arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۲۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰

اشک های دایی در دیدار با پسر بیمار/ نه از پرسپولیس حرف می زنم و نه گوینده حرف های بی ربط

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی دایی قبل از رفتن به کنفرانس خبری دقایقی را با کودکی بیمار سپری کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر؛ علی دایی قبل از کنفرانس مطبوعاتی اش در هتل کادوس رشت با کودکی مبتلا به بیماری ms ملاقات داشت. مادر مبین به علی دایی گفت:« او تمام دیشب را به شوق دیدنت نخوابیده» و با این حرف مادر کودک بیمار ، علی دایی چشمانش خیس از اشک شد. لحظاتی کودک را در آغوش گرفت و حسابی با او گفت و خندید . او شماره تلفنش را در اختیار خانواده کودک بیمار قرار داد و گفت:« هر وقت او دوست داشت می تواند با من تماس بگیرد.» دایی همچنین با لبخند از کودک خواست؛ تا برای بازی با داماش هوادار راه آهن باشد:« می دانم تیم شهرت داماش است اما تو این یک بازی دعا کن که ما برنده باشیم.»

دایی پس از این دیدار به کنفرانس مطبوعانی رفت و از این گفت که داماش با تغییر مربی ، برنامه های راه آهن را با مشکل مواجه کرده . او وقتی با سئوالی از پرسپولیس روبرو شد ، گفت:« اینجا کنفرانس مطبوعاتی راه آهن و داماش است نه پرسپولیس . حرفی از پرسپولیس نمی زنم.» و سئوال درباره مایلی کهن که درباره اش گفت:« عادت ندارم درباره چیزهای بی ارزش و حرف های بی ربط چیزی بگویم.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
0
3
آفرین به مرام علی دایی
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
0
3
واقعا هم ارزش ندارد فردی مانند علی دائی(افتخار ایران به خاطر ارزش جهانی اش) در مورد حرفهای بی ارزش و بی ربط مایلی کهن صحبت کند.
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
0
2
دايي جان قربان مرام پهلوانيت ، سلامت باشي وپيروز
دعاي ما بدرقه راهته .
نظرات بینندگان