arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶

سلحشوری: اینکه بگویند مراجع با حضور زنان در کابینه مشکل دارند، درست نیست/ تلاش می‌کنیم حداقل یک وزیر زن داشته باشیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس فراکسیون زنان مجلس با بی‌اساس خواندن برخی چالش‌های پیش روی تحقق این مطالبه اعلام کرد: اینکه بگویند مراجع با حضور زنان در کابینه مشکل دارند درست نیست چرا که حتی آقای احمدی‌نژاد نیز یک وزیر زن در دولت داشت.

به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، پروانه سلحشوری در نشست خبری که به منظور ارائه گزارش عملکرد یک ساله فراکسیون زنان مجلس دهم برگزار شد، به مطالبه حضور زنان در کابینه پرداخت و در پاسخ به سوالی در این رابطه گفت: با توجه به اینکه یکی از راه‌های دستیابی به توسعه سیاسی استفاده از ظرفیت زنان در سطوح کلان مدیریتی است، خواستار حضور زنان در کابینه دوازدهم هستیم.

او با تاکید بر اینکه این مطالبه صرفا خواسته فراکسیون زنان نبوده و علاوه بر این فراکسیون جامعه زنان کشور خواستار استفاده از این ظرفیت در کابینه است، یادآور شد: در کشورمان زنان توانمند بسیاری داریم که می‌توانند در سطح وزارت فعالیت کنند و ما هنوز ناامید نیستیم و تلاشمان را خواهیم کرد که حداقل یک وزیر زن در کابینه دوازدهم حضور داشته باشد.

رئیس فراکسیون زنان مجلس با بی‌اساس خواندن برخی چالش‌های پیش روی تحقق این مطالبه اعلام کرد: اینکه بگویند مراجع با حضور زنان در کابینه مشکل دارند درست نیست چرا که حتی آقای احمدی‌نژاد نیز یک وزیر زن در دولت داشت. دولت از حمایت ۵۱ درصد از زنان جامعه برخوردار بوده و باید مطالبات آ‌ن‌ها را در نظر بگیرد. ما خواهان حضور حداقل یک زن در دولت هستیم.
نظرات بینندگان