arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۰

برگه اي امضا نشد؛ پشت پرده جلسه «قلعه نويي» در دفتر «تاج»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امير قلعه نويي به توصيه جعفري راهي فرودگاه مي شود تا به تهران سفر کند، در طول مسير با تلفن همراه مهدي تاج تماس مي گيرد و به او مي گويد:« آقاي تاج من فقط به خاطر شما به تهران مي آيم، شما بزرگوار بودي! براي من هميشه شما قابل احترام بودي به همين دليل وقتي آقاي جعفري از من خواستند قبول کردم و الان در راه فرودگاه هستم و تا چند ساعت ديگر خدمت مي رسم.»

چند ساعت بعد امير قلعه نويي به محض رسيدن به تهران راهي فدراسيون مي شود، عزيزمحمدي با خبرنگاران همراهش صحبت مي کندو مدعي مي شود سرانجام امير قلعه نويي را به تهران کشاندم تا مثل بقيه زير برگه تعهدنامه را امضا کند اما داستان فراتر از آن چيزي است که عزيزمحمدي فکر مي کند.

رئيس سازمان ليگ که باور داشت در اين مبارزه پيروز ميدان است، خيلي تند و سريع از ساختمان سازمان ليگ بيرون مي زند تا به دفتر تاج برود، او قبل از قلعه نويي به فدراسيون مي رسد، به همين دليل به خبرنگاران مي گويد:« اگر قلعه نويي زير برگه تعهدنامه را امضا کند کارت مربيگري صادر مي کنيم در غير اين صورت هرگز براي او کارت صادر نمي کنيم! »

خبرنگاران بدون درنگ اين خبر را منتشر مي کنند،اما با ورود امير قلعه نويي دوباره جنجال شروع مي شود، خبرنگاران از قلعه نويي سؤال مي کنند آيا حاضريد در اين جلسه به دوستان تعهد بدهيد که امير بدون هيچ حرفي سوار آسانسور مي شود تا به دفتر تاج برود، جعفري که همراه امير قلعه نويي به سمت دفتر تاج مي رود به خبرنگاران مي گويد:« يقين داشته باشيد که امير قلعه نويي روي نيمکت تراکتورسازي خواهد نشست.»

قلعه نويي وارد اتاق تاج مي شود، خيلي سرد با عزيزمحمدي سلام و عليک مي کند اما برعکس وقتي تاج را مي بيند او را در آغوش مي گيرد و مي گويد:« کاش در اين فوتبال همه مثل شما بودند! براي آبرو و شأن مردم ارزش قائل بودند! » متلک هاي امير به قدري اعصاب عزيزمحمدي را به هم مي ريزد که از نوع واکنش عزيزمحمدي کاملاً پيدا بود او از فضاي اين جلسه زياد راضي نيست،مهدي تاج شروع مي کند، امير قلعه نويي هيچ حرفي نمي زند تا سخنان تاج تمام مي شود. به محض اتمام سخنان تاج ، عزيزمحمدي وارد بحث مي شود که امير قلعه نويي مي گويد:« يک کلام ختم کلام، من زير بار حرف زور نمي روم. آقاي تاج شما زنگ زديد من هم به خاطر گل روي شما به فدراسيون آمدم اما خدا را شاهد مي گيرم حاضر نيستم زير برگه اي را امضا کنم، شما بر اساس کدام قانون اين حرف را مي زني آقاي محمدي، شما با اين رفتارها تيم مرا نابود کردي. من نمي دانم کجاي دنيا اين اتفاق ها روي مي دهد که حالا ما از آنها تقليد مي کنيم.»

قلعه نويي که کاملا مشخص است از سخنان عزيزمحمدي به شدت دلخور است، مي گويد:«استاد،شما سپاهاني که مي توانست قهرمان شود را نابود کردي، حالا نوبت به تيم تراکتور رسيده؛ اگر راست مي گوييد چرا يقه سيد مهدي رحمتي را نگرفتي؟ چرا به فلان مدير که از دوستانتان هستند ايراد نگرفتي که به بازيکن تيمش يک و نيم ميليارد پول داده، من که مي دانم چون امير قلعه نويي زير بار حرف زور نمي رود به او حمله مي شود، همين امروز نظرسنجي کنيد چند درصد فوتبال فهم ها اين قاعده را قبول دارند، مگر مي شود بگوييم چرا به فلاني اين قدر پول مي دهيد، باشگاه دوست دارد اين قدر پول بدهد. شما حرف زور مي زني که من با حرف زور کنار نمي آيم اين را خوب دقت کن آقاي عزيزمحمدي! »

رئيس سازمان ليگ که آماده انفجار است با جملاتي قصد دارد قلعه نويي را مجاب کند که زير اين برگه را امضا کند اما قلعه نويي زير بار نمي رود تا در نهايت جمع بندي بر اين مي شود که طرفين از اين پس در خصوص اين ماجرا مصاحبه نکنند تا مهدي تاج خود در اين باره تصميم گيري کند. از آنجا که مهدي تاج و علي کفاشيان در هفته هاي اخير مخالفت خود را با نوع رفتار عزيزمحمدي ابراز داشتند کاملا پيداست که مشکل امير قلعه نويي حل و فصل مي شود بدون آنکه وي زير برگه اي را امضا کند، اين که تاج از امير قلعه نويي درخواست کرده فعلا سکوت اختيار کند نشان دهنده اين است که مشکل وي حل خواهد شد ولي مسؤولان دوست ندارند اين ماجرا علني شود که چه اتفاق هايي مسبب حل اين ماجرا شد.
نظرات بینندگان