arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۴ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰

هدیه ی ویژه احمدی نژاد به خبرنگاران

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به ديدار خبرنگاران با رئيس‌جمهور گفت: همزمان با روز خبرنگار، هديه ويژه‌اي از سوي رئيس جمهور به اين گروه داده خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به ديدار خبرنگاران با رئيس‌جمهور گفت: همزمان با روز خبرنگار، هديه ويژه‌اي از سوي رئيس جمهور به اين گروه داده خواهد شد.

سيد محمدحسيني با اشاره به ديدار اين هفته رئيس جمهور با اهالي رسانه و خبرنگاران اظهار داشت: طبق سنوات گذشته، رئيس جمهور ديدار صميمي با اين گروه خواهد داشت.

وي تصريح كرد: خبرنگاران از اقشار سختكوش و متعهد جامعه هستند و تلاش‌هاي بسيار خوبي را در جهت اطلاع رساني در جامعه دارند.

حسيني اضافه كرد:‌ علاوه بر ديدار جمعي از خبرنگاران با رئيس جمهور، وزارت ارشاد برنامه‌اي را براي خبرنگاران زن در نظر گرفته كه اين برنامه هم در روز دوشنبه خواهد بود به طوري كه اين برنامه در وزارت ارشاد برگزار خواهد شد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ادامه داد: روز خبرنگار فرصت بسيار مناسبي براي مطرح كردن مطالب مهم در حوزه رسانه است.

وي افزود: در سال جاري اهميت كاري خبرنگاران با توجه به نزديك شدن به انتخابات مجلس به مراتب بالاتر از سال‌هاي گذشته است و آنها مي‌توانند با اطلاع رساني صحيح، فضاي مناسبي را براي انتخابات رقم بزنند.

وي افزود: پيشنهادهايي براي حمايت از خبرنگاران به رئيس جمهور داده شده است كه اميدواريم امسال كار بسيار اساسي و بالاتر از هديه براي خبرنگاران انجام دهيم.
نظرات بینندگان