arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۰۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶

ذوالقدر:روند برگزاری مناظره‌ها نباید منجر به تخریب کاندیداها شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با بیان این که «کاندیداها باید در مناظره‌ها برنامه‌های خود را ارائه دهند» گفت: به نظر می‌رسد در مناظره‌های تلویزیونی باید به سمتی برویم که منجر به تخریب کاندیدایی نشود.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، سیده فاطمه ذوالقدر با تاکید بر این که «مناظره‌ها باید در یک فضای اخلاقی برگزار شود» اظهار کرد: کاندیداها باید در مناظره‌ها از تخریب یکدیگر پرهیز کنند زیرا تمام ایران این مناظره‌ها را می بینند بنابراین باید به گونه‌ای باشد که با فرهنگ ایرانی-اسلامی ما همخوانی داشته باشد.
 
وی با بیان این که «مناظرات باید هدفمند باشد» گفت: روند برگزاری مناظره باید به سمت و سویی برود که منجر به تخریب کاندیداها نشود و خود نامزدها نیز برنامه‌هایشان را بیان کنند و این که هر کدام که بخواهند به مقام ریاست برسند چه برنامه و ایده‌ای برای حل مشکلات موجود در جامعه دارند.
 
این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: در واقع باید مسایل اصلی در مناظره‌ها مطرح شود و از رفتن به سمت حاشیه و حمله کردن به یک طرف بپرهیزند،‌ البته برخی از کاندیداها جدید بوده و تجربه حضور در این عرصه را نداشته‌اند و ممکن است که افرادی که پیش از این نیز در صحنه حضور داشته‌اند بیش‌تر در معرض تخریب قرار گیرند،‌ در نتیجه فضا باید به گونه‌ای شفاف و تاثیرگذار باشد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد فضای مناظره‌ها پر از تخریب و نقد باشد طبیعتا مخاطبان هم سر در گم می‌شوند و ممکن است با منافع جمهوری اسلامی در تضاد باشد بنابراین باید شرایط و فضا خوب و در فضای متعادل باشد که انتخابات سالم و به دور از تنش و دو قطبی بودن برگزار شود.
نظرات بینندگان