arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۵۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۲ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۰

مجید انصاری: برخی حتی در ماه رمضان دست از عادت زشت دروغ شان برنمی دارند

مجید انصاری عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز و معاون حقوقی و پارلمانی دولت سید محمد خاتمی اظهار داشت: مراسم افطاری چهارشنبه شب حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی ریاست جمهوری سابق مراسمی عادی وهرساله برای وزیران و اعضای هیات دولت و همكارن دولت ایشان بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مجید انصاری عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز و معاون حقوقی و پارلمانی دولت سید محمد خاتمی اظهار داشت: مراسم افطاری چهارشنبه شب حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی ریاست جمهوری سابق مراسمی عادی وهرساله  برای  وزیران و اعضای هیات دولت و همكارن دولت ایشان بوده است.

خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران در تماس تلفنی با مجید انصاری عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز و معاون حقوقی و پارلمانی دولت سید محمد خاتمی نظر وی را در باره اینكه  آیا خبر برخی خبرگزاریها و سایت های خبری در خصوص  برگزاری مراسم ضیافت افطاری محمد خاتمی  با حضور حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی، موسوی خوئینی‌ها، ‌محمدرضا خاتمی، مجید انصاری، محمدعلی ابطحی، اسحاق جهانگیری،‌ معصومه ابتكار در دفتر حفظ و نشر آثار امام خمینی (س)درست است یا خیر جویا شد.

"مجید انصاری"درپاسخ با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی(ع)  و توصیه همگان به رعایت اخلاق و پرهیز از گناهان كبیره گفت: جناب آقای خاتمی از دوران ریاست جمهوری خود همه ساله درماه مبارك رمضان وزیران، اعضای هیات دولت و دفتر ریاست جمهوری و همكاران دولت و خانواده هایشان را به یك مراسم افطاری در نهاد ریاست جمهوری یا بعد از دوران ریاست جمهوری در محل دفترشان دعوت می كردند.

وی گفت:  این مراسم همه ساله در یك محیط دوستانه، صمیمی  و خصوصی برگزار شده و حضور خبرنگاران در آن مرسوم نبوده است و مراسم امسال نیز همچون سالهای قبل برگزار شده و مراسم وِیژه ای نیز نبوده كه خبرنگاران بخواهنددر آن شركت كنند.

مجید انصاری با بیان اینكه مراسم چهارشنبه شب در محل دفتر حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی برگزار شده و برگزاری آن در محل دفتر موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س) كذب محض می باشد گفت : گرچه بین بیت رفیع حضرت امام خمینی (س) و بیت شریف آیت الله خاتمی  همواره یك ارتباط طبیعی و خویشاوندی  برقرار بوده  و بین یادگار گرامی امام و حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی  رفت و آمد خانوادگی وجود داشته اما با این وجود  حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و نیزحضرت آیت الله موسوی خوینی ها كه با جناب آقای خاتمی در مجمع روحانیون مرتبط هستند در مراسم افطاری حضور نداشته اند.

وی گفت: متاسفانه برخی از جریانات و صاحبان رسانه  های دورغ پرداز حتی در ماه مبارك رمضان كه دروغ از گناهان كبیره و موجب بطلان روزه واقعی می گردد این عادت زشت را ترك نكرده و همچنان به دروغ پردازی مشغول هستند.

انصاری گفت: آنچه مایه تاسف است اینكه برخی جریانات مشكوك و افراطی و انحرافی درصدد عقده گشایی و یا پیاده كردن اهداف شوم خود برای تخریب بیت امام راحل هستند و هراز گاهی با بهانه ای واهی و دروغ و تهمت شاهد اهانت به بیت امام راحل هستیم و این اقدامات جز درراستای اهداف ضد انقلاب توجیه و نتیجه  دیگری نیزندارد.

وی با ابراز تاسف از اینكه این جریانات و رسانه  ها  برخلاف ادعا هایشان به رهنمود ها و توصیه های مقام معظم رهبری بویژه تاكیدات ایشان در خصوص برخورد با دیگران و رعایت اخلاق ، انصاف و عدالت توجهی ندارند  گفت: نه تنها به این توصیه ها توجه نمی شود بلكه به آموزه های دین مبین اسلام مبنی بر پرهیز از گناهان كبیره هم بویژه  در ایام ماه مبارك رمضان و لیالی قدر توجهی نمی شود.

وی در این گفتگو از مسوولان مربوطه كه بسیاری از سایت های اصلاح طلبان را توقیف و فیلتر كرده اند خواست كه به این اهانت ها و دروغ ها رسیدگی  و به این اخبار دروغ واكنش لازم را نشان دهند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۸
0
5
برادر عزیز جناب آقای انصاری:
این آقایان مضمون این آیه از قران کریم اند:
فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا (دل های انها مریض است پس خداوند بر مرض (جهل و عناد) آنها بیفزاید.
خداوند همه را به راه راست هدایت کند.
نظرات بینندگان