arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰

تایید خبر "انتخاب"؛ اخراج کاشانی از لیست هیئت مدیره پرسپولیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا 11 شهریورماه را به عنوان آخرین مهلت برای معرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اعلام کرده است، آخرین گمانه‌زنی‌ها در مورد نفرات حاضر در این هیئت‌ها اعلام شد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، دو باشگاه پرطرفدار تهران در سالهای اخیر بیشتر از آنکه با تفکرات جمعی و تصمیمات اعضای هیئت مدیره هدایت و اداره شوند، با سرپرست موقت به فعالیت شان ادامه داده اند و لیگ یازدهم را در شرایطی آغاز کردند که حبیب کاشانی به عنوان سرپرست پرسپولیس و علی فتح الله زاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال، این دو تیم را آماده حضور در لیگ کردند.

با این حال به دنبال تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر حرفه ای‌شدن ساختار باشگاه هایی که قصد حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را دارند، سازمان لیگ برتر به این دو باشگاه هشدار داد تا قبل از اینکه این کنفدراسیون تصمیم جدیدی برای محرومیت آنها در نظر بگیرد، اعضای هیئت مدیره شان را مشخص و معرفی کنند.

وزارت ورزش و جوانان که مالک اصلی این دو باشگاه محسوب می شود پس از سامان یافتن نسبی در اندیشه معرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس قبل از پایان مهلت تعیین شده است تا با مشخص شدن چارت این دو باشگاه، اعضای هیئت مدیره نسبت به انتخاب مدیرعامل آینده اقدام کنند.

در این مورد گفته می شود که تغییرات در باشگاه پرسپولیس بیشتر و غافلگیر کننده تر از استقلال خواهد بود. در مجموعه هیئت مدیره استقلال تاکنون از گزینه هایی چون علی فتح الله زاده، امیدوار رضایی، علی انصاری و احمد رسولی نژاد نام برده می شود. این در حالی است که گزینه های حضور در هیئت مدیره پرسپولیس نیز قابل پیش بینی هستند.

از حسین هدایتی، مجید فرخزادی ، علی پروین و محمدحسین نژاد فلاح به عنوان گزینه های حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نام برده می شود که البته نام یک مدیر فوتبالی دیگر نیز برده می شود که قرار است به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فعالیتش را آغاز کند. البته این اتفاق هنوز قطعی نیست و از سوی مسئولان وزارت ورزش در حال بررسی است. با این حال خبر غافلگیرکننده در باشگاه پرسپولیس منتشر خواهد شد و اوضاع این باشگاه را دگرگون خواهد کرد.
 
نظرات بینندگان