arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۵ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

دوربینی برای تضمین امنیت: دریافت فیلم و عکس از محیط خانه حتی در حین سفر

 دوربین دید در شب Smaer cam A1  پایانی برای نگرانی های امنیتی است . دوربینی که نه تنها با موبایل هوشمند کاربر مرتبط است ، بلکه قابلیت شبیه سازی نیز دارد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دوربین دید در شب Smaer cam A1  پایانی برای نگرانی های امنیتی است . دوربینی که نه تنها با موبایل هوشمند کاربر مرتبط است ، بلکه قابلیت شبیه سازی نیز دارد .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از گجت فلاو دوربین امنیتی Smart cam A1  یک محصول ویژه برای افرادی است که نسبت به امنیت محل زندگی خود حساسیت بالایی دارند .

این دوربین که متشکل از 2 لنز اصلی است قابلیت نصب در هر مکانی را دارد .نکته جالب در خصوص قابلیت نصب این دوربین ها ، سیستم شبیه سازی و انتخاب محل نصب است . درواقع می توان از طریق فعال سازی برنامه شبیه سازی دوربین ، بهترین و البته خوش زاویه ترین مکان را برای نصب دوربین ها شناسایی کرد .

بنابراین حتی وظیفه نصب دوربین نیز به نوعی بر عهده خودش است . طراحی ظریف این دوربین ها و وزن سبکشان کمک می کند حتی بانان نیز به راحتی اقدام به نصب این محصول کنند .

یکی از 2 دوربین اصلی این گجت امنیتی با باتری کار می کند .گرچه هر 2 دوربین را می توان شارژ کرد . از قابلیت های مهم دوربین امنیتی Smart cam A1  می توان به قابلیت همگام سازی با تلفن همراه کاربر و نظارت از راه دور خانه اشاره کرد . درواقع کاربر می تواند در سفر، مهمانی و ... از طریق این گجت کل محیط خانه را به شکل زنده و یا از طریق تصاویر مشاهده کند . درواقع این دوربین می تواند ویدئوی زنده بفرستد و یا عکس گرفته و به کاربر ارسال کند .

قابلیت دید در شب و رصد تصاویر در تاریک ترین ساعات شب نیز از دیگر قابلیت های مهم دوربین های مذکور است .

قیمت این دوربین های هوشمند  و حرفه ای 200دلار است .

نظرات بینندگان