخت رساني، مجموعه تعليق و انتقال قدرت، ايمني و تهويه مطبوع و وسايل برقي توجه شده است
   
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
1
6
پراید چندم بود
نظرات بینندگان