arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۸۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۰

احسان خواجه اميري بهترين خواننده تيتراژخوان

نتايج برآمده از نظرخواهي انتخاب برترين خواننده تيتراژخوان نشانگر آن است که همچنان احسان خواجه اميري پرطرفدارترين خواننده تيتراژخوان ايراني است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نتايج برآمده از نظرخواهي انتخاب برترين خواننده تيتراژخوان نشانگر آن است که همچنان احسان خواجه اميري پرطرفدارترين خواننده تيتراژخوان ايراني است.

به گزارش شبکه ايران به تازگي يک نظرخواهي پيرامون انتخاب بهترين خواننده تيتراژخوان از سوي باني فيلم برگزار شد. نتايج برآمده از اين نظرخواهي نشانگر آن است که همچنان احسان خواجه اميري پرطرفدارترين خواننده تيتراژخوان ايراني است. در نظرخواهي موردنظر احسان خواجه اميري با کسب 35 درصد آرا عنوان بهترين خواننده تيتراژخوان را دريافت کرده و پس از وي مجيد اخشابي با 19 درصد آرا دوم شده است.

 محمد اصفهاني هم با کسب 11 درصد آرا سوم است. در رده هاي بعدي هم به ترتيب علي لهراسبي، محسن يگانه، مازيار فلاحي، رضا صادقي و سيروان خسروي قرار گرفته اند.اينکه سيروان خسروي با سابقه خوبي که در تنظيم آهنگ دارد و گرانترين تنظيم کننده داخلي به شمار مي رود، در رده آخر اين فهرست قرار گرفته، بيش از همه بيانگر آن است که در چنين نظرسنجي هايي بيش از همه خوانندگاني که به دفعات تيتراژ خوانده اند، موفق ترند يعني کساني مثل خواجه اميري يا اخشابي که بيشتر از هر خواننده ديگري اين فرصت را داشته اند تا براي سريال ها يا تله فيلم ها آواز بخوانند!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
-
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
1
1
ممنون فقط چند نکته درمورد این گزارش بگم :
1- گرانترین تنظیم کننده داخلی کوشان حداد هست
2- قرار داشتن سیروان خسروی در انتهای لیست طبیعیه چون ایشون صدای چندان خوبی نداره شاید تنظیم کننده خوبی باشه ولی خواننده خوبی نیس بهترین تیتراژ خون های تلویزیون لهراسبی و خواجه امیری بودند البته در کل هیچ اهنگ سریال و فیلمی به اندازه اهنگایی که محسن چاوشی برای فیلم سنتوری خوند زیبا و دلنشین نبود و فراگیر نشد ولی خوب چاوشی دیگه بعد سنتوری هر چی پیشنهاد تیتراژ و فیلم داشت رد کرد چون گفت دیگه از سنتوری بزرگتر تکرار نمیشه
بازم ممنون
پاسخ ها
شیرزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
فقط چاووشی
shirzad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
0
1
صدا فقط صدای محسن چاووشی بقیه همه کشککککن بابا مزخرفففف سلطانم صدا فقط چاووشی همینو بس
نظرات بینندگان