arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۰۲ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/امروز شنبه 22 مرداد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "گزیده اخبار" منتشر می شود:

اخبار  شنبه 22 مرداد:


تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۵
مقامات بين المللي نسبت به بحراني‌تر شدن اوضاع در سومالي هشدار دادند و اعلام کردند، هم اکنون روزانه 15 کودک سوماليايي به دليل گرسنگي جان خود را از دست مي‌دهند.
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۳
مجموعه "خنده بازار" که یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های طنز این روزها است، با تکیه بر یک عادت ناپسند جامعه ایرانی توانسته میان مخاطبان تلویزیون جا باز کند.
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
محمد رضا باهنر متولد 1331 در کرمان است. او نماینده مردم در دوره‌های دوم، سوم، چهارم، پنجم وهفتم مجلس شورای اسلامی بوده و اکنون نیز در مجلس هشتم حضور دارد. باهنر که دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین است، برادر دکترمحمدجواد باهنر نخست‌وزیر اسبق ایران است که در سال 1360 توسط منافقین ترور و به شهادت رسید. وی پیش از این رئیس فراکسیون اکثریت مجلس پنجم و نایب رئیس مجلس هفتم بوده و هم اکنون نیز نایب رئیس مجلس هشتم است.
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۷
"مقتدی صدر" رهبر جنبش صدر عراق چند روز پیش نامه ای به زبان انگلیسی خطاب به ارتش آمریكا نوشت و از آنان خواست هر چه سریع تر عراق را ترك كنند.
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۵
فکر می‌کنم همه باید آمادگی و توانایی تیر‌اندازی را داشته باشند و اگر دیگران بگویند که ایرانی‌ها‌ تیر‌اندازی شان خوب است به نفع اسلام باشد. از بیرون همه باید بگویند که صغیر و کبیر، پیر و جوان در جمهوری اسلامی‌تک تیر‌انداز هستند.
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۴
حجت الاسلام والمسلمین زائری از روحانیون شناخته شده و سردبیر سابق روزنامه همشهری در برنامه زنده ای كه جمعه شب و پس از افطار از شبكه دوم تلویزیون پخش شد، به شدت از ماجرای دستگیری افرادی كه آب پاشی كرده بودند انتقاد كرد .
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲
هواپيماي مافوق صوت فالكون كه قرار بود طي كردن مسافت‌هاي طولاني را در كمتر از يك ساعت براي انسان مهيا سازد در دومين پرواز آزمايشي خود با شكست مواجه شد.
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۸
یک روزنامه غربی از تلاش القاعده برای ساخت بمبهای آغشته به مواد کشنده و سمی در جهت استفاده در حملات علیه نظامیان آمریکایی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۶
رئیس مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی با بیان این که سن گرایش به عرفانهای کاذب کاهش یافته است گفت: معروفترین گرایشهای ضاله در کشور ما شیطان پرستی ، عرفان کیهانی، اوشو، اکنکار، سرخپوستی، رام الله، پائولو کوئیلو و دالایی لاما هستند.
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۸
قدرت‌الله شریفی افزود: بانك مركزی وام 20 میلیونی خرید مسكن را امروز به بانك مسكن ابلاغ كرد و در قالب این آئین‌نامه نیز مشخص شد تا متقاضیان این وام می‌توانند با 10 میلیون تومان سپرده و دو دوره انتظار 6 ماهه وام 20 میلیون خرید مسكن دریافت كنند.
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۳:۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۲:۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۲:۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۵
نظرات بینندگان