arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۰

پرونده سی دی ظهور نزدیک است در دادگاه روحانیت

دادستان تهران از آخرین وضعیت پرونده ترور دکتر علیمحمدی، وضعیت پرونده حجت الاسلام فروزش، صدور کیفرخواست دو متهم منتسب به جریان خاص، دستگیر نشدن مظنون قتل دختر نماینده سابق مجلس و .... خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دادستان تهران از آخرین وضعیت پرونده ترور دکتر علیمحمدی، وضعیت پرونده حجت الاسلام فروزش، صدور کیفرخواست دو متهم منتسب به جریان خاص، دستگیر نشدن مظنون قتل دختر نماینده سابق مجلس و .... خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جعفری دولت آبادی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از صدور کیفرخواست پرونده عامل ترور علیمحمدی خبر داد و افزود: این پرونده به دادگاه رفته است.

پرونده حجت الاسلام فروزش در آستانه صدور حکم

وی از صدور کیفرخواست پرونده حجت الاسلام فروزش و ارسال پرونده وی به دادگاه خبر داد و افزود: همچنین در پرونده بیماران رها شده  یازده متهم محاکمه شده‌اند و منتظر صدور حکم هستند.

پرونده علی خلیلی مفتوح است

دادستان تهران در مورد آخرین وضعیت پرونده علی خلیلی (روحانی آمر به معروف) گفت: در این پرونده 5 متهم بازداشت شده اند ولی چون آسیب های جسمانی علی خلیلی زیاد است و قادر به صحبت کردن نیست فعلا پرونده مفتوح است تا بازجویی ها خاتمه یابد ولی متهم این پرونده به جرم خود اقرار کرده است.

جعفری دولت آبادی در مورد نپذیرفتن علی خلیلی پس از مجروح شدن در بسیاری از بیمارستان ها گفت: اسامی بیمارستانها به دادسرای پزشکی ارجاع داده شده ولی هنوز وزارت بهداشت در این زمینه گزارش نداده است.

صدور کیفرخواست دو متهم منتسب به جریان خاص

وی در مورد دو پرونده اخیر که مربوط به افراد دولتی منتسب به جریان خاص است گفت: هر یک از این پرونده ها یک متهم دارد و هر دو پرونده به دادگاه رفتند و کیفرخواست صادر شده است.

پرونده سی دی ظهور نزدیک است در دادگاه روحانیت

دادستان تهران در مورد آخرین وضعیت پرونده انتشار سی دی ظهور نزدیک است افزود: پرونده تکمیل شده و به دادگاه ویژه روحانیت رفته است.

احراز قطعی ترور شهید رضایی نژاد

جعفری دولت آبادی در مورد پرونده ترور شهید رضایی نژاد دانشجویی که اخیرا ترور شده است گفت: تردید نیست که ترور بوده و در بخش قضایی در دست بررسی است ولی گفتن برخی از اخبار سرنخ ها را می سوزاند.

قاتل وزنه بردار قدیمی دستگیر نشده است

وی همچنین در مورد قتل وزنه بردار قدیمی که در شهریار رخ داده بود گفت: یکی از متهمان دستگیر و بازداشت شده ولی قاتل اصلی هنوز دستگیر نشده است.

مظنون قتل دختر نماینده سابق مجلس دستگیر نشده است

دادستان تهران در مورد قتل دختر نماینده سابق مجلس در دوره سوم و چهارم که در منطقه کهریزک اتفاق افتاده است گفت: جسد این دختر در کهریزک کشف شده و دادستانی شهرری در حال بررسی است ولی مظنون هنوز دستگیر نشده است.

دستگیری دو نفر در رابطه با فوت دو چاه کن

وی در مورد گودبرداری اخیر در منطقه شیان که منجر به فوت دو چاه کن شد گفت: دررابطه با این پرونده دو نفر دستگیر شده اند.

تمام معتادان شهر جمع آوری می شوند

جعفری دولت آبادی از جلسه اخیر دادستانی تهران با مسئولان شهری پایتخت در مورد جمع آوری معتادان و بی خانمانها خبر داد و افزود: تا چند ماه آینده تصمیمات این جلسه عملیاتی می شود ولی معتادان و بی خانمان هایی که جدیدا دستگیر شده اند درکمپ ها نگهداری می شوند و به زودی معتادان و بی خانمان هایی که به صورت آشکار چهره شهر را ناپاک کرده اند جمع آوری می شوند.

ارسال تمامی پرونده های اشرار به دادسرای شهید مقدس

دادستان تهران از انتقال تمامی پرونده های اشرار به دادسرای شهید مقدس خبر داد و گفت: طی دستورالعملی تمامی پرونده ها به این دادسرا ارجاع شده و به صورت تخصصی و بدون اغماض رسیدگی می شود.

دستگیری عباس تقی زاده

دادستان تهران در جمع خبرنگاران همچنین از دستگیری عباس تقی زاده خبر داد و افزود: این شخص برای اجرای حکم دستگیر شده است ولی مدعی است که پول ها را برگردانده است.

به گزارش مهر عباس تقی زاده چند سال قبل به جرم قاچاق در فرودگاه پیام دستگیر شد.

نظرات بینندگان