arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۰۲ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۰

ميرزاپور: 70 ساله که نيستم، تازه 34 ساله شده ام!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رضا خوشنويس:در ديدار مس کرمان - شهرداري تبريز يکي از بهترين هاي ميدان بود. با واکنش هاي خوبش بارها ناجي دروازه شهرداري شد و يک روز بسيار خوب را پشت سر گذاشت. صحبت از ابراهيم ميرزاپور است، دروازه باني که در سن 34 سالگي از انگيزه بالاي خود براي حضور دوباره در تيم ملي صحبت مي کند و اميدوار به پس گرفتن جايگاه خود در تيم ملي است. آيا روزهاي درخشش او در ليگ ادامه خواهد يافت تا به آرزويش برسد؟

*از بازي با مس کرمان شروع کنيم. اين بازي را چطور ديدي؟

هر دو تيم بازي خوب و قابل قبولي به نمايش گذاشتند. با توجه به اين که در زمين حريف بازي مي کرديم، فکر مي کنم توانستيم انتظارها را برآورده کنيم. مقابل تيمي مساوي کرديم که واقعا يک فوتبال خوب و شناور را به نمايش گذاشت. مس کرمان تيمي است که اين فصل مي تواند حرف هاي زيادي براي گفتن داشته باشد و به خاطر وجود يک چنين تيم خوبي به آقاي مرفاوي تبريک مي گويم.

*پس شروع تيم تان در ليگ يازدهم را شروع خوبي مي داني؟

بله، شهرداري تبريز در کرمان بازي خوبي به نمايش گذاشت و به همين دليل شروع تيم مان را يک شروع خوب و اميدوارکننده مي دانم.

*با بازي مقابل مس کرمان ، نشان دادي اين فصل حرف هاي زيادي براي گفتن خواهي داشت؛ اين طور نيست؟

فصل قبل هم انگيزه زيادي داشتم و مي خواستم ثابت کنم که به روزهاي اوجم بازگشته ام، ولي از آنجايي که وضعيت پيکان بد و بحراني بود و نمي توانستم يک تنه جور تيم را بکشم، کسي باور نکرد و نديد که به روزهاي اوجم بازگشته ام تا اين که آقاي کي روش به تيم ملي دعوتم کردند و همه متوجه شدند که دوباره در اوج هستم. اما متأسفانه نتوانستم نظر مثبت ايشان را جلب کنم، ولي اين فصل مي خواهم اين کار نيمه تمام را به اتمام برسانم.

* در آن برهه در مصاحبه هايت عنوان کردي عده اي که چشم ديدن تو را نداشتند، با انتقادهاي شان باعث خط خوردنت از تيم ملي شدند!

اين افراد خيلي وقت است چوب لاي چرخ من مي گذارند، ولي اگر به حرف آنها بود اصلا دعوت نمي شدم که بخواهم خط بخورم. کي روش يک مربي کاملا حرفه اي و منطقي است و تحت تأثير چنين جوهايي قرار نمي گيرد.

*يعني همچنان اميدوار به حضور دوباره در تيم ملي هستي؟

بله، مگر چقدر سن دارم که اين طور صحبت مي کنيد؟ پيرمرد 70 ساله که نيستم، به تازگي 34 سالم شده است و من اين سن را بهترين سن براي يک دروازه بان مي دانم.
*پس با اين اوصاف هدفت براي فصل جديد مسابقات درخشش در دروازه شهرداري و حضور دوباره در تيم ملي است؟

در وهله اول مي خواهم براي تيمم مثمرثمر واقع شوم و پس از آن به حضور در تيم ملي فکر مي کنم. آنقدر انگيزه دارم که مي خواهم فصلي کاملا متفاوت را رقم بزنم.

*فکر مي کني در صورت حضور مجدد در تيم ملي بتواني جايگاه قبلي ات را دوباره به دست بياوري؟

چرا که نه؟ رسيدن به اين هدف اصلا دور از دسترس نيست. هر شخص در زندگي اش يک هدف را مشخص و آن را دنبال مي کند و براي رسيدن به آن از هيچ تلاشي دريغ نمي کند.

من هم از اين قاعده مستثني نيستم. آنقدر تلاش مي کنم تا دوباره به تيم ملي دعوت شوم و پس از دعوت به حدي خوب ظاهر مي شوم تا بتوانم دوباره خودم را به دروازه بان اول تيم ملي تبديل کنم. رحمتي مگر چند سال از من کوچکتر است؟ نهايت دو سال. اختلاف سني دو سال، اختلافي نيست که با تمرين کردن مداوم نتوانم آن را جبران کنم و در خودم احساس کمبود و ضعف کنم.

*راستي، بالاخره تو کاپيتان شهرداري هستي يا ميثم بائو؟

اصراري به بستن بازوبند ندارم. خودم دوست داشتم بازيکني که بيشترين کسوت و سابقه حضور در شهرداري را داشت بازوبند کاپيتاني را ببندد، ولي آقاي سهرابي مديرعامل باشگاه و کادر فني تيم صلاح ديدند که من کاپيتان باشم و بستن بازوبند وظيفه ام را سنگين تر کرده است.
نظرات بینندگان