arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

آیت‌الله علوی گرگانی: اغتشاشگران تصور می‌کردند با امور نادرست وضعیت درست می‌شود / باید مراقب فضای مجازی باشید تا فریب نخورید

یکی از مراجع عظام تقلید با بیان اینکه انسانی که از رهبری و مراجع جدا شود گمراه می‌گردد و نمی‌تواند به جبران گذشته بپردازد، گفت: اکنون در دورانی زندگی می‌کنیم که از نعمت ولایت فقیه در جامعه بهره‌مند هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از مراجع عظام تقلید با بیان اینکه انسانی که از رهبری و مراجع جدا شود گمراه می‌گردد و نمی‌تواند به جبران گذشته بپردازد، گفت: اکنون در دورانی زندگی می‌کنیم که از نعمت ولایت فقیه در جامعه بهره‌مند هستیم.

به گزارش فارس، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از دانش‌آموزان، مدیران و مربیان آموزش و پرورش کهک اظهار کرد: خداوند به افراد وعده کمک داده البته تقوا نخستین شرط خداوند است بنابراین افراد لازم است در عمل، رفتار و کردار مراقبت کنند تا گرفتار مشکلات شیطانی در سن جوانی نشوند.

وی خاطرنشان کرد: عوامل شیطان در جامعه زیاد است زیرا در دوران کنونی فضاها و ابزار ارتباطی فراوانی وجود دارد و افراد برخی اوقات سخنانی از فضای مجازی دریافت می‌کنند و فریب می‌خورند؛ در اغتشاشگری اخیر نیز مشاهده شد که بسیاری افراد فریب خوردند به طوری که تصور می‌کردند با این امور نادرست وضعیت درست می‌شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه دشمنان با لباس دوست می‌آیند ولی در باطن دشمن هستند و می‌خواهند دین شما را از بین ببرند گفت: باید مراقب فضای مجازی باشید تا فریب نخورید که بهترین مسیر و انتخاب این است که از ولایت جدا نشوید. ولایت به معنای خیمه‌ای است که همه باید زیر سایه آن جمع شوند بنابراین پیرو سخن رهبری باشید که ایشان دلسوز هستند.

وی خاطرنشان کرد: امام رضا(ع) در سخنی فرمودند که هر کس ما را قبول کند خدا را قبول کرده و هر کسی در قلعه ولایت و پروردگار وارد شد سالم می‌ماند.

آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد: اگر از ولایت جدا شوید از ولایت خدا نیز جدا می‌شوید بنابراین از علما و مراجع دور نشوید و کارهای شما زیر نظر آنها باشد و به سخنان رهبری و بزرگان گوش فرا دهید تا در قیامت نجات پیدا کنید.

وی با بیان اینکه انسانی که از رهبری و مراجع جدا شود گمراه می‌شود و نمی‌تواند به جبران گذشته بپردازد گفت: اکنون در دورانی زندگی می‌کنید که از نعمت ولایت فقیه در جامعه بهره‌مند هستید.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه زندگی زیر سایه امام زمان(عج) افتخار است تصریح کرد: حضرت زهرا(س) نخستین فدایی ولایت بودند و ما نیز باید پیرو حضرت و حامی ولایت باشیم.

نظرات بینندگان