arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰

این دو نفر ، نمایندگان جبهه پایداری شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کامران باقری لنکرانی و علی اصغر زارعی از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی به جبهه متحد اصولگرایان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرانجام پس از گذشت حدود یک ماه از فراخوان جامعتین برای معرفی نماینده گروه ها  در کمیته 15 نفره اصولگرایان، جبهه پایداری انقلاب اسلامی به عنوان آخرین گروه کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم و علی اصغر زارعی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی را به عنوان دونماینده خود به این کمیته معرفی کرد.

 معرفی این افراد در حالی صورت گرفته است که احمد سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز نیز صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر از دعوت زارعی و لنکرانی به جلسه روز پنجشنبه گذشته جبهه متحد اصولگرایان خبرداده و در عین حال اعلام کرده بود که این دو نفر در جلسه جبهه متحد اصولگرایان حضور نیافته اند.

 به گزارش مهر، نخستین جلسه شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به دعوت حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی در ساعت 10 صبح روز پنجشنبه سیزدهم مردادماه 90 تشکیل شد.
 
در این جلسه حضرت آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی با بیان مبانی اسلامی و انقلابی وحدت اصولگرایان و دستاوردهای مثبت وحدت نیروهای مومن و انقلابی در طول تاریخ انقلاب اسلامی و لزوم عبرت آموزی از تفرقه در نهضتهایی مانند مشروطیت از تشکیل این جلسه اظهار خرسندی کردند.
 
همچنین حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی  بر ضرورت تلاش برای شرکت همه اصولگرایان تاکید و اظهار امیدواری نمودند که اصولگرایان با وحدت هر چه کاملتر زمینه را برای مشارکت گسترده ملت شریف ایران در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی فراهم سازند

گفتنی است با انتخاب لنکرانی و زارعی تعداد اعضای جبهه متحد اصولگرایان تکمیل شده و قرار است با استمرار برگزاری جلسات ، وحدت اصولگرایان تا رسیدن به نتیجه نهایی دنبال شود.
نظرات بینندگان