arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۰۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰

ساخت10هزار خانه برای ونزوئلایی‌ها توسط ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت دیپلماسی ایرانی نوشت ‌: ژست ضد آمریكایی هوگو چاوز و سابقه طولانی شعار های ضد امپریالیستی در جمهوری اسلامی موجب شده كه روابط تهران و كاراكاس از همكاری موشكی گرفته تا بخش مسكن گسترش یابد.

پس از اعلام خبر ایجاد پایگاه های موشكی در جنوب وتزوئلا توسط سپاه پاسداران ایران، اكنون وب سایت وزارت امور خارجه ونزوئلا از عقد قرارداری یك میلیارد دلاری با این خبر می دهد كه به موجب آن 10 هزار خانه توسط ایرانیان برای وتزوئلایی ها ساخته می شود.

بر اساس این گزارش كه در روزنامه وال استریت ژورنال به چاپ رسیده است، این خانه ها ظرف مدت 18 ماه ساخته خواهند شد و به این ترتیب 450 هزار نفر از مردم ونزوئلا در شرایطی صاحب خانه می شوند كه شمار كارتن خوا ب ها در ایران رو به افزایش است.

اما چاوز كه قصد دارد باز هم در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری به پیروزی برسد اعلام كرده كه در 7 سال آینده 2 میلیون مسكن برای افراد فقیر می سازد و در این راه جمهوری اسلامی نیز كاراكاس را همراهی خواهد كرد. گفتنی است ونزوئلا به منظور كمبود های موجود در بازار مسكن و تامین اعتبار با كشور هایی نظیر چین، ایران، تركیه و بلاروس همكاری می كند
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر بردیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
0
1
ماچ که ندادن پول دادن خونه ساختن
نظرات بینندگان