arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶

علت شکست پی‌درپی اصولگرایان از زبان وزیر احمدی‌نژاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس معتقد است که روشهای کلاسیک و سنتی برای مباحث سیاسی و انتخاباتی جواب نمی دهد.
 
به گزارش انتخاب  به نقل از نامه نیوز، محمدمهدی زاهدی، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس درباره شکست های پی در پی اصولگرایان در دهه نود و ضرورت بازسازی این جریان گفت: جریان انقلابی و ولایت مدار کشور که ادعای زیاد در حوزه سیاست دارند باید بدانند که روشهای کلاسیک و سنتی برای مباحث سیاسی و انتخاباتی جواب نمی دهد بایستی رویکردهای جدید علمی و منطقی و با بهره‌گیری از جریان نخبه گری کشور را به میدان بیاورند.
 
وی اظهار داشت: علت شکست اصولگرایان در یکی دو انتخابات گذشته به این علت است که هنوز اصرار دارند با روشهای سی سال پیش وارد انتخابات شوند، این تفکر و نگاه اصولگرایان باید نسبت به گزینه انتخابات عوض شود.
 
زاهدی با بیان اینکه مشکل اصولگرایان را تندروی ها و فقدان رهبر نمی دانم بیان کرد: طرف مقابل اصولگرایان چون نیرو کم دارند لذا با یک نفر و دونفر به راحتی می توانند مسائل را هدایت کنند در جریان اصولگرا نیرو زیاد است و ما فقدانی از این بابت نداریم.
 
محمدعلی پورمختار نیز در مورد ضربه های که اصولگرایان در یکی دو انتخابات گذشته از تندروهای اصولگرا خورده اند ب گفت: همیشه تندروها در هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا وجود داشته است و باعث ضربه های جدی شده اند .
 
وی ادامه داد: تندروی به عنوان اقدام غیر منطقی، نادرست و ناصحیح از نظر ما محکوم است و دیدیم در مجلس ششم تندرو هاچه ضربه ای به جریان اصلاح طلب زدند و در جریان اصولگرایی نیز این تندروها ضربه ها و زیانهای داشته اند که باعث برخی ناکامی های این جریان در عرصه های سیاسی و بویژه انتخابات شده اند.
نظرات بینندگان