arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶

آغاز محدودیت‌های ترافیکی از امروز در محورهای مازندران/ برخی محورهای استان مه‌آلود است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برخی از محورهای مازندران مه‌آلود است و از لحاظ جوی مشکل خاصی وجود ندارد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای استان به‌صورت عادی و روان است، اظهار کرد: برخی از محورهای مازندران مه‌آلود است و از لحاظ جوی مشکل خاصی وجود ندارد.
 
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی از امروز در محورهای استان، افزود: محدودیت‌های ترافیکی همانند هر هفته به‌منظور تسهیل در تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای مازندران اعمال می‌شود.
 
قدمی با اعلام اینکه اعمال محدودیت یک‌طرفه محور کندوان در هفته جاری اعمال نمی‌شود، گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج ـ چالوس ممنوع است.
 
وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است، بیان کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 27 و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنج‌شنبه 28 و جمعه 29 اردیبهشت ماه امسال از این محور ممنوع است.
 
رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد انواع تریلر به جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 29 اردیبهشت ماه امسال از تهران به قائم‌شهر ممنوع است.
 
قدمی به حضور مأموران پلیس راه برای نظارت و کنترل محورهای مازندران اشاره کرد و افزود: توجه به توصیه‌های پلیس راه به‌منظور ایمنی و تضمین سلامت رانندگان و خانواده‌های آنان خواهد بود.
 
وی بیان کرد: در هفته‌ای که گذشت شاهد افزایش تصادف عابران پیاده و موتورسیکلت در محورهای مازندران بودیم که لازم است به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند.
 
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به افزایش تصادف ماشین‌آلات کشاورزی، خاطرنشان کرد: رانندگان ماشین‌آلات کشاورزی همانند سایر رانندگان باید مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و هنگام تاریکی از ورود به راه‌های اصلی خودداری کنند تا زمینه بروز تصادف فراهم نشود؛ کما اینکه در هفته گذشته شاهد تصادف چند نفر از کشاورزان بودیم.
نظرات بینندگان