arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶

محسن هاشمی: استعلامات لازم برای شهرداری تهران از سوی مراجع چندگانه گرفته شده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس شورای شهر گفت: در حال حاضر استعلامات لازم برای صدور حکم شهردار تهران از سوی مراجع چندگانه دریافت شده است و پیش‌بینی می‌شود به زودی حکم شهردار صادر و ابلاغ شود.

به گزارش انتخاب، محسن هاشمی رفسنجانی در پایان دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شورای شهر تهران براساس قانون هفته گذشته اقدام به انتخاب شهردار تهران کرد.

وی تصریح کرد: برهمین اساس مصوبه شورای شهر تهران برای تایید و ابلاغ از سوی وزارت کشور به این وزارتخانه ارسال شد.

رئیس شورای شهر افزود: مجددا براساس همان قانون اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز اقدام به تعیین سرپرست تا تایید نهایی حکم شهرداری تهران کردند و آقای مصطفی سلیمی را به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب کردند.

هاشمی گفت: البته خبرهای مثبتی شنیده شده است که جناب آقای رحمانی فضلی وزیر کشور استعلامات لازم را از مراجع چندگانه دریافت کرده است که امیدواریم هرچه زودتر حکم شهردار تهران صادر و ابلاغ شود.

وی افزود: براساس قانون طی 10 تا 20 روز باید این موضوع به سرانجام برسد که امیدواریم با صحبت‌هایی که با وزیر کشور و وزارت اطلاعات داشته‌ایم هرچه زودتر استعلامات لازم برای حضور نجفی در شهرداری تهران داده شود.
 
پس از پایان دومین جلسه شورای شهر تهران مصطفی سلیمی به همراه تعدادی از اعضای شورای شهر تهران در دفتر کار شهردار تهران حاضر شد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان