arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۶ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰

پرواز ایرفرانس "استراوس کان"فقط با مهمانداران مرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک روزنامه فرانسوی گزارش داد ایرفرانس با صدور فرمانی اعلام کرد از این پس فقط مهمانداران مرد به مدیر کل سابق صندوق بین المللی پول در سفرهای هوایی با هواپیماهای این شرکت خدمت رسانی می کنند. 

روزنامه لو پاریزین نوشت وکلای مدافع شاکی دومینیک استراوس کان در نیویورک همچنین شهادت مهمانداران زن ایرفرانس را که گفته شده است مدیر کل سابق صندوق بین المللی پول رفتاری نامناسب با آنها داشته است خواستارند. به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، با این حال سخنگوی ایرفرانس در واکنش به این گزارش اعلام کرد:ایرفرانس رسما صدور چنین دستوری را تکذیب می کند.

لوپاریزین اعلام کرد نامه ای بی نام را درباره این اقدام دریافت کرده است. این روزنامه نوشت وکلای مدافع خدمتکار آفریقایی هتلی در نیویورک که استراوس کان را به تجاوز به عنف متهم کرده بود دست کم دو شهادت از خدمه پروازی این هواپیما درباره استراوس کان دریافت کرده اند. 

یک زن فرانسوی که مدعی است معشوقه سابق استراوس کان است هفته گذشته اعلام کرد در صورتیکه از وی درخواست شود درباره اتهامات استراوس کان در خصوص تجاوز به عنف شهادت می دهد.

یک نویسنده فرانسوی سی و دو ساله نیز اقدامی قانونی را علیه مدیر کل پیشین صندوق بین المللی پول به اتهام تلاش برای تجاوز به وی در سال دو هزار و سه صورت داده است.
نظرات بینندگان