arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/شنبه 2 مهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار شنبه 2 مهر:

تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۹
به تازگی سایت اینترنتی گیمرساید عکس‌های جدیدی از بازی بتلفیلد 3 منتشر کرده که در آن تصاویری از حمله سربازان آمریکایی به تهران نشان داده شده است.
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۱
فلزات ارزشمند با ادامه خروج سرمايه گذاران از بازار، روز جمعه کاهش بهاي چشمگيري را تجربه کردند.
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۱
امام صادق(ع) آخرین منجی بشر حضرت مهدی‌(عج) را این گونه خطاب می‌کند: «ای آقای من! غیبت تو خواب را از من ربوده، بستر را برایم تنگ ساخته، روح و روانم را بی‌تاب کرده است.»
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۳
معاون دانشجويي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از گرفتن تعهد‌نامه اخلاق و رفتا‌ر دانشجويي از دانشجويان در بدو ورود به دانشگاه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۴
گزارشهای غیر رسمی جدید خبر می دهند ماهواره 6 تنی ناسا از اتمسفر زمین عبور کرده و قطعاتی از آن در جایی در غرب کانادا به زمین برخورد کرده است اما ناسا هنوز موقعیت دقیق سقوط لاشه های این ماهواره را شناسایی و اعلام نکرده است.
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۱
احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی درباره پیش‌بینی خود از انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا گفت: مردم آمریکا باید در این زمینه تصمیم بگیرند اما فکر نمی‌کنم اوباما برای دور دوم مانع جدی پیش رو داشته باشد و چنین به نظر می‌رسد که با توجه به شرایط موجود می‌تواند به راحتی برای دور دوم نیز رای بیاورد.
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۰
مجله فوربس در طبقه بندی 2011 ثروتمندترین مردان دنیا بار دیگر بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت را به عنوان پولدارترین آمریکایی و دومین ثروتمند دنیا انتخاب کرد.
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۰
افزایش قیمت خرید و فروش مسکن تاثیری چندانی بر بازار پیش فروش آپارتمان نداشته است و همچنان بخشی از خریداران مسکن ترجیح می دهند تا با قیمت کمتری واحدی پیش فروش شده را خریداری کنند.
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۹
هشتمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در غیاب نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا و در شرایطی از فردا یکشنبه آغاز می‌شود که استقلال همچنان سرمست از پیروزی در دربی است و پرسپولیس نیز همچنان تاوان شکست در آن بازی را پس می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۷
از امام‌صادق(ع)و سایر پیشوایان‌ مذهب‌ جعفرى‌ علیهم‌السلام ‌روایات فراوانى درباره دلالت نجوم برظهور پیامبران و ائمه علیهم‌السلام ‏وارد شده است .
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۷
دفاتر مشاوره فعال در رفع سوءاثر از چک برگشتی در حالی همچنان به فعالیتهای خود ادامه می‌دهند که بانک مرکزی وجود این شرکتها و افراد را غیرقانونی اعلام کرده است.
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۶
یکی از نادرترین اتفاقات فوتبال ایران در بازی جمعه شب ایرانجوان بوشهر و صنعت نفت نوین آبادان رقم خورد.
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۵
معاون امور اسناد هويتي سازمان ثبت احوال كشور با اشاره به تدوين پيش‌نويس بخشنامه ارايه خدمات توسط دستگاه‌هاي اجرايي با لحاظ كدپستي مندرج در كارت شناسايي ملي، گفت: اين بخشنامه توسط معاونت اول رييس جمهور به دستگاه‌هاي اجرايي ابلاغ شده است.
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۰۳:۱۲
رویترز ادعا کرد:
رویترز به نقل از یک منبع نزدیک به پروسه ی ازادی دو جاسوس امریکایی ادعا کرد: شان پن بازیگر امریکایی در ازادی دو امریکایی نقش ویژه ای ایفا کرد.
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۰۳:۲۰
نظرات بینندگان