arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۵ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۰

خداداد حال دایی را گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم خداداد عزیزی که این روزها با نام سیاه جامگان ابومسلم در حال تمرین و ورود به لیگ دسته دوم است در دیداری تدارکاتی تیم دایی را 2 بر یک شکست داد

تیم فوتبال سیاه جامگان ابومسلم که چند ماهی از شروع فعالیتش می گذرد و قرار است کارش را از لیگ دسته دوم آغاز کند تلاش زیادی برای مهیا شدن و حضور قطب سوم فوتبال خراسان در سطح فوتبال کشورمی کند.

برگزاری اردوی آماده سازی تیم در تهران یکی از اقداماتی است که مسؤولان و کادر فنی این تیم برای آماده شدن بهتر و بیشتر سیاه جامگان در نظر گرفته اند که این اردو از چندی پیش و با حضور بازیکنان مورد نظر این باشگاه در تهران تشکیل شده است.

سیاه جامگان البته در مدت حضورشان در اردوی تهران با یکی دو تیم لیگ برتری و دسته اولی دیدارهای تدارکاتی برگزار می کنند که در اولین دیدارشان با تیم لیگ برتری راه آهن تهران که هدایت آن برعهده علی دایی است موفق شدند با نتیجه 2 بریک حریف صاحب نام خود را شکست دهند. در این بازی مهدی هاشمی نسب و امید کاتب برای سیاه جامگان و مهدی باجلان برای راه آهن گلزنی کردند. تقابل علی دایی ، بهزاد غلامپور و یحیی گل محمدی با خداداد عزیزی و مهدی هاشمی نسب در این دیدار از نکات قابل توجه بازی بود.

شاگردان سید کاظم غیاثیان البته قبل از عزیمت به تهران در دیداری تدارکاتی با تیم ملی جوانان که در مشهد حضور داشت به نتیجه تساوی 2 بر2 دست یافتند. گفتنی است تیم فوتبال ابومسلم در دیداری مشابه با تیم ملی جوانان با نتیجه یک بر صفر مغلوب آنها شده بود.
نظرات بینندگان