arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶

همکاری 140 عضو هیات نظارت در برگزاری انتخابات سال جاری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان اردبیل گفت: 140 نفر از اعضای هیات نظارت در برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اردبیل همکاری می‌کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، رضا کریمی در دیدار با مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان نیر به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و 700 شعبه استان اردبیل اشاره کرد و گفت: 140 نفر اعضای هیات نظارت نیز در انتخابات همکاری می کنند.

وی با بیان اینکه در هر 15 صندوق یک سرناظر و یک ناظر در هر صندوق از سوی هیات نظارت پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: رویکرد کلی هیات نظارت استان رویکردی تعاملی و همکاری برای پیشبرد کار انتخابات با رعایت قانون و مقررات است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان اردبیل با اشاره به استقبال چشمگیر داوطلبان برای حضور در انتخابات شهر و روستا افزود: طایفه‌ گرایی و تعصب قومی و قبیله ‌ای نباید سبب عدم راهیابی افراد متعهد و لایق به شوراهای شهر و روستا شود بلکه معیار انتخاب باید تخصص و تعهد افراد باشد تا در پیشرفت روستاها و شهرها قدم های اساسی بردارند.

در ادامه مهدی احمدی فرماندار نیر از پیش بینی 84 صندوق اخذ رای در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 74 صندوق روستایی و 9 صندوق شهری است.

وی به برخورد با تبلیغات زودرس داوطلبان شورای شهر و روستا در این شهرستان را یادآور شد و بیان کرد: علاوه بر رصد تبلیغات زودرس با تبلیغات زودهنگام داوطلبان برخورد خواهد شد.

نظرات بینندگان