arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۵ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

جهانگرد: تدابیر مدیریتی مهندس جهرمی در پیشبرد اهداف حوزه‌ی ICT بسیار موثر بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: خیلی از اتفاقاتی که در شبکه‌ی ملی اطلاعات به وقوع پیوست، مرهون زحمات و حمایت‌های مدیریتی جناب مهندس جهرمی در شرکت ارتباطات زیرساخت بود.

به گزارش سیتنا، مهندس نصراله جهانگرد، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: با توجه به آنکه جناب آقای آذری جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات دولت دوازدهم معرفی شدند، امیدواریم از حمایت بیشتر رسانه‌های تخصصی حوزه برخوردار شوند و بتوانند با رای بالایی در مسند وزارت قرار گیرند و ما هم بتوانیم به فعالیت هایمان با ثبات بیشتری ادامه دهیم.

وی ادامه داد: همانطور که در جریان هستید در این مدت که توفیق همکاری با ایشان را داشتیم، نقش موثری در توسعه‌ی دولت الکترونیک و شبکه‌ی ملی اطلاعات داشتند و به ویژه از زمان حضور ایشان در شرکت زیرساخت، میزان تحقق برنامه‌های ما در شبکه‌ی ملی اطلاعات شتاب بیشتری پیدا کرد و خیلی از اتفاقاتی که در شبکه‌ی ملی اطلاعات به وقوع پیوست، مرهون زحمات و حمایت‌های مدیریتی ایشان در شرکت ارتباطات زیرساخت بود.

جهانگرد خاطرنشان کرد: تدابیری که ایشان در طی این مدت در نظر گرفتند در پیشبرد اهداف حوزه ICT بسیار موثر بود و در حال حاضر توانستیم طبق برنامه در نظر گرفته شده حرکت کنیم و به اهدافمان برسیم.

معاون وزیر ارتباطات در پایان افزود: اگر کارنامه‌ی امروز ما در این حوزه خوب است، محصول مشارکت و تدبیر همین مدیران و به خصوص جناب آقای جهرمی در شرکت ارتباطات زیرساخت است که از همه دعوت می‌کنم از ایشان حمایت کنید.
نظرات بینندگان