arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۸۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۵ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۰

«جدايي نادر از سيمين» مناسب‌ترين فيلم براي معرفي به اسكار است

نمايش فيلم براي اعضاي آكادمي منوط به داشتن يك پخش كننده قوي در آمريكا است كه يكي از مشخصات «جدايي نادر از سيمين» اين است كه پخش‌كننده قوي دارد و اين موضوع باعث مي‌شود اعضاي آكادمي قانع‌ شوند كه فيلم را ببينند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عليرضا شجاع نوري معتقد است:‌«جدايي نادر از سيمين» مناسب‌ترين فيلم تاريخ سينماي ايران براي معرفي به اسكار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.ir به نقل از ایسنا ، اين تهيه‌كننده و صاحب‌نظر امور بين‌الملل سينما درباره‌ي مناسب‌ترين فيلم  براي معرفي به اسكار با بيان اين مطلب ادامه داد:«جدايي نادر از سيمين» تنها فيلمي است كه امكان موفقيت در بخش رقابت فيلم‌هاي خارجي مراسم اسكار را دارد و فيلم‌هاي ديگر فاصله بسياري در معيارها با اين فيلم دارند.

وي درباره‌ي ويژگي‌هاي «جدايي نادر از سيمين» براي معرفي به آكادمي اسكار مطرح كرد:نمايش فيلم براي اعضاي آكادمي منوط به داشتن يك پخش كننده قوي در آمريكا است كه يكي از مشخصات «جدايي نادر از سيمين» اين است كه پخش‌كننده قوي دارد و اين موضوع باعث مي‌شود اعضاي آكادمي قانع‌ شوند كه فيلم را ببينند.

شجاع نوري در پايان تصريح كرد: من تمام فيلم‌هاي سال گذشته را بررسي كردم و با توجه به موجودي كه داريم با احتساب همه جوانب فكر مي‌كنم، «جدايي نادر از سيمين» به كارگرداني اصغر فرهادي مناسب ترين گزينه براي انتخاب و معرفي به آكادمي اسكار است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
2
امیدوارم که بره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
1
1
اگه آقای شمقدری بزاره خوبه
نظرات بینندگان