arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/ امروز پنج شنبه 13 مرداد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار  پنج شنبه 13 مرداد:

محمود احمدی​نژاد در مقابل دوربین برنامه زنده تلوزیونی این شبکه اروپایی، در خصوص محاکمه مبارک گفت: بعضی دولت‌ها را به حدی از ملت‌های خود دور کرده تا ملت‌ها به جای اینکه به دنبال پیشرفت و آزادی باشند، مجبورند محاکمه رهبران خود را مطالبه کنند.
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۷
مهم ترين آنها قدمگاه اول يعني زيارتگاه علي ديمي است كه درست روبروي تپه يي نسبتا بلند در شمال شرقي شهر و در نزديكي زيارتگاه موسوم به صاحب الزمان(عج) و بقعه سيدمحمد گياهخوار قرار دارد.
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۱
نهاد مطالعاتي مرجع در زمينه بررسي هاي شهري، ليست تازه اي از گران ترين و ارزان ترين شهرهاي جهان منتشر كرده كه در آن 214 شهر از 5 قاره به لحاظ هزينه هاي زندگي كه مهم ترين آن «اجاره بهاي مسكن» و «قدرت پولي كشورها» است، رده بندي شده اند. در گزارش «مرسر»، پايتخت ايران در رتبه هشتاد و پنجمين شهر ارزان دنيا قرار گرفته، طوري كه هزينه سكونت در تهران در مقايسه با سال 2010، معادل 27 پله افت كرده كه ناشي از افزايش نسبي نرخ ارز طي اين مدت بوده است.
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۹
رويا نونهالي گفت: من مطلقا قرارداد نامشخص براي هيچ فيلمي نمي بندم و گرفتن نقش خوب را به ازاي بهاي کمتر قبول ندارم.
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۸
راي اعتماد ديروز نمايندگان مجلس به وزير نفت، ابعاد مختلفي داشت و سيماي كلي مجلس را در مواجهه با برخي مسائل به تصوير كشيد.
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۵
پليس براي دستگيري مرد كلاهبردار از مردم كمك خواست
پليس در تعقيب مرد شيادي است كه با پرسه زدن مقابل صرافي ها، مشتريان آنها را فريب مي داد و در يك چشم به هم زدن پول هايشان را مي دزديد.
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۶
ياران فوتبال ملي ما كه با كاميون و كشتي خودشان را به بادكوبه رسانده بودند، براي ترانسپورت، دوباره با كاميون و كشتي به تهران آمدند.
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۳
رييس‌جمهور با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران از تقويت روابط دوستانه و احترام‌آميز با اروپا استقبال مي‌كند و آن را به سود دو طرف ميداند، اظهار داشت: دولت‌هاي اروپايي توجه داشته باشند كه روابط و همكاري‌هاي خود را با ايران نبايد تحت تاثير آمريكا قرار دهند.
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۲:۳۳
حجت قاسم زاده اصل، نويسنده و کارگردان تله فيلم؛
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۳:۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۲:۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۲:۴۴
نظرات بینندگان