arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶

بزرگراهی در تهران مسدود نشد / ایستگاه‌های شن و نمک شارژ شود

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خواستار شارژ برخی از مخازن شن و نمک در سطح پایتخت با توجه به پیش رو بودن یخبندان شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرهنگ حسن عابدی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور که عصر امروز به منظور بررسی اقدامات دستگاه‌های مختلف در پی بارش اخیر برف به ریاست رئیس سازمان مدیریت بحران در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: ماموران پلیس راهور شب گذشته در آماده باش بودند و ما از ساعت 11 شب به بعد تمامی روسا و فرماندهان مناطق و همچنین بیش از 50 درصد نیروهایمان را برای ارائه خدمات ترافیکی به شهروندان در آماده باش نگه داشتیم.

وی با بیان اینکه در تهران 500 کیلومتر بزرگراه داریم، اظهار کرد:‌ با اقدامات انجام شده از سوی پلیس و همچنین دیگر دستگاه‌ها اجازه ندادیم که حتی یک بزرگراه بسته شود و تمامی شریان‌ها و راه‌های اصلی در تهران باز بود.

عابدی در بخش دیگری از سخنانش به پیش بینی وقوع یخبندان در نقاط مختلف تهران به ویژه مناطق شمالی اشاره کرد و گفت: طبق گزارش‌ها، در برخی از مناطق شارژ ایستگاه‌ها و مخزن‌های شن و نمک تمام شده است که حتما باید با توجه به پیش بینی که در خصوص یخبندان شده است این موارد جبران شود.

عابدی برف اخیر در تهران را بی سابقه طی 10 سال اخیر توصیف کرد و گفت: توصیه ما به شهروندان تهرانی این است که از سفرهای غیرضروری در معابر داخلی تهران خودداری کنند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان