arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۰

واكنش علی دایی به تشویق او توسط هواداران پرسپولیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا نوشت : علی دایی می‌گوید، با توجه به اینكه راه آهن تنها 2 هفته زمان برای آماده سازی داشته نتیجه خوبی مقابل تیم بزرگ ذوب آهن كسب كرده است.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن پس از تساوی دو بر دو تیمش مقابل ذوب آهن در هفته نخست لیگ برتر اظهار كرد: بازی خوبی انجام دادیم. با آن‌كه زمان نداشتیم و فقط 2 هفته كار كرده بودیم، اما این نتیجه برای ما شروع بدی در لیگ نبود. بازیكنان ما با غیرت بازی كردند.

وی ادامه داد: در جریان بازی 2 اشتباه فاحش داشتیم و روی همان توپ‌ها 2 گل خوردیم وگرنه می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. با این حال تساوی برابر تیم بزرگ ذو‌ب‌آهن كمتر از برد نبود.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بهتر بودیم و فقط همان 2 اشتباه باعث گل‌ خوردن ما شد. امروز 3 بازیكن زیر 23 سال داشتم و یك بازیكن نیز زیر 21 سال بود. با تعویض‌هایی كه در نیمه دوم انجام دادیم جریان بازی را به سود خودمان تغییر دادیم و بر مسابقه حاكم شدیم.

دایی با بیان اینكه راه آهن تیم خوبی دارد، گفت: تیمی كه می‌تواند به ذوب‌آهن كه در آسیا كمتر گل می‌خورد 2 گل بزند و موقعیت‌های گل ایجاد كند تیم خوبی است. ما تیم خوبی بسته‌ایم و در آینده نیز بهتر خواهیم شد. بازیكنان نیز در تمرین‌های پیش فصل سنگ تمام گذاشتند. ما به این فكر می‌كنیم كه در آینده با راه‌آهن كارهای بزرگ انجام بدهیم. از هفته چهارم به بعد راه‌آهن واقعی را خواهید دید.

سرمربی راه آهن درباره تشویق خود از سوی هواداران پرسپولیس در دیدار شب گذشته پرسپولیس و ملوان، گفت: من خودم را مدیون پرسپولیس می‌دانم و دست تك‌تك هواداران پرسپولیس را می‌بوسم، اما آنها باید بدانند اسم پرسپولیس بزرگ‌تر از دایی‌هاست و بهتر است تیم خود را تشویق كنند، زیرا با این كار به تیم پرسپولیس ضربه می‌زنند.

دایی درباره اینكه ابراهیم‌زاده گفته در سه بازی اخیر ذوب آهن با تیم دایی، سعید مظفری‌زاده داور بوده گفت: این مسئله را از كمیته داوران بپرسید، من داوران را انتخاب نمی‌كنم و برای همه داوران احترام قائلم. خدا به ما صبر بدهد تا كمتر اعتراض كنیم.

وی درباره اینكه در این فصل با آرامش و مهربانی بیشتری صحبت می‌كند، گفت: من همیشه آرامش داشته‌ام.

علی دایی در پاسخ به این سوال كه آیا می‌تواند قهرمانی با پرسپولیس را با راه‌آهن تكرار كند، گفت: كار سختی پیش رو داریم. اما تلاش می‌كنیم به میانه‌های جدول برسیم. هیچ‌چیز برای ما دور از دسترس نیست. ما برای برنده شدن به میدان خواهیم آمد و از فصل گذشته بهتر نتیجه می‌گیریم.
نظرات بینندگان