arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۰۱ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۰

استقلال با شکست فجر به صدر جدول نزدیک شد

هفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر در حالی بامداد امروز پنجشنبه به پایان رسید که استقلال با پیروزی برابر فجرسپاسی شیراز مدعی صدرنشینی شد اما پیروزی پرگل صبا برابر سایپا این اجازه را به شاگردان پرویز مظلومی نداد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر در حالی بامداد امروز پنجشنبه به پایان رسید که استقلال با پیروزی برابر فجرسپاسی شیراز مدعی صدرنشینی شد اما پیروزی پرگل صبا برابر سایپا این اجازه را به شاگردان پرویز مظلومی نداد.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته چهارم یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت 22:30 دقیقه چهارشنبه به قضاوت هدایت ممبینی و در حضور نزدیک به 60 هزار تماشاگر بین تیم های استقلال و فجرسپاسی شیراز در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان آبی پوشان به پیروزی 2 بر صفر رسیدند.

در نیمه اول این دیدار هر چند تماشاگران عملکرد قابل قبولی از استقلال مشاهده نکردند اما شاگردان پرویز مظلومی موفق شدند با تنها گل دقیقه 43 ولید علی کویتی به پیروزی برسند. در نیمه دوم استقلال عملکرد بهتری داشت و در همان دقایق ابتدایی موفق شد در دقیقه 49 توسط فرهاد مجیدی به گل دوم برسد.

مجیدی که در هفته های اخیر یکی از بهترین های تیم فوتبال استقلال بوده است در شرایطی این گل را به ثمر رساند که مدافع تیم فجرسپاسی تعلل کرد و فرصت طلبی مهاجم باتجربه آبی ها باعث شد دروازه فجر برای دومین بار باز شود. در ادامه بازی فجرسپاسی تلاش زیادی کرد تا به گل برسد اما حملات آنها ثمری نداشت.

تیم فوتبال استقلال با این پیروزی 10 امتیازی شد اما با توجه به تفاضل گل بهتر صبا، آبی پوشان در رده دوم قرار گرفتند و تیم امیرقلعه نویی نیز با 9 امتیاز در رده سوم جای گرفت تا تراکتورسازی رفته رفته خود را به صدر جدول نزدیک کند.

نتایج سایر دیدارهای هفته چهارم که سه شنبه و چهارشنبه شب برگزار شد به شرح زیر است:
* شاهین بوشهر صفر - ملوان بندرانزلی صفر

* صنعت نفت آبادان یک - مس کرمان صفر
گل: روح الله عرب (3+90)

* مس سرچشمه کرمان 2 - پرسپولیس تهران 2
گل‌ها: نناد برونویچ (1) و علی سامره (22) برای مس سرچشمه و علی کریمی (37) و جواد کاظمیان (2+45) برای پرسپولیس

* داماش گیلان 2 - تراکتورسازی تبریز 3
گل ها: جهانگیر عسگری(1) و محمد آبشک(32) برای داماش، محسن حسینی(19 و 80) و محمدحسن ابراهیمی(84) برای تراکتورسازی

* ذوب آهن اصفهان یک - فولاد خوزستان صفر
گل: سیدمحمدحسینی(73) - در این بازی رضا نوروزی یک ضربه پنالتی برای فولاد را هدر داد

* صبای قم 3 - سایپا البرز صفر
گل ها: عبدالکریم اسلامی(52)، میلاد سلیمان فلاح( 80 و 88)

* شهرداری تبریز صفر - سپاهان اصفهان 2
گل ها: امید ابراهیمی دقایق (46 و 64)

* نفت تهران 2 - راه آهن شهرری 2
گل ها: سیدایمان موسوی (35) و (75) برای نفت، علیرضا عباسفرد(32) و حسین کاظمی(56) برای راه آهن - در این دیدار حامد نورمحمدی از تیم راه آهن به دلیل کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

نظرات بینندگان