arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۰

جی میل؛ فارسی صحبت می‌كند

تیم فارسی سازی گوگل حسابی فعال شده است و هر روز خبر از تغییری جدید می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبر: تیم فارسی سازی گوگل حسابی فعال شده است و هر روز خبر از تغییری جدید می دهد.

وبلاگ رسمی گوگل به زبان فارسی نوشت:

اگر طی یك روز به توانید در تمام دنیا سیر كنید، به چند زبان برای صحبت كردن نیاز دارید؟ اگر بخواهید از آمریكا، صحراهای آفریقا، اروپا، خاورمیانه و آسیا عبور كنید باید یك زبان شناس عالی باشید. خوشبختانه برای استفاده از Gmail نیاز نیست به همه این زبان‌ها صحبت كنید، چرا كه Gmail به یكی از آنها در دسترس است، زبانی كه خودتان صحبت می‌كنید. فرقی ندارد كه به چه زبانی صحبت می‌كنید، احتمالا Gmail با ۵۴ زبانی كه پشتیبانی می‌كند برای زبان شما امكاناتی فراهم كرده است.

در Google ما می‌خواهیم كه محصولاتمان در تمام جهان در دسترس و قابل استفاده باشد، و این بدین معنی است كه ما باید این محصولات را به بیشترین تعداد زبان ممكن ارائه دهیم. تیمهای Gmail و بومی‌سازی با هم همكاری كرده‌اند تا Gmail را در ۵۳ زبان به مردم دنیا ارائه كنند. امروز این عدد به ۵۴ می‌رسد، چرا كه پس از همكاری نزدیك با تیم فارسی ما مفتخریم كه فارسی را به عنوان جدیدترین زبان Gmail معرفی كنیم. اگر شما یا كسی كه می‌شناسید به زبان فارسی صحبت می‌كند، می‌توانید زبان Gmail را در صفحه تنظیمات Gmail با استفاده از منوی كشویی زبان‌ها به زبان فارسی تغییر دهید.

وارد حساب Gmail خود شوید.

بر روی نماد چرخ دنده بالای صفحه و سپس «تنظیمات Mail»‏ (Mail settings) كلیك كنید.

زبان فارسی (Persian) را از منوی كشویی «زبان نمایشگر Gmail» ‏(Gmail display language) در بخش «زبان» (Language) انتخاب كنید (لیست زبانها ترتیب الفبایی ندارد).

روی «ذخیره تغییرات» (Save Changes) كلیك كنید.

هنگامی كه تنظیمات زبان را در حساب Gmail خود بر روی دسك‌تاپ به‌روزرسانی كردید، همان تغییرات در حساب Gmail موبایل شما (Gmail for Mobile) هم اعمال می‌شوند. نسخه موبایل Gmail هم، كه از طریق مرورگر وب روی موبایل یا رایانه لوحی (تبلت) شما قابل دسترس است، امكانات زبان فارسی را فراهم كرده است (البته نیاز به پشتیبانی فارسی در سیستم‌عامل شما دارد).

ناگفته نماند كه حتی اگر زبان را به فارسی تغییر دهید، باز هم می‌توانید نامه‌ها را به هر زبان دیگر بخوانید و بفرستید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
0
0
دوستم هنوز فعال نشده است!
نظرات بینندگان