arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۸۹۵
تعداد نظرات: ۴۷ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۰۲ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۰
اختصاصی "انتخاب"

دستور توقیف روزنامه ایران / طرح جذب 15 میلیون آرای مخالف احمدی نژاد، کلید خورد؟!

اين دستور پس از آن صادر شد كه روزنامه ايران در ويژه نامه اي به نام خاتون كه به صورت كامل به بحث و بررسي مسائل فرهنگي و اجتماعي زنان و دختران اختصاص دارد در مورد "چادر" و "رنگ مشکی"، مواردی منتشر کرده که "موهن" . "توهین آمیز" خوانده شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" به نقل از یک منبع مطلع، از صدور دستور توقیف روزنامه ایران خبر داد.

یک منبع مطلع در تماس با "انتخاب" مدعی شد: پس از آنکه دادستان تهران دستور قضايي برخورد با روزنامه ايران به خاطر يك ويژه نامه موهن را صادر كرد، دستور توقیف روزنامه دولت صادر شده است.

این منبع مطلع با بیان این که "به زودی خبر توقیف موقت روزنامه ایران اعلام می شود"، به خبرنگار "انتخاب" گفته که "برخی فشارها برای عدم اعلام توقیف این روزنامه و رایزنی جهت رد دستور قضایی" وجود دارد.



وی، احتمال بازداشت برخی مدیران روزنامه ی ایران را رد نکرده و گفته است: در صورت به نتیجه نرسیدن فشارها و رایزنی های دولتی، روزنامه ایران در روز دوشنبه منتشر نخواهد شد.

اعلام جرم دادستان تهران

دادستان تهران به عنوان مدعی العموم علیه سرپرست روزنامه ایران به اتهام جریحه دار نمودن عفت و اخلاق عمومی اعلام جرم کرد.

در اعلام جرم دادستان تهران آمده است: روزنامه ایران در ضمیمه مردادماه سال 1390 با عنوان « خاتون یک » به درج مطالبی راجع به حجاب و اعتقادات زن مسلمان ایرانی پرداخته و با حمله به چادر و طرح حجاب و عفاف، با ترویج اباحه گری در حوزه پوشش اسلامی، مطالبی را درج کرده که جریحه دار کننده ی عفت و اخلاق عمومی است.

مراتب جهت رسیدگی به دادسرای فرهنگ و رسانه اعلام شده است.

اين دستور پس از آن صادر شد كه روزنامه ايران در ويژه نامه اي به نام خاتون كه به صورت كامل به بحث و بررسي مسائل فرهنگي و اجتماعي زنان و دختران اختصاص دارد در مورد "چادر" و "رنگ مشکی"، مواردی منتشر کرده که "موهن" . "توهین آمیز" خوانده شده است.

انتشار ویژه نامه ای رایگان با کاغذگلاسه و تیراژی وسیع، با چه هدفی؟

روزنامه ايران در اين ويژه نامه كه به صورت تمام رنگي و با كاغذ گلاسه منتشر و رايگان توزيع شده است ضمن بيان انتقادات تند عليه طرح امنيت اخلاقي، «چادر مشكي» را پديده اي نامتناسب با فرهنگ زنان و دختران ايراني معرفي كرد كه از سوي ناصرالدين شاه قاجار به زنان ايران تحميل شده است.

مهدي كلهر مشاور معزول رئيس جمهور در مورد زمان ورود چادر مشكي به ايران مي گويد: «از سفرهاي اروپايي ناصرالدين شاه، شب كه به مجلس عياشي در اروپا مي رفت مي ديد آنجا لباس مردها مشكي است، كلاه سيلندري مردها مشكي است و زنها هم با لباس مشكي مي آيند. اين به نظرش آمد كه يك نوع سنگيني و وقار دارد وگرنه در اسلام به صراحت داريم كه رنگ تيره مكروه است. اين رنگ مشكي متكبرانه را ناصرالدين شاه آورد. خدا لعنتش كند. همين جور آتش به قبرش ببارد. خيلي مرد ملعوني است.»



وي در ادامه اظهارات خود چادر مشكي را بدترين پوشش در زمينه فلسفه حجاب ناميده و قانون حجاب و عفاف را با «ياساي چنگيز» فرمانده خونخوار مغول مقايسه كرده است.

ويژه نامه روزنامه ايران با بازخواني روند موضع گيري هاي رئيس جمهور در برخورد با بدحجابي دليل آشوب هاي اخیر را گشت ارشاد و مبارزه با بدحجابي معرفي مي كند و مسئول اصلي آن را نيز دلسوزاني مي داند كه براي رعايت از حريم حجاب به ميدان آمده اند.

ويژه نامه خاتون در ادامه اقدام به معرفي زنان برتر محجبه مي كند اما زماني كه در اين فهرست نگاهي مي اندازيم نام افرادي نظير مهناز افشار، آزاده اردكاني، هديه تهراني، ترانه عليدوستي و... را مي بينيم!

طرح جذب 15 میلیون آرای مخالف احمدی نژاد، کلید خورد؟!

این در حالی است که برخی شنیده ها حکایت از برنامه ریزی "جریان انخرافی" در این مورد دارد و حتی این جریان، توقیف روزنامه ایران را نیز پیش بینی کرده است.

بنا به شنیده های خبرنگار سیاسی "انتخاب"، جریان انحرافی که به منابع سنگین مالی دسترسی دارد و می تواند روزنامه ای با کاغد گلاسه و با تیراژ فراوان آنهم به صورت رایگان در میان مردم توزیع کند، همچنان درصدد است با طرح مسائلی که اساساً دردی از جامعه روا نمی کند، فضا را علیه نظام اسلامی مسموم کرده تا از این طریق، به خیال خود "15 میلیون مخالف احمدی نژاد را جذب کند!"

پیش از این، رییس دفتر رییس جمهور، گفته بود: احمدی‏نژاد نگران 15 میلیون رای آن طرف است.

به گزارش "انتخاب"؛ گردانندگان روزنامه ايران و درصدر آن علي اكبر جوانفكر با انتشار اين نشريه تلاش كرده اند دولت و شخص رئيس جمهور را مخالف آن معرفي كنند تا در كنار آن بتوانند به اهداف خود دستیابی پیدا کنند.

سابقه توقیف روزنامه ایران

کاریکاتور جنجالی روزنامهٔ ایران در هفته نامه «ایران جمعه» ویژه نامه روزهای جمعه روزنامهٔ ایران ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۵ در صفحهٔ کودک و نوجوان به صورت کمیک استریپی با عنوان «چه کنیم که سوسک‌ها سوسکمان نکنند» منتشر شد.

در این کمیک استریپ به زبان طنز در بارهٔ چگونگی مقابله با سوسک‌ها در قالب دو شخصیت سوسک و یک پسر نوجوان پرداخته شده بود.

در تمامی کاریکاتورها سوسک به زبان فارسی سخن می‌گوید؛ اما در یکی از بخش‌ها در پاسخ به پسر نوجوان از کلمه ترکی «نمنه» (چی یا چه می‌گویی؟) استفاده می‌کند.

در متنی که در کنار کاریکاتور و تحت عنوان «گفتمان» آمده نوشته شده: «... مشکل اینجاست که سوسک زبان آدم حالیش نمی‌شه. دستور زبان سوسکی هم آن قدر سخته که هشتاد درصد خود سوسکهام بلد نیستن و ترجیح می‌دن به زبانهای دیگه حرف بزنن. وقتی سوسکا زبون خودشونو نمی‌فهمن شما چه جوری می‌خواین بفهمین؟! ...»

این کاریکاتور سبب تظاهرات‌های گسترده در تبریز و مناطق ترک‌نشین ایران، دستگیری سردبیر ایران جمعه مهرداد قاسمفر و مانا نیستانی و توقیف روزنامهٔ ایران شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۵
میثاق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
11
44
بابا گلی به گوشه جمال روزنامه ایران . . . دمت گرم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
خیلی روزنامه توپیه
برای دوستانتون در خدمت جریان انحرافیه
بي‌شمار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
براي خوش‌آمد آن 15 ميليون خيالي يا رضاي خدا!؟
(كه البته معتقدم مردم ايران عموما و غالبا با فرهنگ و متدين هستند و اگر تعدادي هم بي‌بند و بار داشته باشيم، نبايد به خاطر يك بي‌نماز، درب مسجد را بست)
prince
| UNITED STATES |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
کلا اگه کاری را ما قبول داریم حتما درسته؟ مثلا اگه یکی بیاد تحقیق کنه که چادر از فلان جا وارد شده حالا با همه خوبیها و بیهاش این جرمه؟ بی بند و باری یعنی چی دوست عزیز؟ من چادر را قبول دارم اما میگم گرم هم هست. این قسمت حرفم یعنی بی بند و باری رو توسعه دادن؟ ضمنا نگاهی به دور و بر بندازید ببینید بی بند و باری توسعه پیدا کرده یا کاهش؟ علت؟
بي‌شمار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
در پاسخ prince:
شايد منظور بنده را درست متوجه نشده باشيد! اتفاقا با شما هم عقيده هستم كه متاسفانه در دوره‌اي كه بيشترين شعار روي مسائل فرهنگي داده شده بي‌بند و باري و از آن بدتر بي‌اخلاقي در جامعه گسترش يافته است.
مسئله سر جذب افراد بي‌اخلاقي است كه متاسفانه نسبت به ارزش‌هاي جامعه از سر لجاجت، اهانت مي‌كنند آنهم براي چند صباحي ماندن در قدرت!
شايد اگر بحث روي رنگ چادر باشد، مسئله روي ديگري پيدا كند اما همسر و دختر بنده كه چادر را به عنوان حجاب برتر برگزيده‌اند عليرغم گرمي هوا حاضر به استفاده از رنگ روشن آن نيستند، چرا!؟ چون متانت آن را به خنكي ترجيح مي‌دهند.
البته كاش به قول آن نويسنده و كارگردان جهادگر جنگ و جبهه، حجاب از حالت اجبار به در آيد تا ارزش چادر همسران و دختران ما نمايان شده و بيشتر به آن افتخار كنيم.
اگر زيبايي انديشه پيدا كرده بوديم، دنبال زيبايي ظاهر نبوديم.
ناشناس
| NETHERLANDS |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
در پاسخ بیشمار .. حالا اگر عده ای چادر را انتخاب نکردند و وقاری متانت در ان ندیدند گناه کرده اند !!!!!! ارزشهای جامعه با زور واجبار که ارزش نمی شود !برای شما چادر ارزش است نظرتان محترم ولی چرا غیر ان نامحترم است این تحمیل عقیده نیست ؟؟ اینکه شما فکر می کنید به علت استفاده از چادر برتر هستید فقط نظر شخصی است ..گه باعث شده چادری و غیر چادری را مقابل هم قرار بده همه ما ایرانی هستیم شما ان را انتخاب کردید دیگری نه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
34
6
بازم اين روزنامه ايران داره فتنه به پا ميکنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
7
35
خب راست میگه...!
علی منش
|
UNITED STATES
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
4
42
ایراد حرفی که جناب کلهر گفتن کجاس تاب نباوردن؟
پاسخ ها
prince
| UNITED STATES |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
فیلم دقیقا باید پلان به پلان مطابق طرح کارگردان پیاده بشه! صبر کن تا 7-8 ماه دیگه اکران که شد میفهمیم چه فیلمنامه ای برامون درست کردند ناقلاها!
ناشناس
|
NORWAY
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
20
14
روزنامه ایران از حالا پر خواننده ترین روزنامه خواهد شد زنده باد این روزنامه روشن نگر
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
38
69
درود بر احمدي نژاد و مشايي.
پاسخ ها
prince
| UNITED STATES |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
آقای k-1 مثل اینکه دفتر به شما نگفتند دیگه مشایی تاریخ مصرف تمام شده! جریان انحرافی اینا! بعدش هم بهتره دوران مرگ بر و مرده باد زنده باد را فراموش کنید. الان مردم میخواند ببینند فرق مشایی با حسن علی مثلا چیه؟ این بابا چه کار خاصی کرده که حسن علی اگه بیاد نمیکنه یا برعکس؟ کجاش انحرافیه؟ کجاش نیست؟ 6 سال انحرافی بوده هیچکی تو این مملکت نفهمیده؟ یا تازه انحراف از اسمون نازل شده؟ اینا رو بگو تو که به بالا وصلی. درود و مرگ بر ... رو خودمون بلدیم!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
مرگ بر جریان انحرافی
بي‌شمار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
جناب k-1
دم خروس از پشت قسم حضرت عباستون بيرون اومد!
شما كه مدعي حمايت از احمدي‌نژاد به خاطر پايبندي‌اش به ارزش‌هاي اسلامي بودي!؟ چي شد با اين اهانت به مقدسات فرهنگي، باز شعار درود سر دادي!؟ اين نشان مي‌دهد كه بسته فكر مي‌كني! بينديش كه " اي برادر تو همه انديشه‌اي"
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
خطاب به اقاي prince:ببين برادر عزيزم مشايي رييس جمهور ايندست اگر شك داري صبر كن تا ببيني البته شايدم مجلس بگيره ها ولي تا اونجا كه من خبر دارم قراره رييس جمهور شه كه ميشه.

خطاب به اقا يا خانم ناشناس:چرا؟؟؟؟؟؟؟

خطاب به اقا يا خانم بي شمار:من گفتم از احمدي نژاد فقط به خاطر حفظ ارزش هاي اسلامي دوست دارم و ازش حمايت مي كنم؟!!!!در ضمن شما اصلا اون ويژه نامه رو خوندي كه ميگي ضد اسلاميه ؟؟؟؟

ممنون از همتون. موفق باشيد.
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
ما حامی احمدی نژادیم هنوز... چه بسا بیشتر
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
جالبه هر جا ک 1 نظر میده کلی مثبت کنارش هست. اما نظرات مشابهش حسابی منفی گرفتند.به چند تا کامپیوتر دسترسی داری؟
ناشناس
| NETHERLANDS |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
شما اصلا می دونی مقدسات فرهنگی چیه ؟؟ فقط ظواهر نه ؟؟این مهمه زیرش هر چی باشه طوری نیست ظاهر مهمه !!!
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
خطاب به اقا یا خانم ناشناس (حامی):ما هم همینطور.

خطاب به اقا یا خانم ناشناس امریکایی:چرا اینقدر تهمت می زنید؟؟؟؟

خطاب به اقا یا خانم ناشناس اخری:شما الان دارید با کی صحبت می کنید؟!!!!

ممنون از همتون.موفق باشید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
6
11
دمش گرم با نوشته اش
سهیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
35
3
اون از روزنامه آفتاب یزد که مدیرش در رنگ فرنگ! این یکیم در میره انشاا...
در جواب k-1
رفیق ما با احمدی موافقیم ولی مخالف مشایی هستیم. دقت کن دکتر با مشایی اصلا قابل قیاس نیست. فیلم الیاس رو دیده بودی؟ مشایی دقیقا شده همون الیاس
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
ممنون از نظرتون.اما من از شما يك سوال مي پرسم ايا شما مي تونيد سه تا كار الياسي مشايي رو نام ببريد؟؟؟

سربلند و پيروز باشيد.
بي‌شمار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
عجب توجيهي!؟
به همين خيال باش! كي مشائي را به عرصه آورده و پر و بال بهش داده!؟
به قول سياستمدار پير كشور، جناب آيت الله هاشمي: دعواي متحجرين با جريان انحرافي را باور نكنيد، اين زنده به آن است و آن زنده به اين!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
سهیل جان امسال شما کلاً مشکل دارن
بي‌شمار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
12
16
باز هم ورود دولت در مسائل شرعي!؟
وقتي مقام معظم رهبري و مراجع عظام تقليد، چادر را حجاب برتر مي‌دانند، چرا ارگان دولت به چادر مشكي حمله مي‌كند!؟
انصافا اگر زمان رياست جمهوري سيد جليل‌القدر خاتمي بود و چنين اتفاقي بر فرض محال مي‌افتاد، همين آقايان و بانوان مدعي تدين و ولايتمداري؛ كفن‌پوش در خيابان‌ها راهپيمايي نمي‌كردند!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
1
18
وای واییییییییی
ما که همین الان جذب جریان انحرافی شدیم
بي‌شمار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
6
6
متاسفانه در دوره‌اي كه بيشترين شعار روي مسائل فرهنگي داده شده بي‌بند و باري و از آن بدتر بي‌اخلاقي در جامعه گسترش يافته است.
مسئله سر جذب افراد بي‌اخلاقي است كه متاسفانه نسبت به ارزش‌هاي جامعه از سر لجاجت، اهانت مي‌كنند آنهم براي چند صباحي ماندن در قدرت!
شايد اگر بحث روي رنگ چادر باشد، مسئله روي ديگري پيدا كند اما همسر و دختر بنده كه چادر را به عنوان حجاب برتر برگزيده‌اند عليرغم گرمي هوا حاضر به استفاده از رنگ روشن آن نيستند، چرا!؟ چون متانت آن را به خنكي ترجيح مي‌دهند.
البته كاش به قول آن نويسنده و كارگردان جهادگر جنگ و جبهه، حجاب از حالت اجبار به در آيد تا ارزش چادر همسران و دختران ما نمايان شده و بيشتر به آن افتخار كنيم.
اگر زيبايي انديشه پيدا كرده بوديم، دنبال زيبايي ظاهر نبوديم.
ناشناس
|
NORWAY
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
1
19
مهم این نیست که روزنامه طرفدار کدام جریان است یا نیست مهم این است مردم خسته شدند از این اوضاع ...
beedel
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
9
8
آقای k-1 کلا به سنگ پا و رو .... گفتی میره(این اصطلاح شیرازیه)
موفق و سربلند باشید..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
البته من به صورت دقيق معني اين اصطلاح هموطنان عزيز شيرازي رو متوجه نميشم ولي فكر نكنم تعريف باشه!!!!

به هر حال ممنون كه نظرتون داديد.موفق باشيد.
IRAN
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
البته اين دوستمون اشاره ميكنن به يه ضرب المثل كه ميگه"رو كه رو نيست سنگ پاي قزوينه"
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
میدونی از چیش خوشم میاد
از اینکه از هیچی سر در نمیاره و در مورد همه چی نظر میده( خدای اعنماد به نفسه)
حالا ازش بپرس فرق روماتیسم با سوسیالیسم چیه والله اگه بدونه!
لغت نامه!
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
k-1جان معنی اش این میشه که:خیلی بچه پرروی!!ببخشیدهاآخه خودت گفتی معنی شو متوجه نشدی!! راستی،راستی یادم رفت بگم ممنون ازنظرتون!!!!!!!!!!!
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
خطاب به اقای IRAN:ممنون که توضیح دادید.

خطاب به اقای ناشناس:من گفتم دقیق متوجه نمیشم نگفتم معنی حرف ایشون رو درک نمی کنم .

خطاب به اقای لغت نامه:ممنون که ترجمه کردید.

از نظر همتون ممنونم. موفق باشید.
k-2
|
UNITED STATES
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
10
7
درود بر احمدی سلام بر مشایی ؛خاتمی باید شاگرد شماها بشه
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
ک1 تبریک میگم. شاگرد پیدا کردی
k-1
|
UNITED STATES
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
8
2
دیروز تو برنامه 5کیلومتر تا بهشت هم مادر به دختره میگه مگه اینجا مسجد که می خوای با چادر بیای؟ یعنی فقط تو مسجد باید چادر به سر کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
انتخاب این کیه که هی جای من نظر میده؟؟؟؟
صدرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
2
8
جدیدا ....با پیشرفت عمل توایران که قراره مدیریت جهانی بدست بگیره....یک اتفاق بیولوژیکی صورت گرفته ...و1-k تکثیر نژاد ! داده و...2-k به عمل امده!!!! این اتفاق میمون را به بچه های بالا تبریک میگوییم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
خیلی ممنون!!!!!
مهسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
5
8
این k-1 فکر کرده با این روش میتونه مردمو سردرگم کنه همه ی k-1 k-2 ها هم خود موذی شه
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
احترام خودت داشته باش.
مرصا
|
UNITED STATES
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
1
8
اتفاقا چند سال پیش همین حرف را پور ازغدی از تلویزیون گفت و همین ایرادها را از چادر گرفت. چند بار هم من از مجالس مذهبی از زبان روحانیون عین همین حرفها را حتی قبل از احمدی نژاد هم شنیده ام. خب راست میگن دیگه... چادر بد رنگ ترین و دست و پا گیرترین پوششی است که برای زنان مطرحه. برای همینه که دخترهای امروزی هیچ کس زیر بار چادر نمیره. شما هم که فقط حجاب را در چادر تعریف میکنین نتیجه اش میشه این که امروز میبینیم. مگه نمیشه حجاب داشت ولی رنگی پوشید. حجاب موجود در کشورهای ترکیه و لبنان ا ببینید. خداییش آدم کیف میکنه. هم خوش تیپند هم با حجاب
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
11
2
این روزنامه ایران همیشه با پول مردم دنبال تفرقه واختلاف بوده باید درشو تخته کنن خلااااااص.........
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
انتخاب یکم خجالت بکش نظرات کسایی رو که از قول من نظر میدن تایید نکن.
حقیقت گو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
آخه انتخاب علم غیب داره مگر اینکه به آی پی کاربران دسترسی داشته باشه که داره و بخواد ...
زشته هیسسسسسسسسسس
نظرات بینندگان