arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۰

واكنش كمیته انضباطی به رفتار زننده 2 بازیکن بوشهری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبر نوشت : رییس كمیته انضباطی درباره رفتار زننده دو بازیكن شاهین بوشهر در بازی این تیم مقابل شهرداری تبریز كه شب گذشته انجام شد، می گوید:« گزارش‌های غیر مستندی در این باره به ما رسیده، اما از آنجا كه قطعیت این موضوع برای ما معلوم نشده فعلا نمی‌توانیم حكمی صادر كنیم. باید صبر كنیم و ببینیم این موضوع چگونه گزارش می‌شود و پس از رویت گزارش مطابق با مواد آیین‌نامه آن را بررسی خواهیم كرد و احتمالا برای بازیكنان خاطی تنبیه هم در نظر می‌گیریم.»

حسن‌زاده با تقبیح انجام چنین كاری در زمین فوتبال گفت:« البته همان طور كه گفتم هنوز برای ما قطعی نیست كه این دو بازیكن این كار را انجام داده‌اند، اما در كل این عمل كاملا ضد اخلاقی است. وقتی كه یك بازیكن خارجی این كار را انجام داد، ما این طور خودمان را توجیه كردیم كه آن بازیكن فرهنگ ما را نمی‌داند، اما الان وقتی می‌شنویم كه دو بازیكن ایرانی كه حتی یكی از آن‌ها سابقه دعوت شدن به تیم ملی را دارد، دست به چنین كاری زدند، باعث تاسف است. هر چند كه ما دوست نداریم این موضوع واقعیت داشته باشد. باید صبر كنیم و تا زمان رسیدن گزارش نمی‌توانیم به طور قطعی درباره این موضوع صحبت كنیم.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
0
0
صبر کن ببینم چی کار میکنی ؟ آخرش میگن سوء تفاهم بوده ، منکر را رواج ندهید سنگ کلیه داشته نمی تونسته خودشو کنترل کنه و هزار بهانه دیگه
نظرات بینندگان