arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۵۸۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰

تصاویر: چاوز پس از شیمی درمانی

"هوگو چاوز" از هفته گذشته مرحله دوم درمان بیماری سرطان خود را آغاز کرده و در این مرحله تا کنون دوبار در کوبا تحت شیمی درمانی قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: "هوگو چاوز" از هفته گذشته مرحله دوم درمان بیماری سرطان خود را آغاز کرده و در این مرحله تا کنون دوبار در کوبا تحت شیمی درمانی قرار گرفته است.

 در تصاویر منتشر شده از هوگو چاوز، وی در حال گفتگو و شوخی کردن با تعدادی از مقامات کشور ونزوئلا دیده می شود.

در همین رابطه خبرگزاری ها اعلام کردند که چاوز روز گذشته درباره وضعیت جدید و همچنین سر تراشیده خود با مقامات ونزوئلا شوخی می کرد.

تصویر منتشر شده از چهره جدید چاوز در جمع برخی از مقامات ونزوئلا 

چاوز که قبل از ریاست جمهوری از فرماندهان ارتش بوده و از همین رو در ونزوئلا به فرمانده مشهور است، هفته گذشته اعلام کرد نخستین مرحله از درمان بیماری اش در کوبا با نابود کردن سلولهای سرطانی و با موفقیت به پایان رسیده است.

چاوز 56 ساله در پیامی که از تلویزیون دولتی ونزوئلا پخش شد از آغاز مرحله دوم شیمی درمانی خود خبر داد. وی که ماه گذشته برای درمان بیماری اش تن به عملی جراحی در کوبا داد هفته گذشته نیز برای پشت سر گذاشتن شیمی درمانی برای بار دوم به این کشور سفر کرد.


 
تصویر منتشر شده از چاوز و دخترانش پس از اولین مرحله در مان در کوبا

به گفته چاوز، مرحله دوم شیمی درمانی به منظور نابودی کامل ویروسهای سرطان زا و جلوگیری از بازگشت بیماری انجام می شود.
 
رئیس جمهوری ونزوئلا پیش از عزیمت به کوبا اختیاراتش را به هیئتی تحت ریاست وزیر دارایی و معاون اول خود سپرده است.

این در حالی است که بیماری چاوز پرسشهای زیادی را درباره آینده دولت ونزوئلا و نیز سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 این کشور به وجود آورده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
1
2
اميدوارم مراحل بعدي شيمي درماني باعث از بين رفتن تمام سلولهاي ديكتاتور بشه
قلی میرزا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
0
2
سلام ! این کمونیست دو آتیشه را ما ولش نمی کنیم می دونید چرا چون از اصل عزت حکمت و مصلحت بهره می گیریم، عجب عزتی پیدا کردیم تو دنیا با دوست شدن با این آقای چاوز که خدا را هم قبول نداره چه برسه به اسلام و ... این چه حکمتی تویش هست و چه مصلحتی برای ما داره نمی دانم من که متحیر مانده ام!!!
تازه به نظرم اون آقای چاوز یه جورایی سیاستش ازما قوی تره و مغزش بهتر کار می کنه چون توی دشمنی هم یک چیزی تهش باقی می زاره و الان با آمریکا به ظاهر دشمن است اما مواد لازم پمپ بنزین های آمریکا رو تأمین می کنه یعنی (دلارهای ) دشمن هم به یک دردهایی می خوره. ما هم فقط بلدیم بگیم مرگ برآمریکا من از اول با این شعار مخالف بوده وهستم. دشمنی هم باید قوانین و قواعدی داشته باشه پیامبر ص با یهود و نصاری و بت پرستان هم گفتگو می کرد ولی گویا ما از ایشون(زبونم لال) بهتر می دونیم و ابداً مذاکره و این حرفها نداریم فقط (مشت محکمی بر دهان یاوه گویان !!!!!) بلدیم بزنیم وبس!!
درجش کنید ممنون می شم.
موفق باشید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
عزیز دلم فکر می کنی ما با دشمنانمان گفتگو نداریم . شما مطمئن باش ما الان با آمریکا ، انگلیس و حتی اسرائیل مذاکره داریم (البته به صورت مخفیانه) در زمان جنگ ایران و عراق ما از اسرائیل سلاح هم گرفتیم . ماجرای مک فارلین و ایران گیت هنوز که هنوزه در اذهان موجوده .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
0
0
چقدر شبیه یور براینر شده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
1
2
داره میمیره ؟؟؟؟
چه خوب
نظرات بینندگان