arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۶
برندگان مسابقه یلدای بورس 96 اعلام شدند

برترین‌های پیش‌بینی بورس معرفی شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چهره برندگان مسابقه «یلدای بورس» از ابهام درآمد و مطابق با اعلام قبلی، نتایج مسابقه روز سوم دیماه در صفحه اختصاصی این مسابقه اعلام شد.

این رویداد توسط پایگاه خبری-تحلیلی تجارت‌نیوز از ۲۹ آبان ماه آغاز شد و تا ۱۴ آذر ادامه پیدا کرد. مسابقه «یلدای بورس» توانست در مدت زمانی کوتاه، توجه جمع کثیری از فعالین بورسی و علاقمندان به بازار سرمایه را به خود جلب کند.

موضوع مسابقه یلدای بورس، پیش‌بینی شاخص شب یلدا برای بورس اوراق بهادار تهران بوده است. در این مسابقه شرکت‌کنندگان میبایست نهایتا تا چهاردهم آذرماه شاخصی را که بازار چهارشنبه ۲۹ آذرماه با آن بسته میشد، پیش‌بینی کنند و به نام خودشان ثبت کنند.

سرانجام روز ۲۹ آذر، بورس تهران با شاخص ۹۵۵۰۸ بسته شد و چهره برندگان مسابقه از ابهام درآمد. مطابق با اعلام قبلی نتایج مسابقه روز سوم دیماه در صفحه اختصاصی این مسابقه اعلام شد.

برترین‌های پیش‌بینی بورس معرفی شدند

در این لینک می‌توانید اسامی برندگان آیفون ۸ و شاخص پیش‌بینی شده هریک از آنها را مشاهده کنید.

طبق اعلام برگزارکنندگان مسابقه، پورتال تجارت‌نیوز تصمیم دارد در آینده نزدیک، مسابقه‌ای مشابه را در ابعاد گسترده و با جوایز متفاوت برگزار کند

مسابقه «یلدای بورس» تجارت‌نیوز که با هدف آشنایی مخاطبان با تحلیل و پیش‌بینی‌های مبتنی بر آنالیز برگزار شد، با معرفی برندگان به نقطه پایانی خود رسید.

نظرات بینندگان