arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۰

طائب: پس‌مانده‌های جریان انحرافی از طریق روزنامه ایران به مقابله با چادر می‌پردازند

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب با بیان اینكه مبارزه با چادر از دوران اصلاحات آغاز شد، گفت: جریان انحرافی با جریان مدعی اصلاحات یك نیرو بوده و امروز پس‌مانده‌های جریان انحرافی از طریق روزنامه ایران به مقابله با چادر می‌پردازند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب با بیان اینكه مبارزه با چادر از دوران اصلاحات آغاز شد، گفت: جریان انحرافی با جریان مدعی اصلاحات یك نیرو بوده و امروز پس‌مانده‌های جریان انحرافی از طریق روزنامه ایران به مقابله با چادر می‌پردازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رئیس قرارگاه عمار در‌ خصوص اظهارات اخیر مهدی كلهر مشاور سابق رسانه‌ای رئیس‌جمهور در ‌خصوص چادر مشكی اظهار داشت: بنده مدتی پیش مطلبی را بیان كردم كه برای برخی از افراد تند بود و در آن مطلب عنوان كردم جریان انحرافی با جریان مدعی اصلاحات كه داستان فتنه 88 را به وجود آورد، یك نیرو بوده و هر دو یك هدف را دنبال می‌كنند ولی با شكست مواجه شدند.

وی افزود: این مطلب بنده برای برخی از افراد سنگین بود ولی امروز با چاپ مطالب توهین كننده به حجاب برتر یعنی چادر در روزنامه ایران تأییدهایی بر این تحلیل بنده ارائه شد.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینكه مبارزه با چادر موضوع جدیدی نیست، گفت: مطبوعات زنجیره‌ای در زمان حاكمیت مدعیان اصلاحات بارها به این شكل به چادر توهین كردند و حجاب را باطل دانسته و تلاش می‌كردند تا بی‌حیایی را در جامعه با زدودن حجاب مطرح كنند و از این طریق به اهداف خود برسند كه در آن زمان برای مقابله با آنها شعار حجاب برتر مطرح شد.

حجت الاسلام و المسلمین طائب ادامه داد: امروز پس از گذشت سال‌ها از یك لایه دیگر شاهد مطرح شدن موضوع مقابله با چادر هستیم؛ در حقیقت شاكله روزنامه ایران این حرف‌ها را نمی‌زند و پس‌مانده جریان انحرافی، این مطالب را از طریق روزنامه ایران بیان می‌كند.

وی تصریح كرد: صحبت‌هایی كه از سوی برخی از افراد در مقابله با حجاب بیان می‌شود، در حقیقت با هدف دور كردن جامعه از مسائل اصلی است؛ این‌‌ امور مسائل اصلی ما نبوده و مسائل فرعی است و جریان انحرافی تلاش دارد جامعه را از پرداختن به مسائل اصلی دور كند.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینكه مسئله حجاب برای توده مردم كاملاً روشن است و چادر مشكی سنبل مبارزه زن مسلمان است، عنوان كرد: امروز وقتی به تظاهرات مردم مسلمان یمن، بحرین و لیبی نگاه می‌كنیم، زنان مسلمان را با نماد چادر مشاهده می‌كنیم كه برای متزلزل ساختن بساط ظلم و استكبار، از زنان مسلمان ایرانی الگوبرداری می‌كنند همچنین مشاهده می‌كنیم كه در غرب نیز زنان به حجاب گرایش پیدا كرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب اظهار داشت: زنان ایرانی كه چادر را به عنوان حجاب برتر انتخاب كرده‌اند، آن را تیری در قلب استكبار می‌دانند؛ افرادی كه به حجاب برتر زنان مسلمان توهین می‌كنند، چگونه خود را به جای آنها گذاشته و از سوی آنها در رابطه با چادر قضاوت كرده و بی‌شرمانه به سنبلی كه در حال حاضر اكثریت زنان مسلمان در تمام دنیا از آن استفاده می‌كنند، توهین كرده و آن را به مجالس عیاشی اروپا نسبت می‌دهند.
نظرات بینندگان