arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۷ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

لاشکی:مونسان مديري با تجربه و توانمند است

طی بازدیدهایی که به عنوان عضو فراکسیون میراث فرهنگی از منطقه ازاد كيش داشتم به جد ميتوانم بگويم مونسان مديري بسيار موفق است و در كيش توان مديريتي خود را بخوبي نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک عضو فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس گفت: رییس جدید میراث فرهنگی از تجربه خوبی برخوردار بوده و توانمندی لازم  را برای اداره این سازمان دارد.

قاسم احمدی لاشکی در ارزیابی از انتخاب مونسان برای رياست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اظهار کرد: رییس جدید سازمان میراث فرهنگی با توجه به سابقه خوبی که در منطقه آزاد کیش دارد قطعا بسیار موفق خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: طی بازدیدهایی که به عنوان عضو فراکسیون میراث فرهنگی از منطقه ازاد كيش داشتم به جد ميتوانم بگويم مونسان مديري بسيار موفق است و در كيش توان مديريتي خود را بخوبي نشان داد.
 
نماینده مردم نوشهر در مجلس همچنین بیان کرد: مونسان فرد با تجربه و توانمندی است و امیدوارم با تجربه ای که دارد بتواند در سازمانی که عهده دار مسولیتش شده موفق باشد.
وی در پایان گفت: پس از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی به مجلس، حتما فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری از وی دعوت به عمل خواهد آورد كه برنامه های خود را جامع تر به ما ارایه کند.
نظرات بینندگان