arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۰

هدیه الهی به زوج ایرانی در مکه مکرمه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
'زينب' نوزاد ايراني، در آخرين حج عمره امسال، در مكه مكرمه، سرزمين وحي و مقدس ترين نقطه جهان، چشم به دنيا گشود.

به گزارش انتخاب به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به مقام معظم رهبري، 'محسن رحيمي' پدر زينب در حالي كه خدا را شكر مي كرد كه همسر و فرزندش در سلامتي كامل به سر مي برند، گفت: زينب دومين فرزندم است و از اين كه در جوار خانه امن الهي به دنيا آمده است، بي نهايت خوشحالم و او را هديه اي الهي مي دانم.

وي درباره نحوه تشرف خود و همسرش به خانه خدا افزود: بطور كاملا غير منتظره به اتفاق همسرم جايگزين دو نفر ديگر شديم و سعادت تشرف به خانه خدا را يافتيم.

رحيمي ادامه داد: از اين كه اين موقعيت برايمان فراهم شده بود در پوست خود نمي گنجيديم و نمي خواستيم اين فرصت طلايي را از دست بدهيم و هنگام عزيمت از تهران به مكه نيز همسرم هيچ مشكلي نداشت و همه چيز عادي بود؛ از اين رو تعلل را جايز ندانستيم و بار سفر را بستيم.

وي با بيان اين كه پس از اداي اعمال حج، با كارواني كه عازم مكه شده بوديم، قصد بازگشت به كشور را داشتيم، گفت: در فرودگاه جده داخل هواپيما رفتيم و هنگامي كه قصد داشتيم در صندلي تعيين شده استقرار يابيم، مهماندار هواپيما از بارداري همسرم مطلع شد و موضوع را به خلبان و سپس به مقامات فرودگاه جده گزارش داد.

وي افزود: پزشكان فرودگاه جده با معاينه همسرم اجازه پرواز به وي ندادند و از ما خواستند از هواپيما خارج و از كاروان جدا شويم.

وي ادامه داد: مدير كاروان هنگامي كه ديد ما ناگزير به خروج از هواپيما هستيم، موضوع را به ستاد عمليات عمره در مكه مكرمه اطلاع داد. پس از مدتي از طرف ستاد عمره سازمان حج در عربستان با ما تماس گرفتند و شرايط انتقال ما را به مكه فراهم كردند.

رحيمي گفت: با كمك حراست سازمان حج و مساعدت هاي بي دريغ مسئول بعثه مقام معظم رهبري در مكه و حراست بعثه در هتل 'دارهادي' اسكان يافتيم و همسرم در بيمارستاني در مكه بستري شد و با عمل سزارين، زينب در مقدس ترين شهر جهان به دنيا آمد.

زينب در آخرين سفر حج عمره سال جاري در مكه مكرمه به دنيا آمد. بعد از ماه مبارك رمضان، سفر زائران خانه خدا براي اداي فريضه حج تمتع آغاز مي شود.
نظرات بینندگان