arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰

تبريك علی‌آبادی به وزیر ورزش و جوانان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس كميته المپيك ايران با ارسال نامه‌اي انتخاب دكتر عباسي به عنوان وزير وزارت ورزش و جوانان را تبريك گفت.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، محمد علي آبادي عصر امروز با ارسال نامه اي به دفتر وزير ورزش و جوانان كشورمان ضمن اعلام آمادگي جهت هرگونه همكاري ، انتخاب دكتر عباسي بعنوان اولين وزير وزارت ورزش و جوانمان را تبريك گفت.

بر اساس اين گزارش متن نامه مهندس علي آبادي به دكتر عباسي بدين شرح مي باشد:
جناب آقاي دكتر محمد عباسي
وزير محترم وزارت ورزش و جوانان
با سلام و دعاي خير
احتراما، انتخاب شايسته جنابعالي به سمت وزير وزارت ورزش و جوانان تبريك عرض نموده و موفقيت روزافزون حضرتعالي را در اين جايگاه مهم و اثر گذار از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

مطمئنا تاسيس، راه اندازي و هدايت اولين وزارتخانه ورزش و جوان كه بواسطه داشتن جامعه اي جوان و ورزش دوست، برنامه ريزي و فعاليتي سخت و طاقت فرسا در جاي جاي ميهن اسلامي را مي طلبد كه از اين رو پروردگار متعال را سپاس مي گويم توفيق انجام اين ماموريت خطير را در پرتو عناياتش و با بهره‌مندي از حسن ظن رئيس جمهور و اعتماد نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به جنابعالي بعنوان يكي از مديران موثر و ولايت مدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران واگذار نمود.
شكي نيست با درايت و هوشمندي جنابعالي و استفاده از تجارب و همکاري پيشكسوتان و اهالي ورزش و صاحبنظران حوزه جوانان ، اين وزارتخانه منشاء خير و بركات و آثار ارزشمندي در ايران سالامي خواهد بود.

از طرف خود ،اعضاء هيات اجرايي و کليه کارکنان كميته ملي المپيك بار ديگراين انتخاب ارزشمند را تبريک گفته و آمادگي كامل مجموعه كميته ملي المپيك ايران را براي هرگونه همكاري و مساعدت اعلام مي دارم.
نظرات بینندگان