arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۴ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۰

بشار اسد: اصلاحات نتیجه فشارهای خارجی نیست

رئیس جمهوری سوریه با تاکید بر لزوم مشارکت همه گروهها و طیفها در ساختن آینده این کشور خاطر نشان کرد سوریه قوی و مقاوم باقی خواهد ماند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهوری سوریه با تاکید بر لزوم مشارکت همه گروهها و طیفها در ساختن آینده این کشور خاطر نشان کرد سوریه قوی و مقاوم باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، بشار اسد در دیدار با اعضای کمیته مرکزی حزب بعث عربی سوسیالیستی گفت : اصلاحات برخاسته از باور سوریهاست نه نتیجه فشارهای خارجی.

وی بر ضرورت مشارکت همه گروهها و طیفهای مردم سوریه در ساختن آینده کشور تاکید کرد.

بشار اسد خاطر نشان کرد : سوریه قدرتمند و مقاوم باقی خواهد ماند و از کرامت و حاکمیت و عزت خود کوتاه نخواهد آمد.

در این دیدار بر اهمیت مشارکت تمام طیفهای جامعه در ارتباط با آنچه رئیس جمهوری سوریه در سخنرانی 20 ژوئن خود در خصوص بازنگری در قانون اساسی برای تحقق اهداف مورد نظر شهروندان سوری مطرح کرد، به گونه ای که این کشور الگویی برای منطقه تبدیل شود، تاکید شد.

شرکت کنندگان در این دیدار گفتند بدون بازگشت امنیت و آرامش به شهروندان سوری و نابودی تمام پدیده های مسلحانه در اشکال مختلف خود، چنین موضوعی(ساختن آینده سوریه) امکان ندارد.



بشار اسد در سخنرانی بیستم ژوئن خود از امکان بازنگری درباره برخی از مفاد قانون اساسی یا تغییر کامل آن در اشاره به امکان لغو بند مربوط به رهبری حزب بعث بر کشور سخن گفته بود.

نظرات بینندگان