arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۶۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۸ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۰

حاشیه‌های معارفه وزیر صنعت، معدن و تجارت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حضور پررنگ نمایندگان مجلس، آرزویی که بر دل محرابیان ماند و یادآوری رجبعلی خیاط به عنوان نماد خدمت به خلق از جمله حاشیه های مراسم معارفه مهدی غضنفری به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت بود.
به گزارش انتخاب به نقل از مهر، مراسم معارفه مهدی غضنفری وزیر وزارتخانه جدیدالتاسیس صنعت، معدن و تجارت که امروز شنبه برگزار شد، حاشیه های خواندنی داشت که از دریچه نگاه خبرنگار مهر به شرح زیر است.

* پلاکارد پشت سخنرانان این مراسم تنها به معارفه مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت اشاره داشته و سخن از تودیع علی اکبر محرابیان وزیر سابق صنایع و معادن در آن دیده نمی شد با این وجود در این مراسم رئیس جمهور علاوه بر دادن حکم مسئولیت وزارت جدیدالتاسیس صنعت، معدن و تجارت لوح تقدیری نیز به علی اکبر محرابیان داد.

* در مراسم معارفه غضنفری حضور تعداد زیادی از نمایندگان و روسای دو کمیسیون اقتصادی و صنایع مجلس شورای اسلامی به چشم می آمد. در این جلسه مجید نامجو وزیر نیرو و برخی از فعالان صنعتی کشور همچون مدیر عامل ایران خودرو نیز حضور یافته بودند.

* تمامی سخنرانان این جلسه به همزمانی این مراسم با شبهای قدر ماه رمضان اشاره کردند.

* محرابیان وزیر صنایع سابق در ابتدای سخنانش برای نشان دادن جایگاه خدمت به خلق به خدمات رجبعلی خیاط به عنوان یکی از عرفای به نام اشاره کرد و گفت: آیت الله شاه آبادی به عنوان یکی از اساتید امام، رجبعلی خیاط را شخصیتی تاثیرگذار بر خود عنوان کرده است، وی رجبعلی خیاط را نماد خدمت با کیفیت به خلق خدا خواند.

*علی اکبر محرابیان در این نشست از همه همکاران خود تشکر و توصیه آنها را به مهدی غضنفری کرد و در عین حال گفت: خیلی دوست داشتم که در جلسه ای از همه همکارانم در وزارت صنایع و معادن تقدیر کنم ولی متاسفانه این آرزو بر دلم ماند.

* از آنجایی که ارائه گزارش از سوی علی اکبر محرابیان وزیر سابق صنایع و معادن به طول انجامید رئیس جمهور در شوخی با وی گفت: آقای محرابیان از طرف بنده هم صحبت کردند.

* مهدی غضنفری نیز در ابتدای سخنانش با بیان بخش اول این ضرب المثل که "چاه نکن بهر کسی..."، گفت: مسئولیت ما در این وزارتخانه صنعت و معدن و تجارت مصداق این ضرب المثل است که دلیل این گفته من را خود آقای محرابیان می داند.

*پس از پایان مراسم علی اکبر محرابیان در حلقه ای از همکاران سابق خود قرار گرفت و به خوش و بش با هم پرداختند از سوی دیگر نیز دوستان مهدی غضنفری به وی بخاطر دریافت حکم از سوی رئیس جمهور تبریک گفتند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
....صفت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
0
12
خلاصه بساط چاپلوسی ودستمال داغ بوده....
نظرات بینندگان