arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۷۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۰۳ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۰

جلسات جریان انحرافی با برخی استانداران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایلنا نوشت :‌ رییس فراكسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی، گفت: جریان انحرافی از مدت‌ها پیش فعالیت خود برای انتخابات آینده مجلس را آغاز و در همین راستا جلساتی را با برخی استانداران برگزار كرده است.

حجت الاسلام محمد تقی رهبر  در ارزیابی خود از شائبه‌هایی كه در مورد فعالیت‌های جریان موسوم به انحرافی در انتخابات آینده مطرح است، اظهار داشت: جریان انحرافی در راستای فعالیت‌ برای انتخابات آینده مجلس علاوه بر برگزاری جلسات با برخی استانداران، پول‌هایی را هم خرج كرده‌ است.

رئیس فراكسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی، گفت: علی رغم همه فعالیت‌هایی كه جریان انحرافی به این منظور انجام داده اما اینكه تا چه میزان بتوانند موفق باشند معلوم نیست، كه امیدواریم موفق هم نباشند.

وی اضافه كرد: بسیار امیدواریم كه فعالیت‌های جریان انحرافی بی نتیجه باشد و توفیقی به دست نیاورد چرا كه جامعه با بصیرتی داریم كه به سخنان نخبگان و صاحب نظران اهمیت می‌دهد.

محمد تقی رهبر تصریح كرد: جریان انحرافی ممكن است با عنوان و تابلویی در ظاهر غیر مرتبط با خود وارد عرصه انتخابات شود، اما ما نیز باید با تلاش و بحث و بررسی روشنگری كرده و نشان دهیم كه پشت سر آن تابلو و عناوین مختلف چه چیزی وجود دارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
0
جالبه
جریان انحرافی رو همه میشناسن، خطرش رو هم همه میدونن. اونوقت میگین پول هم خرج کرده .
بعد امیدواریدموفق نباشند. اگه موفق شدند چی میشه؟
این جوری ازنظام و انقلاب مواظبت می کنید؟
نظرات بینندگان