arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶

حمزه‌ای: میزان آراء مردم، مهر تاییدی بر حقانیت نظام اسلامی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم رودبار، قلعه گنج، منوجان، فاریاب و کهنوج در مجلس گفت: میزان آراء مردم مهر تاییدی بر حقانیت نظام اسلامی برخاسته از خون شهداء و تیری بر چشم دشمنانی است که نمی‌خواهند ما و انقلاب را ببینند.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، احمد حمزه‌ای درباره اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: انتخابات یکی از صحنه‌هایی است که مردم ما می‌توانند با شرکت در آن به حق قانونی خود که تعیین سرنوشت خود و کشورشان است، رسیده و در آن مشارکت کنند.
 
وی افزود: در واقع این فرصت برای مردم فراهم است تا در هر انتخاباتی تعیین کنند کشور و شهرشان در چهار سال آینده به چه شکل و با چه سیاستی اداره شود و با بررسی برنامه نامزدهای انتخابات، می‌توانند به آن طیف و جناحی که به نظرشان نزدیک‌تر است، رای بدهند.
 
حمزه‌ای تصریح کرد: مسئله مهم دیگر در موقعیت فعلی جهان و کشورمان، آنچه بیان کننده قدرت ملی ما در دنیا باشد، میزان مشارکت مردم است و دولتی که از آراء مردم بیرون می‌آید، هر چه پشتوانه رای مردمی بیشتری داشته باشد، در سطح دنیا با قدرت بیشتری می‌تواند حرف بزند و در داخل کشور نیز راحت‌تر برنامه‌های خود را پیش می‌برد.
 
نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای اینکه حق خود را در اداره کشور گرفته باشیم و در صحنه جهانی و داخلی دولت را یاری کنیم که با حاکثر قدرت برنامه‌هایش را پیش برد، مشارکت حداکثری مردم لازم است.
 
وی اظهار کرد: میزان آراء مردم مهر تاییدی بر حقانیت نظام اسلامی برخاسته از خون شهداء و تیری بر چشم دشمنانی است که نمی‌خواهند ما و انقلاب را ببینند و وظیفه مردم است که ۲۹ اردیبهشت ماه حتما بخشی از وقتشان را برای مشارکت در انتخابات اختصاص بدهند و پای صندوق های رای حاضر شوند.
 
حمزه ای گفت: اینکه مردم به چه کسی رای می دهند، بستگی به نظر خودشان دارد. آنچه مهم و وظیفه ملی ماست، حضور در انتخابات است.
نظرات بینندگان